ایسنا نوشت:

محمد رویانیان می‌گوید 70 تا 80 درصد بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مسابقه دو تیم فوتسال بانوان پرسپولیس و ملی حفاری اهواز درباره انتخاب دستیاران علی دایی در تیم پرسپولیس اظهار کرد که طبیعی است که سرمربی دستیارانش را خودش انتخاب کند. البته من توصیه‌هایی را در این باره به ایشان داشته‌ام و ملاحظات را اعلام کرده‌ام. هر مربی بهترین افراد را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند.وی درباره استعفای مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم، اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما هنوز صحبتی با او نداشته‌ام و با این استعفا موافقت نکرده‌ام.رویانیان درباره این که این استعفا به خاطر اختلافات او با علی دایی است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، دایی سرمربی پرسپولیس است و همه باید با او همکاری داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در لیست علی دایی برای فصل آینده هم، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و آندرانیک در لیست دایی نیست. هر چیزی یک حساب و قاعده ای دارد. 70 تا 80 درصد از بازیکنانمان سرجای‌شان می‌مانند، چون آنها بازیکنان تیم ملی هستند و بهترین های ایران محسوب می‌شوند. تنها 20 تا 30 درصد از بازیکنانمان تغییر خواهند کرد که آن هم به خاطر کمبودهایی که داریم به طور مثال علی کریمی و مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کردند که به همین دلیل باید نفرات جدیدی را وارد تیم کنیم.
وی درباره این که گفته می‌شود که کریمی می‌خواهد به فوتبال باز گردد گفت: علی کریمی خودش باید تصمیم بگیرد. کریمی بر گردن پرسپولیس حق دارد و هر جا که بتوانیم در رده‌های مختلف مربیگری از او استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که آیا کریمی به عنوان بازیکن به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت، گفت: ما بر اساس پست هایی که داریم لیست خود را می‌بندیم و در آن زمان در این باره تصمیم می گیریم.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سییبو IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    رویانیان برو به پادگانت برس ، تو رو چه به حرف زدن در مورد بهترین بازیکن تاریخ ایران جادوگر کبیر
  • بدون نام NL ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    تیموریان آرزویی است در دلتان که آن را با خود به گور خواهی برد ، پس دلت هم خیلی بخواهد !
  • رضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    71 51
    اقای رویانیان از اینکه پرسپولیس رو عقب گرد دادی ممنونم اخه عقب گرد هم جزو وظایف نظامیان است
  • بدون نام SE ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    87 41
    شما کاردیگری ندارید ؟ خسته شدیم از دست حرافی های شما .