"اولین اولتراپرتابل دو در یک" اینتل، 399 دلار در Computex

اینتل در نمایشگاه Computex محصولی را رو کرد - Bay Trail-T - که شاید بتوان از آن بعنوان دستگاه ترکیبی اولترابوک/ تبلت نام برد.

 

ماشین "اولتراپرتابل" هیبریدی Bay Trail-T که هم تبلت است و هم اولترابوک، محصولی پر قدرت از سوی واحد موبایل اینتل است که مجهز به پردازنده نسل چهارم است. تراشه این دستگاه Merrifield  است که از طراحی 22 نانومتری اتم بهره می برد.

مهمترین ویژگی فنی آن، کم مصرف بودن دستگاه از لحاظ انرژی ، پر قدرت بودن و پرفورمنس بالای گرافیکی و طراحی بدون فن است که این دستگاه را منحصر به فرد می کند.

اینتل می گوید نسل چهارم پردازنده هایش، کمتر از 6w انرژی مصرف می کند و این بدان معنا است که تبلت ها می توانند سبک تر، ظریف تر و قوی تر ظاهر شده و این مدل به خصوص 9 ساعت باطری داشته و تا 13 روز نیز در حالت استندبای می ماند.

آنچه اینتل در نمایشگاه Computex نشان داد، فوق العاده زیبا، سبک و نازک است و شاید از آن بتوان به عنوان نسل بعدی اولترابوکها نام برد که بزودی باعث می شود هم اولترابوکهای موجود و هم تبلت ها پوست بیندازند ولی در مورد پشتیبانی از نسل چهارم LTE صحبتی نکرد.

اینتل قول داد تابستان این محصول را با کیبورد قابل ضمیمه، راهی بازار کند. البته پیش تر اینتل قیمت زیر 200 دلار را برای محصولات جدید خود اعلام کرده بود که 399 دلار بیشتراست.

سی پی یوی جدید دو برابر سی پی یوهای اتم موجود در بازار سرعت دارد و هم آندروید و هم ویندوز 8.1 روی آن نصب خواهد شد.

.

 

منبع: اسلش گی یر

56502

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =