مهر نوشت:

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از شکایت رسمی این باشگاه از قاسم دهنوی خبر داد و گفت: در شکایت خود با دلایل و مستنداتی که داریم خواهان محرومیت این بازیکن توسط کمیته انضباطی هستیم ضمن اینکه او باید به ما خسارت نیز بدهد.محمود سالارکیا در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از قاسم دهنوی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: اقدامی که قاسم دهنوی در بستن قرارداد داخلی با دوباشگاه پرسپولیس و سپاهان انجام داد، اقدامی برخلاف رفتار حرفه ای یک بازیکن است. ما پس از اینکه با دهنوی قرارداد امضا کرده و به توافق نهایی رسیدیم، بخشی از مبلغ مورد توافق بین طرفین را به وی پرداخت کردیم.

وی در همین خصوص افزود: پس از این پرداخت متوجه شدیم که وی عمل مشابهی را با باشگاه سپاهان انجام داده است. فارغ از اینکه دهنوی ابتدا با کدام باشگاه قرارداد امضا کرده است، خواهان برخورد کمیته انضباطی و محرومیت این بازیکن هستیم و امروز شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی خواهیم داد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به غیر از مسئله محرومیت دهنوی، تعهدی که وی با امضای قراردادش به باشگاه پرسپولیس داد باعث شده که ما در پست این بازیکن با بازیکنان دیگر وارد مذاکره نشده و زمان مفید نقل و انتقالات را از دست بدهیم، بنابراین از این بابت او باید به ما خسارت مالی نیز بدهد.

251 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =