کریم باقری کاپیتان سابق پرسپولیس علی دایی را گزینه مناسبی برای هدایت این تیم می‌داند.

كريم اعظمي / او كه رابطه اي صميمي با دايي دارد،اميدوار است كه اگر اين مربي به پرسپوليس برگشت،بتواند در ليگ برتر به قهرماني برسد.البته او معتقد است پرسپوليسي ها از هر فردي كه قرار است به عنوان سرمربي انتخاب شود بايد حمايت كنند.روز گذشته در حالي با باقري صحبت كرديم كه او اطلاع نداشت كه دايي در آستانه رسيدن به نيمكت پرسپوليس است.گفت و گو با باقري را مي خوايد.
آقا كريم، خبر داريد كه علي دايي قرار است سرمربي پرسپوليس شود؟
باشگاه اعلام كرده كه قرار است دايي انتخاب شود؟
بله و دايي هم صبح ديروز اعلام آمادگي كرد.نظرتان در مورد انتخاب او چيست؟
ما در اين چند روز اسم افراد مختلفي را شنيديم و نمي دانيم بالاخره چه كسي قرار است به عنوان سرمربي انتخاب شود.من معتقدم هر مربي كه در نهايت انتخاب شد بايد مورد حمايت هواداران،باشگاه و پيشكسوتان قرار بگيرد تا بتواند با قدرت كارش را در پرسپوليس انجام دهد.البته در اين چند روز اسامي مختلفي مطرح شد ولي بايد منتظر ماند و ديد كه در نهايت چه اتفاقاتي خواهد افتاد. اميدوارم هر فردي سرمربي شد پرسپوليس را قهرمان كند.
آيا دايي گزينه خوبي است؟
چرا نباشد.دايي به هر حال در پرسپوليس بازي و مربگيري كرده و در اين تيم دو بار قهرمان جام حذفي شد.او فصل گذشته در راه آهن هم نتايج خوبي گرفت و به هيچ عنوان گزينه بدي نيست.البته من باز هم مي گويم كه هر فردي سرمربي شد بايد حتما مورد حمايت قرار بگيرد.دايي هم يك پرسپوليسي است كه قطعا بايد مورد حمايت همه قرار بگيرد.
بين اين همه گزينه، برخي معتقدند در مجموع دايي از همه بهتر است. در اين خصوص چه صحبتي داريد؟
هر فردي در اين خصوص نظر خاص خودش را دارد و اميدوارم هر فردي انتخاب شد در پرسپوليس موفق باشد.
اين احتمال وجود دارد كه در پرسپوليس با دايي همكاري كنيد؟
هر فردي انتخاب شد بايد اجازه داد كه همكارانش را خودش انتخاب كند.من هميشه گفتم كه يك پرسپوليسي هستم و حتي اگر لازم باشم به تمرينات مي آيم و در كنار تير دروازه مي ايستم.حتي حاضرم به عنوان آبدارچي در كنار پرسپوليس باشم و براي من موفقيت اين تيم از همه چيز مهمتر است.من هيچ وقت براي بودن در كنار پرسپوليس مشكلي ندارم و از كمك به پرسپوليس و دايي هم دريغ نخواهم كرد.
قبول داريد هواداران پرسپوليس در فصل جديد تشنه قهرماني در ليگ برتر هستند؟
صد درصد همينطور است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.از آخرين قهرماني در ليگ چند سال مي گذرد و اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود.
به نظر شما اين تيم از لحاظ بازيكن نياز به تقويت دارد؟
بله،نياز به تقويت دارد ولي در اين خصوص كادر فني و سرمربي جديد بايد نظر بدهند.اميدوارم هر چه زودتر تكليف بازيكنان جديد و آنهايي كه قرار است بمانند هم مشخص شود تا پرسپوليس خيلي زود جمع و جور شود و كارش را براي فصل جديد شروع كند.پارسال پرسپوليس زمان را از دست داد ولي اميدوارم امسال همه چيز درست پيش برود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =