فارس نوشت:

اعضای جبهه اصلاحات با حضور در دفتر محمدرضا عارف حمایت خود را از این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

اعضای جبهه اصلاحات با حضور در دفتر محمد‌رضا عارف معاون اول دولت خاتمی و از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

عارف در این نشست با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی خاطرنشان کرد: بسیاری پیش از اینکه آقای هاشمی ثبت نام کنند، ستادهایشان را فعال کرده بودند، اما ما تا زمان رد صلاحیت آقای هاشمی هیچ فعالیت ستادی انجام ندادیم چراکه منش ما اخلاقی است.

وی تاکید کرد: اگر تجربه سال 84 را تکرار نکنیم، پیروز خواهیم بود.

محمد‌جواد حق‌شناس نیز در این نشست به نمایندگی از جبهه اصلاحات به دیدگاه‌های این جبهه پرداخت و با تاکید بر حمایت این جریان از محمدرضا عارف خاطرنشان کرد: ما شما را نامزد اصلاح طلبان می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مصوبه ابتدایی جبهه اصلاحات این بود که در حمایت از اصلاح‌طلبان فعال باشیم، افزود: در حال حاضر بیش از 40 درصد اعضای این جبهه در ستاد آقای عارف فعال هستند اما کسی هنوز وارد ستاد آقای روحانی نشدند.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • milad IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    99 8
    رای ما دکتر محمد رضا عارف
  • فهیمه A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    107 5
    زنده باد اصلاحات زنده باد عارف
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    56 21
    متاسفانه این به اصطلاح اصلاح طلبان فاقد کمترین بینش سیاسی هستند و ممکن است یک باردیگر به جریان مردمی اصلاحات صدمه بزنند . ای کاش بجای اظهارات شتابزده به نظراکثریت مردم توجه کنند واگر اقبال جامعه بیشتر با عارف بود از وی اعلام حمایت کنند
  • رستمي A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    15 0
    زنده باد عارف و همسر محجوبش
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 0
    قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد. همچنین در سال ۲۰۱۱ میلادی و در دهمین اجلاس متروپلیس (اتحادیه کلانشهرها و پایتخت‌های جهان)، تهران به عنوان شهر برتر جهان در زمینه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مورد تقدیر قرار گرفت.شایان ذکر است برای دریافت این جایزه جهانی بین ۱۶۲ کلان شهر دنیا رقابت بوده و داوران این جایزه هم شهرداران کلان شهرهای جهان هستند. این جایزه که معتبرترین جایزه بین المللی در زمینه مدیریت شهری در دنیاست هر سه سال یکبار به کلان شهرها اعطا می‌شود.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 6
    حق تون هست که بازنده انتخابات باشید.