تسنیم نوشت:

مصطفی محمدنجار وزیر کشور صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه نشست سراسری استانداران و معاونان سیاسی وزارت کشور، تعداد افراد واجد شرایط رأی‌دادن در انتخابات 92 را پنجاه میلیون و چهارصد و هشتاد و سه هزار و صد و نود و دو نفر اعلام کرد.
وی در ادامه با اشاره به نشست امروز استانداران سراسر کشور، گفت: انشاءالله تا پایان وقت اداری تمام جوانب ومقدمات برگزاری انتخابات هرچه بهتر را در این جلسات بررسی خواهیم کرد.
وزیر کشور همچنین در خصوص تعداد صندوق‌های اخذ رای در خارج از کشور گفت: 285 مرکز اخذ رای در کشورهای مختلف تدارک دیده‌ایم که در سفارت‌خانه‌ها مستقر می‌شوند تا هموطنان ما در خارج از کشور امکان رای دادن را داشته باشند.
نجار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تخلف یا موضوع امنیتی تاکنون به شما گزارش شده است یا خیر، گفت: خوشبختانه تاکنون امنیت خوبی برقرار بوده و گزارش قابل توجهی در این باره نداشته‌ایم. به غیر از دو سه مورد که مستقیما به وزارت کشور ارسال شده است، موضوع خاصی نداشته‌ایم.
وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در صورت به دور دوم کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ما آمادگی برگزاری مرحله دوم را داریم و احیانا اگر به مرحله دوم بکشد، جمعه هفته آینده 24 خرداد مرحله دوم را اجرا خواهیم کرد.
29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =