رضایی می​گوید دولتی فراگیر را تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم مهمان امشب برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو بود.
وی در پاسخ به این سوال مجری که ضمانت اجرای برنامه های شما چیست؟ گفت: من ساعت‌ها در دبیرخانه مجمع تشخیص که اتاق فکر مجمع است با کمک کارشناسان و متخصصان کار کردیم. با کارشناس دولت آقای خاتمی و احمدی نژآد بحث و گفت و گو کردیم، با اساتید دانشگاه صحبت کردیم. بنابراین پشتوانه کارشناسی برنامه های من قوی است چون خودم هم اقتصاددان هستم کاملا می فهمم چه اتفاقی افتاه است.
وی تصریح کرد: چیزی که امروز تحت عنوان برنامه دارم را مشاوران به من نداده اند من در بطن برنامه ریزی ها بودم، ایده‌ها با خودم بوده ولی برنامه ریزی‌ها با کارشناسان و مشاوران بوده است.
اهم اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت را بخوانید:
*من قدرت تعامل و اغنا کردن دوستان در دیگر حوزه‌های حکومتی مانند مجلس و قوه قضاییه را دارم. هیچ وقت درگیری سیاسی با جناح های سیاسی نداشتم و در عین انتقاد از ورود به درگیری پرهیز کردم. امروز تصمیم دارم، دولت فراگیر و کارآفرین از همه اقوام و پناتسیل‌ها درست کنم.

*برای حضور در دولت دو شرط لازم است؛ اول رهبری و نظام را قبول داشته باشد، دوم با عرضه باشد. برای من مهم نیست که نامزدها از کدام جناح باشند. اگر هم وارد ائتلاف نشدم به این دلیل بود که نمی توانستم به جز مردم به دیگری تعهد دهم.
*سابقه عبور من از بحران‌ها پشتوانه امروز کار من بوده است، سبک مدیریتی من «گلوله‌های برفی» است. در این سبک آدمای ناشناخته را پیدا می کنم و از بالای قله‌های جمعیتی مردمی مثل استان ها و اقوام سرازیر می کنم و این افراد وقتی به دامنه‌های مردم می رسند تبدیل به توده های مردم می شوند و زمانیکه به مشکلاتی چون بیکاری و فقر می رسند، اینها را پودر می کنند.
*روزی که فرمانده سپاه شدم هیچی نداشتم، تا امروز هم یک خاطره هم از جنگ مکتبوب نکردم. چون شرمنده شهیدان و فرماندهان جنگ هستم. امروز هر کسی می‌گوید که با حاج همت بوده است. امروز می گویم بسیاری از فرماندهان آن روز را پیدا کردیم. اینها را ما پیدا کردیم و کسی اینها را نمی شناخت. ما مهدی باکری را از قله بلند سبلان و سهند اذربایجان پیدا کردیم که پایین آمد و هر مقدار پایین می آمد گروه های زیادی دور او جمع شد و تبدیل شد به لشکر 31 عاشورا شد. باکری را کسی نمی شناخت. امرز ده‌ها باکری و خرازی وجود دارند و من با این سبک مدیریتی می توانم جوانان این کشور را راه بیاندازم و نشان می دهم که ملت ایران نه تنها در صحنه دفاع شکست ناپذیر است در عرصه اقتصاد هم مقاوم و شکست ناپذیر است.
*من نیمی از راه را رفته ام، برنامه های من مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های اصل 44 است. از سوی دیگر من شجاعت و قاطعیت در کار را دارم.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    0 5
    اقتصاددان ؟ مگه هر که اقتصاد را بخواند اقتصاد دان می شود؟ از همین سخنت معلومه که خیلی بیسوادی .
  • سجاد A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    5 0
    امشب فهمیدم باید به کی رای بدم
  • hamid A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    5 0
    بالاخره یک نامزد از اقوام گفت بالاخره یک نامزد از تبعیض گفت بالاخره یک نامزد از آزربایجان غیور و باکری ها حرفی زد بالاخره یک نامزد از تبعیض بین استان ها گفت بالاخره یک سیاستمدار از دریاچه ارومیه حرفی زد کاندیدای محبوب جناب دکتر رضایی میدانم که ممکن است خیلی ها از کلمه تبعیض بین استان ها خوششان نیاید و خیلی ها رای ندهند ولی جرات شما برای اسم بردن از تبعیض انقدر ارزش دارد که به یک سیاست مدار محبوب من تبدیل شوید کاش آن کس که می گوید حدود زبان مادری همینکه در خانه حرف میزند بس است از شما مردمی بودن و ارزش به فرهنگ اقوام قائل بودن را یاد می گرفت تشکر مرد بزرگ
  • ت A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    4 0
    کاملا با این حرفش موافقم . واقعا افراد زیادی با قابلیت های بسیار بالا هستند که ناشناخته اند و باید از قابلیت های آنها استفاده کرد .
  • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    3 0
    با برنامه ترین کاندیدای موجود...بقیه نمی دونن دارن چی میگن!
  • maryam IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    0 4
    آقای محسن رضایی التماستون میکنم ادم جدید کشف نکنید. احمدی نژاد به قدر کافی آدم جدید(مشایی، جلیلی،...) کشف کرد که به اینجا رسیدیم؛ شما دیگه نمیخواد ادامه بدین. ومن ا... توفیق!
  • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    5 0
    من به رضایی رای میدم چون به نظرم کسی می تونه برای دیگران کاری انجام بده که اول تکلیفش با خودش مشخص باشه
  • بی نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    5 0
    خدا برای ملت ایران حفظشون کنه آقا محسن رو...
  • سجاد A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    45 6
    درود بر رضایی
  • اوجان اوغلی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    37 5
    به عنوان یه ترک و آذربایجانی افتخار کردم که شخص بزرگی چون محسن رضایی به شهید باکری رو آقا مهدی خطاب میکرد . . . . . . . رضایی با برنامه ترین نامزده ولی حیف که پایگاه اجتماعی قوی نداره ! برنامه هاش عالی بود
  • mohsen A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    4 0
    من نیمی از راه را رفته ام، برنامه های من مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های اصل 44 است. از سوی دیگر من شجاعت و قاطعیت در کار را دارم.
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    3 8
    نظریه های رضایی باید کنار یه قدرت اجرایی قوی مثل قالیباف قرار بگیره
  • ساسان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    9 0
    تنها کسی که می توانداز جنگ و شهدا بگوید محسن رضایی است نه هیچ کاندید دیگر!!! درود بر محسن رضایی
  • ناشناس A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    7 0
    من به محسن رضايي راي ميدم چون تنها کسيت که براي حرفهايي که ميزنه راه حل و برنامه داره و شعار نميده