۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

ایسنا نوشت:

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان این که مقاومت برای هر گونه رویارویی احتمالی با اسرائیل آماده است، اعلام کرد: هر دستی که به سوی مقاومت دراز شود، قطع می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسیا، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی در بیروت تاکید کرد: کسانی که جنوب بیروت را هدف حمله قرار دادند بدن شک هدفشان تحقق اهداف اسرائیل است.

وی افزود: هدف اینها اگر این است که ما را بترسانند و با این اقدامات مقاومت را تحت فشار قرار دهند، باید بدانند که شکست خورده‌اند چرا که مقاومت نه تهدید می کند و نه به هیچ کس اجازه می دهد که تهدیدش کند. مقاومت نه مرتکب اقدامات تروریستی علیه کسی می شود و نه به کسی اجازه می دهد اقدام تروریستی علیه‌اش انجام دهد.

قاووق ادامه داد:هر دست خارجی یا داخلی که به سوی مقاومت دراز شود را قطع خواهیم کرد.

معاون رئیس اجرایی حزب الله لبنان درباره درگیری‌های شهر القصیر سوریه نیز گفت: آن چه امروز رخ می دهد درحقیقت سریال اقدامات تروریستی است که از بغداد تا دمشق تا القصیر ادامه داشته و تنها یک هدف را دنبال می کند و آن تامین منافع اسرائیل و آمریکا است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به هیچ قدرتی در داخل یا خارج اجازه نمی دهیم که قدرتها و معادلات مقاومت را تضعیف کرده و تغییر دهد. مقاومت برای هر رویارویی احتمالی با اسرائیل آماده است، ما برای دفاع از استراتژی مقاومت در رویارویی با اسرائیل مبارزه می کنیم.

قاووق اعلام کرد: موضع حزب الله در خصوص سوریه و القصیر با مساله حفاظت از استراتژی مقاومت در رویارویی اسرائیل ارتباط مستقیم دارد.
5252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    16 18
    زنده باد حق
    • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
      0 1
      اگر منظورت از حق حزب ال لبنان هست باید بگم اشتباه داری میکنی و منفی میدم ولی اگر واقعا طرف دار حقیقت هستی نه مصلحت بهت مثبت میدم.
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    2 1
    زنده باد زندگي