مهر نوشت:

وکیل قاضی حداد، یکی از متهمان کهریزک گفت: در پرونده قضات کهریزک، سه متهم با اتهام مشارکت در بازداشت غیرقانونی روبرو هستند.

محمد اصلانی پس از آخرین دفاعیات از موکلش در جمع خبرنگاران گفت: امروز صبح من به عنوان وکیل آقای حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد آخرین دفاعیات را مطرح کرده و لایحه 12 صفحه ای را به دادگاه تقدیم کردند.
وی افزود: پس از دفاعیات من آقای مرتضوی در جایگاه حاضر شد و حدود 2 ساعت از لایحه آخرین دفاع خود دفاع کرد. هم اکنون دادگاه تنفس اعلام کرده و قرار است پس از تشکیل دوباره جلسه محاکمه آقای مرتضوی لایحه 37 صفحه ای خود را قرائت کند.

اصلانی درباره احزار شهود به دادگاه گفت: آقایان مرتضوی و حیدری فر خواستار حضور شهودی در دادگاه برای ارائه توضیحاتی بودند که رئیس شعبه با این درخواست مخالفت کرد.

وکیل قاضی حداد ادامه داد: احتمال دارد امروز دفاعیات متهمان به پایان نرسد و دادگاه یک جلسه دیگر تشکیل دهد.

وی در خصوص اتهام متهمان پرونده نیز اظهار داشت: هر سه متهم پرونده با اتهام مشارکت در بازداشت غیرقانونی روبرو هستند. البته آقای مرتضوی با اتهام معاونت در قتل در مورد مرحوم کامرانی روبرو است. در خصوص اتهام معاونت در قتل مرحومان روح الامینی و جوادی فر پرونده ای در دادسرا مطرح بوده و هنوز به دادگاه ارسال نشده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =