ایسنا نوشت:

نماینده دادستان کل کشور در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مناظره انجام شده باید بررسی شود و پس از آن در مورد ادامه روند آن تصمیم‌گیری صورت گیرد.

ناصر سراج  در ارزیابی از نخستین مناظره کاندیداهای ریاست‌جمهوری و احتمال تغییر در آن، گفت: باید شاهد بازخوردهای مناظره‌ای که روز جمعه میان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد باشیم.

نماینده دادستان کل در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مناظره روز گذشته باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا در مورد ادامه روند آن تصمیم‌گیری شود و هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

سراج یادآور شد: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری دارای 5 عضو است که از جمله آن‌ها وزیر کشور، دادستان کل، رییس سازمان صدا و سیما هستند.

وی که رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را بر عهده دارد با بیان این که پرونده هنوز از دادسرا به دادگاه ارسال نشده است، گفت: هر زمان پرونده از دادسرا بازگردد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    17 0
    زیاد به خودتون فشار نیارین بررسی نمیخواد کافیه یه ربع وقت بزارین نظرات مردم در این سایت و سایت های دیگر رو بخونید که همه میخوان ازشون عذرخواهی کنین بابت توهین به ملت و کاندیداها
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    15 0
    دادستان چطوری می خواهند بررسی کنند؟از مردم سئوال می کنند؟نظر سنجی می کنند؟لطفا روش بررسی شون را اعلام کنند.شاید روش بررسی دادستان هم نیاز به نظر سنجی داشته باشه. تا موقعی که به آراء مردم مراجعه نشه چیزی مشخص نمی شود.صدا و سیما باید توضیح دهد که چطوری به این روش مناظره رسیدند.کاندیداها را واقعا دست کم گرفتن.....
  • مهدی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    10 0
    خدا وکیلی نویسنده این مناظره کی بود از عطارن و مدیری خیلی قوی تر کار کردش
  • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    4 0
    آقای ضرغامی یه جوری رفتار کرد که انگار از کاندیداها مقامش بالاتره