۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

فارس نوشت:

قصور و کوتاهی راننده که جریمه رانندگی او به چهار متر می‌رسید، با دردسر روبرو شد.
 عصر امروز و با توقف خودرو و انتقال آن به پارکینگ در اردبیل اعلام شد تا زمانی که جریمه سنگین این خودرو در چهار سال اخیر پرداخت نشود خودرو از پارکینگ بیرون نمی‌آید.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اعلام این مطلب گفت: ما در بررسی‌های خود متوجه شدیم صورت وضعیت خودروی سمند و جریمه تخلفاتی او بسیار زیاد است و در چهار سال گذشته نیز این جریمه را پرداخت نکرده است.
علی مریخی افزود: اکثر تخلفات صورت گرفته توسط راننده سمند حادثه‌ساز بوده و ما این خودرو را شناسایی کرده و با انتقال آن به پارکینگ از راننده خواسته‌ایم تا جریمه‌های یاد شده را پرداخت کند.
وی تصریح کرد: ‌تا زمانی که این جریمه‌ها پرداخت نشود خودرو از پارکینگ به بیرون انتقال داده نمی‌شود و ضرورت دارد این راننده که جریمه میلیونی شده و طول کاغذ جریمه او به چهار متر می‌رسد، جریمه‌های خود را پرداخت کند.
مریخی در ادامه خاطرنشان کرد: صاحبان خودروهایی که جریمه آنها بیش از یک میلیون تومان باشد و در پرداخت آن قصور داشته باشند در هر نقطه از کشورمان تردد کرده و اقدام به رانندگی کنند خودرو و مدارک آنها ضبط و ثبت می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان بدون مراجعه به اجرائیات با ارسال شماره وی.آی.ان خودروی خود می‌توانند به شماره 300005151 پیامک زده و از میزان خلافی خودروی خود اطلاع یابند.
وی در ادامه یادآور شد: به این طریق به شکل آسان و راحت می‌توانند از میزان جریمه و برخی تخلفات دیگر آگاهی پیدا کرده و نسبت به پرداخت جریمه و رفع مشکلات احتمالی اقدام لازم را انجام دهند.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =