عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان بیانیه​ای خطاب به مردم ایران صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی آل اسحاق عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان و نامزد حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای خطاب به مردم تاکید کرد که تمکین از نظر جمع را نصب‌العین قرار داده است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«الحمدالله الذی هدانا لهذا و ماکنا لنهتدی لولا هدانا الله»
خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق داد در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و در لبیک به ندای ولی فقیه عادل زمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» که تاکید فرمودند همه ظرفیت‌ها و سلایق سیاسی درانتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند، اینجانب هم بر مبنای وظیفه و تکلیف سیاسی و اجتماعی و نیز احترام به توصیه بزرگان به عنوان نامزد حزب الهی موتلفه اسلامی وارد عرصه انتخابات شدم و بحمداله در دوره زمانی محدود موفق شدم در تهران و سفر به استانهای کشور با اقشار مختلف دیدارهای صمیمانه‌ای داشته و از این رهگذر دیدگاهها، مواضع و برنامه‌های خود را ارائه نمایم.

سرانجام در راستای ساز و کار اجماع، زمانی که قرار شد عزیزی از اعضای ائتلاف نامزدهای پنجگانه به عنوان منتخب جبهه پیروان خط امام و رهبری، اقدام به ثبت نام نماید و به هر دلیل تکلیف ازاینجانب رفع گردید. بنابر اعتقاد، تعهد و باور شخصی خود از یکسو و همچنین ممشای پنجاه ساله حزب موتلفه اسلامی از سوی دیگر، تمکین از نظر جمع را نصب‌العین قرار داده و انجام وظیفه را در همین مقطع پایان یافته تلقی می‌نمایم.

النهایه: باستناد من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق وظیفه می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از دبیران، اعضای حزب و دیگر دست‌اندرکاران ستادهای انتخاباتی‌ام درتهران واستانها که نهایت همکاری و همراهی را با حداقل هزینه و پرهیز از هر گونه اسراف‌گریهای مرسوم و متعارف و نیز با رعایت کامل اخلاق انتخاباتی، مبذول داشتند اعلام نموده همچنین با سپاس از الطاف و محبت‌های بی شائبه همه خواهران و برادران ایمانی به ویژه: علمای اعلام، مراجع عظام، ائمه معزز جمعه و جماعات بلاد، دانشجویان، اصناف، بازرگانان، هنرمندان و دیگر اقشار محترم میهن اسلامی مان دراقصی نقاط کشور که توفیق زیارت و دیدار با آنهارا داشتم، از محضر شریف‌شان استدعا نمایم. اینجانب را از دعای خیرشان محروم ننموده تا به برکت ادعیه این عزیزان بتوانم همچنان به عنوان سرباز کوچک ولایت در هر سنگری به وظایف دینی و میهنی‌ام عمل نمایم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گنجی پور IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    10 54
    هوالعزیز ایکاش جناب ال اسحق که از چهره های موفق اقتصادی و متدین میباشند در انتخابات شرکت میکردند ایشان با دانش اقتصادی که داشتند بیشک در بهبود و ضعیت کنونی دولت و جامعه نقش مهمی ایفا مینمودند. در هرحال به نظر ایشان و ان جمع احترام میگذاریم .
  • بدون نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    13 1
    از اولش هم معلوم بود .........