بانی فیلم نوشت:

شمس لنگرودی می گوید یکی از دلایل حضورش مقابل دوربین حضور رضا کیانیان بوده است.

شمس لنگرودی درباره حضورش در فیلم «جایی در یکی از روزهای آینده» به بانی فیلم گفت:«وقتی رضا کیانیان پیشنهاد بازی در این فیلم را با من در میان گذاشت پذیرفتم. چرا که شناخت و نگاهش را در عرصه بازیگری قبول دارم و از نظر من بازیگر قدرتمندی است. علاوه بر آن مشاور هنری این کار هم بود. بنابر این برای من جای تردیدی نبود که انتخاب او اشتباه نیست و به او اعتماد کردم.»

فیلم جایی در یکی از روز های آینده

رضا کیانیان و شمس لنگرودی در نمایی از فیلم «جایی در یکی از روزهای آینده»

او ادامه داد: «بازیگری را دوست دارم و سال 1356 در تئاتر آناهیتا دوره بازیگری دیدم در تئاتر آناهیتا و تا پیش از این تجربه تصویری دیگری در فیلم «فلامینگو شماره ۱۳»داشتم .منتها هرگز مسئله من بازیگری نبود. من بازیگری را یاد گرفتم تا خودم و سینما را بهتر بشناسم. همیشه دو چیز برای من در درجه اول اهمیت قرار داشت. سناریو و بازیگران که خوشبختانه هر دوی این فاکتورها در فیلم «جایی در یکی از روزهای آینده» بود.»

لنگرودی در ادامه درباره فیلمنامه این فیلم سینمایی که اقتباسی ازنمایشنامه«پنچری» نوشته دورنمات است، گفت:«یکی از خوبی های این کار این است که اقتباس نعل به نعل از نمایشنامه «دورنمات» انجام نشده و به نوعی این نمایشنامه ایرانیزه شده و با فرهنگ ما منطبق شده، بنابراین اثر خارجی محسوب نمی شود و فکر می کنم اثری خواهد شد که مخاطب عام و خاص از دیدنش لذت خواهند برد.» 

فیلم سینمایی «جایی در یکی از روزهای آینده» به کارگردانی تارا اوتادی در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. رضا کیانیان نقش اصلی این فیلم را در کنار شمس لنگرودی شاعر مطرح ایران ایفا می کنند.


این فیلم سینمایی اولین تجربه تارا اوتادی در مقام کارگردان است که این روزها مراحل انتهایی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد. به گزارش روابط عمومی فیلم، تدوین فیلم همزمان با فیلمبرداری توسط واروژ کریم مسیحی انجام می شود تا «جایی در یکی از روزهایی آینده» برای نمایش در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده شود.

تهیه کنندگی این فیلم سعید اسدی بر عهده دارد.

5757

کد خبر 295729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =