ایسنا نوشت:

طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، آلودگی صوتی و دور دور زدن از شب گذشته در پایتخت آغاز شد و ماموران پلیس تهران بزرگ در نخستین شب اجرای این طرح حدود 150 خودرو متخلفان را توقیف و رانندگان آنها برای تشکیل پرونده به پلیس امنیت معرفی شدند.

 ماموران پلیس پایتخت از ساعات پایانی دوشنبه با حضور در معابر پایتخت در اجرای برخورد با مزاحمین نومیس، آلودگی صوتی و دور دور زدن را آغاز و خودرو متخلفان را روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این طرح گفت افزود: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان و در ادامه اجرای طرح امنیت اخلاقی و طی سنوات گذشته و در آستانه فصل تابستان طرح برخورد با مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی و دور دور زدن از شامگاه دوشنبه در 70 نقطه پایتخت آغاز شد.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح روانسازی ترافیکی است افزود: در نقاطی که این طرح به مرحله اجرا گذاشته شده است تماس‌های متعددی از سوی شهروندان در خصوص ایجاد مزاحمت‌های خیابانی برای آنها و ایجاد بار ترفیک سنگین در ساعات پایانی، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر این که بر اساس دستور دادستانی تهران خودروهای متخلف در این طرح حداقل 3 هفته روانه پارکینگ می‌شوند تصریح کرد: مدارک این دسته از رانندگان ضبط و برای تشکیل پرونده تحویل پلیس امنیت عمومی می‌شود. از سوی دیگر این رانندگان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

وی با اشاره به این که تمام مناطقی که پاتوق این افراد متخلف بوده است توسط ماموران پلیس امنیت در پایتخت شناسایی شده است  گفت: در عین حال شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده محل‌های جدید حضور این رانندگان متخلف مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر این که افرادی که در این طرح مدارکشان اخذ شده و به آنها رسید داده می‌شود باید در تاریخ تعیین شده به پلیس امنیت مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: بدیهی است در صورت عدم مراجعه این افراد نسبت به پیگیری برای توقیف وسیله نقلیه آنها از مراجع قضایی اقدام می‌شود.

وی با توصیه به جوانان مبنی بر این که اوقات فراغت خود را در تابستان در پارک‌ها سپری کنند تاکید کرد: اجرای این طرح تا پایان تابستان به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    76 6
    به شرطي كه مردم عادي رو الكي گير ندن بهشون. مزاحم يه چيزه . فرهنگ باب شده يه چيزه. حتي اون تهاجم فرهنگي هارو هم ميشه كنترل كرد و الكي تحت فشار قرار نداد.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    134 5
    با مواد مخدر مبارزکنید،با سرقت،با زورگیری، این همه انرژی و نیروی انسانی رو صرف جرائم خشن تر کنید.........
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    آقا من دیروز با ماشینم 4 دور زدم اینکارم مصداق جرم هست یا نه ؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
      49 51
      اگر به قصد گناه بوده ، بله هست. (نگاه به نامحرم یا مزاحمت نوامیس)
    • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
      11 13
      منم میگم اگه از علافی بوده، بازم هست. چون علاف بودن گناهه در نوع خودش.
  • saeed IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    123 9
    دور دور زدن؟؟؟!!!!! آقا ما کلی بیکار داریم، دور نزنیم جییکار کنیم؟اصلا بیایین همه رو بگیرین که نظم برقرار بشه!!! والا ایناهم با این مقرراتشون!!!!! بجای این کارا یکم فرهنگ سازی کنین، جوون سرگرمی می خواد.
  • تهرانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    113 8
    آخه دور دور زدن کجاش جرمههههههههههههههههههههه
    • بدون نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
      9 33
      اعصاب ديگه نزاشتن واسه مردم هر ننه قمري يه ديسكوي سيار راه انداخته تو خيابونها مزاحم نواميس ديگه چيه پس؟ خوب ميكنن چون هيچ اين مردم جنبه ندارن فقط سركوب و خشونت بهشون جواب ميده
  • وحید IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    13 13
    آخه آلودگی صوتی هم گیر دادن داره.من رو بارها با ضبط فابریک بهم گبر دادن.
  • ابراهیم IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    4 49
    آقایان نیروی انتظامی، التماستون میکنم با بدحجاب ها برخورد کنید. هیچ کس مثل بدحجاب ها نمی تونه به فرهنگ این کشور ضربه بزنه. همین اول تابستان، باهاشون به سختی برخورد کنید تا دیگه با این وضع بیرون نیایند. انقدر شعار ندهید و در عمل هیچ. بدحجابی بیداد می کند.
  • Fariba IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    11 23
    من ساکن خیابان ایران زمینم. دیدم این خبر در مورد دور دور زدنه، گفتم نظر بدم. اینجا هر روز، خصوصا بعد از ظهرها شده خیابانی برای دور دور زدن یک سری جوان بیکار که با انواع ماشین، از پراید و سمند بگیرید تا مازراتی و پورشه و بوگاتی، میان و هی خیابان را بالا و پایین می کنند. گاهی تک سرنشین اند و گاهی کسی کنارشونه که مسلمه لااقل همسرشون نیست! تو رو خدا نگید از بیکاریه که جوون هایی که با این ماشین ها میان دور دور، حداقل زندگی متوسط دارن و خوب پول بنزین دارند. از پلیس میخوام جلوی این افراد گرفته بشه.
    • سروش US ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      3 1
      داداش بوگاتی میاد ایران زمین؟ دقیقا کدوم مدل بوگاتی میاد؟ میشه اسم ببری؟
  • bmlk IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    26 8
    برای جوونا تفریحات بهتر و البته ارزان فراهم کنید اونوقت خواهید دید که دچار این معضلات نخواهیم بود.اگرچه در تمام دنیا مکانهایی با نظارت پلیس جهت cruise کردن یا همان دور دور فراهم است.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    30 6
    جرم های من درآوردی از طرف ناجا!!! دور زدن و آهنگ با صدای زیاد چه ربطی به مزاحمت برای نوامیس دارد؟
  • با نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    36 4
    یعنی تک دور ایرادی نداره فقط دور دوره که مشکل سازه؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    28 3
    چشم چون شما گفتی حتما میریم پارک
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    18 4
    پول منو بدين من بررررررررررررم پارك !
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    2 0
    من دیشب تو ایران زمین کنار اتوبان با ماشینم واستاده بودم،از بغلم دو تا دختر رد شدن،که یکدفعه دیدم دو تا ماشین امنیت از جلو و عقب ماشینم ترمز زدن،گفتن مزاحم نوامیس شدی،و ماشینم رو توقیف کردن!!! چرا؟!!!