امیدواری کروش به حضور شجاعی در تیم ملی / نخستین تمرین با حضور وینگادا

مسئولان تیم ملی به دلیل احتمال حضور قطری ها در بین هواداران،مانع حضور آنها در محل تمرین شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تمرین بعد از ظهر چهارشنبه ملی پوشان در حالی برگزار شد که نلو وینگادا برای نخستین بار در جمع ملی پوشان حاضر شد.او در ابتدا توسط کروش به بازیکنان معرفی شد و سپس دقایقی برای آنها صحبت کرد.در این تمرین که یک ساعت و سی دقیقه به طول انجامید،هرچند که تمرینات کروش سخت بود اما بازیکنان با انگیزه بالایی فعالیت می کردند.
سرمربی تیم ملی بارها به وسط بازیکنان رفت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.در تمرین بعد از ظهر ملی پوشان جمعی از هواداران هم به محل تمرین رفته بودند اما به آنها اجازه ندادند تا این تمرین را تماشا کنند.مسئولان تیم ملی که احتمال می دادند ممکن است قطری ها هم در بین آنها باشند مانع این کار شدند.کارلوس کروش که خیلی دقیق تمام کارها را زیر نظر دارد در پایان تمرین ابراز امیدواری کرد که مسعود شجاعی تا پنج شنبه بعد از ظهر به اردوی تیم ملی ملحق شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    53 17
    من می ترسم همین وینگادا بزرگترین نفوذی قطری ها از آب در بیاد. چون افتخاری به تیم پیوسته و پول هایی که قطری ها می دن هم حساب و کتاب نداره،بعد کسی که از وینگادا سئوال نخواهد کرد چرا ایران به جام جهانی صعود نکرد مسئول کروش و طبیعی که وینگادا احساس مسئولیت کروش و تیم اش رو ندارد. به نظرم در این شرایط باید مراقب همه چیز بود