ایسنا نوشت:

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: صبح امروز به دنبال سکته قلبی یک راننده اتوبوس واحد در حین رانندگی در محدوده خیابان خرم شهر اصفهان یک عابر پیاده کشته و دو تن مصدوم شدند.
سرهنگ حسین غلامی اظهارکرد: با توجه به اعلام کارشناس راهنمایی رانندگی، راننده اتوبوس شرکت واحد در حین رانندگی سکته قلبی کرده و کنترل وسیله نقلیه را از دست می‌دهد که به دنبال آن با سه عابر پیاده برخورد می‌کند.
وی با بیان اینکه یک عابر پیاده در صحنه جان خود را از دست می‌دهد و دو عابر دیگر به بیمارستان منتقل شده‌اند،‌ ادامه‌داد: به دنبال این حادثه اتوبوس شرکت واحد به چند دستگاه اتومبیل نیز برخورد کرد.
رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه هیچ یک از مسافران اتوبوس صدمه ندیده‌اند،‌ افزود: وضعیت ترافیکی این منطقه در حال بررسی است.
همچنین، عابدی، مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اتوبوس واحد شهری در محدوده خیابان خرم پس از خارج‌شدن از کنترل به دو عابر پیاده برخورد کرد که یکی از این عابران جان خود را از دست داد.
وی ادامه‌داد: اتوبوس واحد پس از برخورد به عابران پیاده به چند خودرو سواری نیز برخورد کرد که موجب مجروح‌شدن راننده اتوبوس و چهار سرنشین خودروهای سواری شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    30 68
    استعمال بیش از حد دخانیات و مواد مخدر در بین رانندگان معتاد باعث میشه حتی پشت فرمان سکته کنند!
    • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      11 1
      سکته کرده ... چه ربطی به دخانیات داره
    • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      16 0
      به چه دلیل بدون مدرک یک راننده را متهم می کنید. درست است که خیلی از راننده های واحد اصول رانندگی را رعایت نمی کنند. اما آنها هم زیر بار فشار ترافیک و رانندگی هستند و سکته در این شرایط بعید نیست.
    • بدون نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      10 1
      شما مطمئن هستیت این راننده معتادبوده است؟
    • بدون نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      5 4
      راننده بدبخت باید صبح تا شب کار کنه . نه زندگی داره - نه به زن و بچه میرسه . نه وقت ورزش داره . از طرفی بهتره راننده های سیگاری برکنار بشن . کلا هر کسی سیگاریه باید از شغلش برکنار بشه . کسی که سیگار میکشه پولش زیادیه . نه اینکه مشکل داره .
    • رضا IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      14 1
      عزیزم رانندگان اتوبوس شهری یکی از با شخصیت ترین اقشاری هستند که من توی شهرمون دیدم، مواد مخدر هم که میفرمایید مال بعضی از رانندگان بین شهری است!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    80 11
    هیچ نظارت موثری بر سلامتی و صلاحیت رانندگان وسایل نقلیه عمومی انجام میشه؟
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    74 10
    از بس که اتوبوسهای واحد در شهر اصفهان تند می رانند و هیچ کس هم توجهی ندارد
    • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
      4 1
      خب این الان چه ربطی به آنفاکتوس داره؟؟؟
    • دختر بيچاره IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      21 1
      اون راننده بيچاره باباي منه نه معتاده نه تند ميرفته. تا حالا هيچ وقت تصادف نكرده بود. من اون موقع تو خيابون بودم كه بابامو ديدم خدا بابامو دوباره بهم داد. ميدونم يه نفر مرده ولي به خدا عمدي نبوده خودش خيلي ناراحته حالشم خوب نيست. تو رو خدا دعا منين بابامو آزاد كنن
    • اا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      0 3
      نه
  • محمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    59 8
    الان اون دوست عزيز مياد ميگه راننده اتوبوس اعدام .
  • مهران IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    1 4
    موقعی اتوبوس رانی کنترل صحت سلامت رانندگان راانجام نمی ده قربانی اش باید یک خانواده بدبخت می شه
  • شاهین IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    8 1
    واقعا متاسف هستم که به جای اینکه فکر کنیم آیا این بنده خدا چه مشکلاتی داشته آیا با این همه گرانی شاید بفکر تهیه جهیزه برای دخترش بوده یا صاحب خانه اش خواسته رهن را بیشتر کنه زود می گوییم معتاد بوده !!!!!!!
  • محسن IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    3 2
    یاد یک اتفاق افتادم: حدود یکسال پیش در یک حادثه ای در سوئیس که در آن هم راننده اتوبوس حامل دانش آموزان در تونل دچار حمله قلبی شده و اتوبوس با دیواره تونل برخورد کرده بود که طی آن یک روز عزای عمومی اعلام شد . شرکت حمل و نقل تعطیل، وزیر راه سوئیس استعفا، شرکت پیمانکاری ساخت تونل منحل و رئیس پلیس و راهنمایی سوئیس استعفا کردند و ... آنوقت در ایران هم حتی یک مسئول عذرخواهی خشک و خالی نمی کند که به صورت طلبکارانه نیز با خانواده بازماندگان برخورد می کنند...
