جلسه مشترک مدیران باشگاهها، سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این جلسه که صبح امروز با حضوردکتر عباسی وزیر ورزش وجوانان در محل این وزارتخانه برگزار و طی آن مدیران باشگاهها طی بیانیه ای به لزوم قانونمندی در هزینه کرد باشگاهها تاکید کردند .
بیانیه صادره به نقل از سایت وزارت ورزش به قرار زیر است :
1- باشگاههای لیگ برتر بودجه سالیانه وبرنامه خود را ظرف دو هفته آتی به تایید هیات رییسه باشگاهها رسانده و یک نسخه آن را برای تصویب به سازمان لیگ ارائه نمایند . بدیهی است این موضوع با توجه به الزامات AFC بوده و در کسب امتیاز باشگاههای کشورمان اثر مستقیم دارد .
باشگاههایی که به هر دلیل از ارائه آن خودداری کنند ، هیات رییسه سازمان لیگ برتر با باشگاههای خاطی طبق مقررات رفتار خواهد کرد .
2- با توجه به الزمات AFC باشگاهها باید نسبت به اختصاص 60 درصد از هزینه سالیانه خود در امر جذب و پرداخت سالیانه و ماهیانه و پاداش بازیکنان و کادر فنی اقدام نمایند. این موضوع مربوط به فصل 92 و93 است .
3- مالیات به صورت کلی برعهده کادر فنی و بازیکنان به غیر از مالیات تکلیفی خواهد بود و باشگاهها حق پرداخت آن را نخواهد داشت .
4- مقرر شد پیشنهاد عملی باشگاهها در خصوص حقوق پخش تلویزیونی به هیات رییسه سازمان لیگ ارائه شده و پس از طرح در هیات فدراسیون و تصویب آن توسط وزارت ورزش و جوانان، جهت تنظیم اولیه به دولت و متعاقبا به جهت تبدیل به قانون به مجلس محترم ارائه شود .
5- تعداد بازیکنان هر باشگاه که در آغاز فصل از باشگاههای دیگر انتقال می یابد حداکثر به 3 بازیکن از لیگ برتر و 2 بازیکن خارجی طی مدت 3 سال کاهش خواهد یافت .
6- مدیران 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان به همراه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر سید حمید سجادی معاون ورزش و جوانان توافق نامه ای امضاء خواهند کرد تا از رشد بی رویه قیمت بازیکنان و کادر فنی جلوگیری به عمل آورند تا از خسارت موجود به فوتبال کشور و عدم توجه به کار در رده های سنی پایه ممانعت به عمل آید .
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    2 0
    به خدا تنها سایتی هستید که از هر 7 تا 8 روز از تراکتور سازی خبر مینویسید خبرآنلاین به نظرم از همه سایت ها به روز تری ولی در بخش ورزش و در حق تراکتور سازی اجحاف میکنی. لطفا بچاپ.