۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۳

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت دمای هوا در کل کشور با روند افزایشی همراه است،

عبدالرضا امیدوار شهری می گوید به دلیل ورود توده گردوخاک به نوار غربی و جنوب غرب کشور، پدیده گردوغبار تا شنبه آتی در برخی نقاط کشور تداوم خواهد داشت. روز گذشته یک توده گردوخاک از سمت کشور عراق وارد نوار غربی و جنوب غرب کشور شد که این امر موجب بروز پدیده گردوخاک در برخی نواحی این سرزمین و تداوم آن تا شنبه آتی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود: این پدیده طی امروز و دو روز آینده به تناوب نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، تهران و همچنین جنوب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد. گردوخاکی که از کشور عراق وارد می‌شود با غلظت بالایی همراه نخواهد بود.

امیدوار شهری همچنین یادآور شد: در داخل کشور نیز (در بخش مرکزی، بیابان‌های استان اصفهان و یزد) پدیده گردوخاک به چشم می‌خورد و همین امر موجب کاهش کیفیت دید افقی در این نواحی می‌شود.

به گفته وی، این پدیده به تناوب تا شنبه آتی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی همچنین از ادامه‌دار بودن روند افزایشی دمای هوا در کل کشور خبر داد و گغت: پدیده قابل ملاحظه در کل کشور طی روزهای آینده افزایش دمای هوا خواهد بود.

45301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 296953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    21 1
    حالامسولین محترم بگن مابدی اب وهوانداریم که تومجلس بهش رای نمیدن توروخدامردم رادریابید
  • رضا آسمانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    25 0
    به نظر شما فقط کسانی که در تهران زندگی می کنند ایرانی هستند؟؟ والا مردم اهواز هم جز ملت ایرانند که دارند الودگی هوا رو با تمام وجود لمس میکنند و هیچکس اهمیتی نمیده...فقط نفت اهواز و اب کارون منابع اون مال کل کشوره؟؟؟یکی فکری به حال ما بکنه... اخچقدر دارو مصرف کنیم؟چرا بودجه مهار گرد وغبار رو از بودجه استان خوزستان حذف کردید؟ یه نگاه به دنیا بندازید جون سگ و انواع و اقسام حیوانات اینهمه براشون مهمه و اینجا ادما بخاطر مشکلات تنفسی دارن جون میدن
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    15 1
    این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟ حلقمون داغون شده ریه هامون پوسید جلو این وضع رو بگیرین این دیگه چه عذابیه پس این مسئولین کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    13 0
    دوستان اهوازی خدا قوت به ایستادگیتان ما که در بوشهر از گرد و غبار وگرما و شرجی در حال زوالیم.حالا با گرما و شرجی میسازیم حرفی نیست. ولی این غبار لعنتی هر مرضی رو میاره...ما شکایتمان پیش خداست وگرنه مسولان سالهاست که ما را به دید(نفت و گاز) میبینند.
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
      0 0
      سلام بردوستان بوشهری.من پیشنهادمیکنم برای فرارازاین مشکل به تهران بروید.حتی اگردرتهزان کارتن خواب هم باشیم بهترازگردوغباردراینجاست.اهوازی مقیم تهران
  • حسین اسلامی A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    2 0
    من در دزفول زندگی می کنم ، به شدت به گرد و خاک حساسیت دارم ، طی این چند سال که پدیده گردوغبار آمده زندگی ماو مردم جنوب غرب کشور واقعا دچارمشکل شده است ،خانواده ما در روزهای جنگ در دزفول ماندیم ومطمئن بودیم باید مقاومت کنیم ولی آلان نمی دانیم در برابر چه چیزی باید مقاومت کنیم و هرروز داریم به مهاجرت فکر می کنیم ، جالب است بدانید ازسال گذشته حق محرومیت شهرستان ماحذف شد ، حتی در روستاها و حق بدی اب وهوا در منطقه ما مساوی با کرج است ، پس چرا در آن شهر با آب وهوای معتدل زندگی نکنیم
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    1 0
    تقصیر خودتون دوستان. شما باید بگین ترا خدا یه فکری برای مردم مظلوم عراق بکنید که گرد و غبار داره اذیتشون میکنه اونوقت ببینید مسولان محترم چه میکنن