فارس نوشت:

محمدرضا عارف نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه همایش بیداری اسلامی، افق آینده و انتخابات 92 در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌هایش و وجه تمایز آن با برنامه های دیگر نامزدها، گفت: از برنامه دیگران اطلاعی ندارم اما برنامه خودم توجه به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم است.

وی با بیان اینکه عدالت و عقلانیت محور برنامه هایش برای دولت یازدهم است، تصریح کرد: برنامه‌هایش را بزودی به اطلاع مردم خواهد رساند.

خبرنگاری از عارف در خصوص موضع خاتمی در قبال حضور وی در انتخابات پرسید که عارف پاسخ داد: آقای خاتمی بزودی موضع خود را به مردم خواهد گفت.

عارف در پاسخ به سوالی که آیا شما آقای روحانی را اصلاح طلب می‌دانید یا خیر، گفت: این سوال را باید از خودش بپرسید اما بنده همه مومنان را اصلاح طلب میدانم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا ممکن است به نفع روحانی کنار بکشد، اظهار داشت: تا آخر در صحنه انتخابات خواهم ماند.
/17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    عارف باید سریعا کنار بکشد
  • سعید US ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    الان خیلی خوشحالی دیگه؟ هاشمی رد شد، دیگه فکر کردی خبریه، دیگه لازم نیست کنار بری، مرد حسابی فکر کردی رای داری که با قدرت هم می خوای تا آخر بمونی، خود اصلاح طلبا به رسمیت نمی شناختنت
    • بدون نام IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      20 0
      شما چطور میتونی معاون اول دولت خاتمی رو اصلاح طلب ندونی ؟ اگر قرار به رای دادن باشه عارف به از 7 تای دیگه هست.
    • بدون نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
      8 1
      از کی رفسنجانی جزءاصلاح طلبان وناجی کشور شده من به آقای عارف رای می دم و اگه رفسنجانی تایید می شدهم رای من به عارف بود گرچه اعلمی هم یک اصلاح طلب واقعی از همان هایی که ما ایرانیها می خواهیم بود
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    خبر آنلاین تسلیت میگم.همه ما سر کار هستیم.مطمئن باش این مطلب که به ذهن من خطور کرده حقیقته محضه.امیدوارم تا دیر نشده اطلاع رسانی کنید.مشایی رد گم کنی بود .مدل پوتین مدودف همچنان پابرجاست.جلیلی رئیس جمهور آینده است .احمدی نژاد چون همه چیز را میداند سکوت کرده و خوشحال است .چهار سال بعد از جلیلی دوباره احمدی نژاد کاندید میشود.جلیلی بعد از 6 ماه به احمدی نژاد پست کلیدی میدهد.مشایی فقط برای دور کردن اذهان عمومی نسبت به این مسئله است.
    • بدون نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
      19 1
      به همين دليل به عارف يا روحاني راي مي دهيم با حمايت خاتمي و هاشمي ان شا الله
  • علی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    22 0
    مشکل اصلاح طلبان این هست که حاظر نیستن روی حتی فردی مثل عارف که معاون اول خاتمی بوده اجماع کنن در حالیکه اصولگرایان با فردی مثل احمدی نژاد توانستن دولت را در دست بگیرن قهر اصلاح طلبان بزرگترین خاست اصولگرایان هست و 8 سال دیگه خوش میگذرونن اصلاح طلبان هیچوقت واقعیتها رو در نظر نمیگیرن خوب اگه عارف هم تندرویی میکرد الان اونم جز رد صلاحیت ها بود و چه سود ؟!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    13 0
    عارف گزينه بسيار مناسبي است گرچه فعلا زياد شناخته شده نيست و توده مردم به سمت عارف ميرن شك نكنيد