آرین روبن یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حالا این ستاره هلندی خودش را برای فینال ومبلی آماده کرده و بی صبرانه درانتظار رویارویی با دورتموند است. او در آستانه این بازی گفت برد 0-7 تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا یکی از بهترین لحظات حرفه اش بوده.
روبن هم چنین اعلام کرد، از این که در بوندس لیگا بازی می کند به شدت احساس غرور می کند. او دراین باره گفت:« بوندس لیگا خیلی خوب رشد کرده و تیم های حاضر دراین رقابتها عملکرد فوق العاده ای دارند. اصلا تصادفی نیست که دو تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند. البته شاید سال آینده و یا تا دو سال دیگر شرایط کاملا تغییر کند.به همین خاطر باید از زمان حال لذت ببریم و این بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنده شویم و به قهرمانی برسیم.»
روبن در ادامه صحبت هایش با اشاره به برد 0-7 مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:« زمانی که مقابل تیمی بازی می کنی که در طول پنج یا شش سال اخیر اروپا را تحت تسلط داشته و همه دنیا درمورد آن تیم صحبت می کنند و بعد می توانی با چنین اقتداری مقابل آنها به پیروزی برسی، حس بی نظیری پیدا می کنی. شاید برد 0-7 مقابل بارسلونا یکی از بهترین لحظات حرفه من بوده باشد.»
البته روبن معتقد است که باواریایی ها نباید خود را پیشاپیش قهرمان اروپا بدانند و اگرچه کارنامه دورتموند به اندازه بایرن درخشان نبوده، ولی نمی توان آنها را از کورس قهرمانی خارج دانست:« کارنامه دورتموند برای رسیدن به این فینال، به اندازه ما درخشان نبوده ولی آنها واقعا سرعتی و هجومی هستند و قابلیت های تدافعی زیادی دارند.آنها می توانند خیلی سریع جریان بازی را برگردانند و به لطف کیفیت بالای فوتبالی شان، واقعا خطرناکند. اگر بایرن بتواند در این فینال به پیروزی برسد، آن لحظه، لحظه اوج فصل فوق العاده ما خواهد بود.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربارا IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    5 2
    امیدوارم تک روی و غرور بیش از اندازه رون کار دست بایرن نده!