  • بدون نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    3 0
    من کاری ندارم به بقیه چیزها ولی با سرعت روندن و زور گفتن به بقیه ماشینها رو از سوی رانندگان اتوبوس شهری همیشه شاهد هستم حالا بماند با اون گازی که میدن چقدر دوده و سیاهی رو وارد ریه بقیه مردم و رانندگان می کنند .
    • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
      0 0
      سلام،،تو وامثال تو گوه خورداند که ادعای رانندگی بد وزور گوی از طرف رانندگان اتوبوس میکنید،،امثال تو ومثل شماهای دیگه که همه چوپون وگاوچرون بودید وخروگاواتونا فروختید وسر عمر راننده شدید،،،توی که دست چپ وراستتا بلد نیستی غلط میکنی در مورد شخصیت و وجه اجتماعی راننده نظر میدی
  • محمد اکرم چابهار SK ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    2 1
    با سلام اگه میشه از راننده ها اول آزمایش بگیرند ببیند مریض نیستد هر سال باید همین کار انجام دهتننننن
  • نازنین IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    3 2
    متاسفم براتون که مثل همیشه زود قضاوت میکنید!
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    11 0
    باسلام راننده این اتوبوس هیچ سکته ای نکرده و ایراد از پدال گاز ماشین بوده تمامی عابران پیاده وتمام رانندگان تاکسی که درصحنه حضور داشتند گواه این جریان بوده و هستند من بی مدرک حرف نمیزنم اتوبوسرانی و راهنمایی رانندگی سریعا اعلام کردند ک راننده دچار سکته قلبی شده و این فاجعه رخ داده در صورتیکه پزشکی قانونی چنین نظری نداشته اگه به محل حادثه سری بزنید متوجه میشید که راننده بهترین مکان رو اونم تو دروازه تهران به این شلوغی انتخاب کرده واسه مهار این ماشین که کمترین آسیب به همشهریان زده بشه اتوبوسرانی برای سرپوش گذاشتن رو خودروی معیوب خودش و حفظ آبروش گفته سکته کرده تنها خواهشم اطلاع رسانی این موضوع به سایرین ممنون
    • احمد IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
      1 0
      منم با نظر ایشون موافقم چون تموم جمعیتی که اونجا بودند همین مطلب رو میگفتند که ماشین ایراد داشته و راننده مقصر نبوده-مقصر اتوبوسرانی که واسه آبروش انداخته گردن راننده در به در حتی من از راننده ها شنیدم که گفتند اگه نیازی به استشهاد باشه واسه راننده انجام میدیم-من خودم جز کسانی ام که شهادت میدم
    • AREZOO IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
      1 2
      سلام مادرم میگه اخبار اعلام کرده که پدال گاز را اشتباهی زده و حرفی از سکته نبوده ...پس چرا خبرگذاریها اشتباه اعلام می کنند؟ واقعاً نباید زود قضاوت کرد.من هم گاهی پیش میاد هول کنم یا حواسم پرت بشه گاز را با ترمز اشتباه بگیرم.انشاله خدا به داغدارین صبر جمیل و نیز به راننده اتوبوس صبر بدهد و به خیر بگذره.صدقه هم بدهید.
    • AREZOO IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
      1 4
      سلام مادرم میگه اخبار اعلام کرده که پدال گاز را اشتباهی زده و حرفی از سکته نبوده ...پس چرا خبرگذاریها اشتباه اعلام می کنند؟ واقعاً نباید زود قضاوت کرد.من هم گاهی پیش میاد هول کنم یا حواسم پرت بشه گاز را با ترمز اشتباه بگیرم.انشاله خدا به داغدارین صبر جمیل و نیز به راننده اتوبوس صبر بدهد و به خیر بگذره.صدقه هم بدهید.
  • آرزو IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    1 6
    سلام مادرم میگه اخبار اعلام کرده که پدال گاز را اشتباهی زده و حرفی از سکته نبوده ...پس چرا خبرگذاریها اشتباه اعلام می کنند؟ واقعاً نباید زود قضاوت کرد.من هم گاهی پیش میاد هول کنم یا حواسم پرت بشه گاز را با ترمز اشتباه بگیرم.انشاله خدا به داغدارین صبر جمیل و نیز به راننده اتوبوس صبر بدهد و به خیر بگذره.صدقه هم بدهید.
    • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
      3 3
      شما سعی کن پشت فرمان نشینی
  • یک شهروند محل A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    0 0
    باتقدیم احترام وتشکر ازشرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان:اغلب اتوبوسهای خط آذربیگدلی-تالار به میدان امام علی درانتهای خط(حیابان فرهنگ شرقی)مقابل مجتمع فرهنگیان درایستگاه تعیین شده توقف نمی کنندودر یک سه راهی مجاور (تقاطع مدرسه موسوی)توقف می کنندکه موجب ترافیک-تصادف ومزاحمت برای اهالی میشودتقاضامند است نسبت به حل مشکل فوق اقدام نمایید.