ایرنا نوشت:

نحوه حضور نمایندگان نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه های شبکه های سیما بر اساس قرعه کشی مشخص شد.
نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری برای تشریح برنامه نامزدهای مورد نظر خود در برنامه های «پایش»، «دیروز امروز فردا»، «رخصت» و «گفت و گوی فرهنگی» حضور می یابند.
قرار است نمایندگان نامزد های انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه های سیما ، رویکردهای نامزد مورد حمایت خود را در موضوعات اقتصادی،سیاست داخلی و خارجی، فرهنگ ، هنر و رسانه ،آموزش، ورزش و جوانان را برای مخاطبان ارایه کنند.
بر اساس قرعه کشی انجام شده که با حضور مسوولان صدا و سیما و نمایندگان نامزدها صورت گرفت، نماینده سیدمحمد غرضی و نماینده علی اکبر ولایتی یکشنبه ۱۲ خرداد در برنامه زنده «پایش» شبکه یک سیما حضور می یابند.
ضمن آن که نماینده سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف نیز روز دوشنبه ۱۳ خرداد مهمان این برنامه خواهند بود.
نمایندگان محسن رضایی و غلامعلی حداد عادل نیز روز یکشنبه ۱۹ خرداد و نماینده محمدرضا عارف و حسن روحانی روز دوشنبه ۲۰ خرداد مهمان برنامه پایش خواهند بود.
در برنامه «دیروز امروز فردا» که به صورت ضبط شده از شبکه سه سیما پخش می شود نیز به ترتیب در روز ۱۱ خرداد نمایندگان رضایی و حداد عادل و نمایندگان عارف و غرضی حضور می یابند.
روز یکشنبه ۱۲ خرداد نیز نمایندگان روحانی و جلیلی، ولایتی و قالیباف دیگر مهمان این برنامه هستند.
در برنامه «رخصت» شبکه سه سیما که به صورت ضبط شده برای مخاطبان پخش می شود، قرار است روز یکشنبه ۱۱ خرداد نمایندگان رضایی، روحانی، حداد عادل و ولایتی حضور یابند و برنامه روز دوشنبه ۱۳ خرداد به نمایندگان عارف و قالیباف، جلیلی و غرضی اختصاص دارد.
در برنامه «گفت وگوی فرهنگی» شبکه چهار سیما نیز که به صورت ضبط شده خواهد بود، روز ۱۲ خرداد نمایندگان جلیلی و عارف، ولایتی و روحانی حضور می یابند و برنامه روز دوشنبه ۱۳ خرداد این برنامه به غرضی وحداد عادل، قالیباف و رضایی اختصاص دارد.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    4 0
    همش ضبط شده! وقتی اون بالا به هم اعتماد ندارید، میخواید مردم از این پایین بهتون اعتماد کنن!؟