مهمترین مارک‌های جهان در اولین اقتصاد جهان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی اکونومی‌متن، طبق طبقه‌بندی منتشر شده از سوی موسسۀ مطالعاتی "میلوارد براون آپتیمر" شرکت‌هایی که اعتبار و ارزش غیرمادی بیشتری در میان مصرف‌کنندگان دارند، آمریکایی هستند. 9 برند برتر در این رتبه‌بندی آمریکایی هستند و البته شرکت چاینا موبایل در رتبۀ دهم قرار دارد. نکتۀ جالب توجه در این طبقه‌بندی در اینست که اقتصادهای نوظهور موفق نشده‌اند به رغم رشد اقتصادی بالای خود، شرکت‌های چندملیتی‌شان را تا اندازه‌ای به سطح رشدشان نزدیک کنند.

در این رده‌بندی آمده است که تنها 17% از مارک‌ها و برندهای قدرتمند جهان در رشد اقتصادی تأثیر داشته‌اند. 90% از قدرتمندترین برندهای جهان در آمریکا تولید می‌شود که در رأُس آن شرکت اپل قرار دارد (با 185 میلیارد دلار) گوگل با 113.7 میلیارد، آبی‌ام با 112.5 در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مک دونالد، کوکاکولا، مایکروسافت و ویزا در نیز در رتبه‌های پائین هستند.
در اروپا مارک انگلیسی وادوفن(Vodafone) بیشترین اعتبار و دارایی را دارد. این گروه انگلیسی در بسیاری از زمینه‌ها اعم از نفتی و بانکی فعالیت دارد. آلمانها نیز در صنعت اتومبیل‌سازی و تکنولوژی (با برندهای SAP, BMW, Deutsche Telekom ) در رأس هستند. فرانسه نیز با تولیدات لوکس و زیبایی و آرایشی در رتبۀ قرار دارد. 
3152 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    94 12
    نه این حرفا شایعه ای بیش نیست...نه...اقتصاد آمریکا داره از بیخ نابود میشه...وای وای وای
  • امیر2 IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    52 1
    جالبه 3 تای اولی تو زمینه کامپوتر و آی تی فعالیت میکنن bmw با اون همه تاریخچش پشته سره 4 شرکت کامپیوتری و آی تی آمریکایی قرار داره
  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    72 1
    خیال کردم تو ایران هستند. عجب!!!
  • بدون نام GB ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    38 1
    از هر قوم و نژادی در آمریکا وجود داره و وسعت و تنوع جغرافیایی و اقلیمی، منابع زیر زمینی، آب، دریا و ...امریکا هم تقریبا نماینده ای از کل دنیا است. هیچ کشوری از این نظر مثل امریکا نیست بنابراین هر برندی که در آمریکا موفق باشه مطمئن باشید در کل دنیا موفق خواهد بود.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    29 0
    vodafone که سرویس دهنده خط موبایل یعنی بانک هم زده پس همین امروز فرداست که بانک ایرانسل و همراه اول و رایتل هم افتتاح بشه