تیموریان: تیم اول صعود می کنیم و به جام جهانی می رویم / خوشحالم دیگر مقابل لبنان غایب نیستم

تیم ملی ایران در آستانه دومین صعود خود به جام جهانی فوتبال قرار دارد و در این میان آندرانیک تیموریان یکی از ستاره های فوتبال ایران از همه خوشحال تر و پر انگیزه تر است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این میان خط میانی تیم ملی هم دربازی با قطر عملکرد تحسین برانگیزی داشت به طوری که می توان همه بازیکنان این خط را به عنوان بهترین های این میدان معرفی کرد. یکی از مردان همیشه حاضر در میانه زمین کسی نیست جز آندرانیک تیموریان،او در مورد شرایط تیم ملی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

خط میانی تیم ملی در بازی با قطر فوق العاده بود به خصوص نیمه دوم. کروش از شما چه خواسته بود؟

قبل از بازی کادر فنی ساعت های درباره نحوه حرکت هافبک های قطر با ما حرف زده بودند و با یک ذهنیت ایده ال به مصاف حریف رفتیم. همان طور که دیدید نیمه اول مدارا کردیم اما نیمه دوم بازی کاملا دست ما بود. یکی از دلایلی که باعث شد خط میانی قطر را از کار بیندازیم دوندگی بچه بود. همان طور که دیدید نیمه دوم قطر اصلا موقعیت آن چنانی نداشت.

 

برخلاف همیشه در این بازی شاهد وقت کشی قطری ها نبودیم!

درست است. چون وقتی ما کارخودمان را انجام می دهیم و براساس برنامه های مان جلو می رویم دیگر آن ها فرصت نمی کنند وقت کشی کنند. کلا فوتبال خوبی بود و از طرفی چون قطری ها دنبال برد بودند دیگر جایی برای وقت کشی به وجود نمی آمد. از طرفی ما از لحاظ دفاعی خیلی خوب کار کردیم که  همین باعث شد قطری ها نتوانند به ما گل بزنند. شاید اگر گل می زدند این اتفاق می افتاد.

 

  با این برد 10 امتیازی شدیم و 2 بازی دیگر باقی است.فکر می کنی چه اتفاقاتی بیفتد؟

برد خوبی و امتیازی بسیار شیرینی. این برد روحیه ما را بالا می برد. خوشبختانه من دیگر مقابل لبنان محروم نیستم و لااقل فرصت انتقام برای خودم وجود دارد. فکر می کنم همه بچه هم با این نیت به مصاف لبنان می روند. این بازی را قطعا می بریم. البته نباید حریف را دست کم بگیریم یا فکر کنیم این بازی هم مثل بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما با کمک مردم می بریم.

 

  البته از بازی با کره جنوبی هم امتیاز می خواهید،درست است؟

مطمئن باشید امتیاز آن بازی را هم می گیریم. این تیم می تواند در کره هم حریفش را شکست بدهد. حس می کنم ایران تیم اول از این گروه صعود می کند البته اگر یکسری نتایج رخ دهد.ما امتیاز کامل بازی های آینده را هم می گیریم.

 

از عملکرد خودت راضی بودی؟

سعی کردم مثل همیشه بهترین بازی ام را انجام بدهم. دیدید که لحظه ای کم نگذاشتم و با تمام وجود بازی کردم.

 

و فکر می کنی آندو دومین جام جهانی زندگی اش را هم تجربه کند؟

فکر می کنم این اتفاق می افتد و خیلی خوشحالم که در آستانه دومین صعود به جام جهانی هستیم.برای بازی در جام جهانی لحظه شماری می کنم چون لذت بازی در این جام وصف شدنی نیست.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    28 62
    تیم ملی ایران در آستانه دومین صعود خود به جام جهانی فوتبال قرار دارد ؟؟؟ یه کم دقت کنید ، در آستانه چهارمین بار هستیم
  • شایان IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    40 7
    خدا قوت پهلوان
  • بی نام US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    44 9
    دومین صعود به جام جهانی نه، چهارمین صعود