۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
بهترین مکان ها برای گردشگران عکاس

گردشگران برای دیدن اماکن مختلف انگیزه های متفاوتی دارند یکی از قوی ترین انگیزه ها عکاسی است

هادی معیری نژاد- گرچه بسیاری از گردشگران همواره با خود دوربین عکاسی دارند اما عده ای از آنها به عکاسی نگاهی متفاوت دارند این توریستها همواره به دنبال مکانهای خاص برای تفریح و در کنار آن عکاسی می گردند .
سایت نشنال جئوگرافیک برای این توریستها چند منطقه را معرفی کرده است که بعضی از آنها به قرار زیر است.

قطب جنوب
قطب جنوب همیشه یادآور داستانهای قهرمانی درباره کاشفان نترس این نقطه از جهان است . جایی که سرشار از نقاط بکر و چشم اندازهای متفاوت برای عکاسی است ازافقهای یخ زده گرفته تا پنگوئن هایی که همیشه سوژه جذابی برای عکاسان بوده اند.

عکاسان
ونیز ایتالیا
این موزه زنده روی آب یادآور تاریخی پر از عشق شجاعت نفرت و خیانت است همه این تناقضات پشت زیبایی های شهری پنهان شده است که به دلیل برخورداری از مناظر و چشم اندازهای فوق العاده بهشتی بی زوال برای عکاسان و گردشگرانی است که از قاب گرفتن خاطرات زیبا لذت می برند.

عکاسان
ماچوپیچو پرو
شهر گمشده اینکاها که تا سالها در زیر جنگل مدفون بود هم اینک یکی از عجایب هفتگانه دنیای جدید است مناظر خیال انگیز و عجیب و رعب و تحیر پنهان در محیط به عکسهای عکاسان روحی دگر گونه می دهد .
این شهر گمشده برترین مقصد گردشگری پرو آمریکای جنوبی و چه بسا جهان است اگرچه از تعداد گردشگرانش بعد از آخرین سیل و رانش زمین در پرو کاسته شد.

عکاسان

استون هنج انگلیس
این ستونهای سنگی اسرار آمیز با قدمتی بیش از 5 هزار سال که معلوم نیست کاربرد اصلیشان چیست هم اکنون یک کاربد اساسی دارد وآن لوکیشنی برای عکاسانی است که می خواهند عجیب ترین مناظر را در قاب آورند.

عکاسان
تاج محل هند
سازه ای بی بدیل از تقارن و تناسبات معماری که زیباترین بنای جهان شناخته شده است حاصل عشق سلطانی به همسرش .تاج محل اکنون جزو عجایب هفتگانه دنیای جدید است و برای عکاسان فرصتی تکرار نشدنی برای شکار لحظه های ناب از همسازی تاریخ و زیبایی

عکاسان
جزیره ایستر شیلی
ایستر هم مانند استون هنج دارای جذابیت راز آلودی است که از موآیها که مجسمه های همشکل آیینی هستن نشات گرفته
مهم‌ترین مظهر فرهنگی جزیره ایستر، موآی‌ها هستند که ۲۸۸ تای آن روی سکوهای عظیمی به نام آهو، ایستاده‌اند.

عکاسان

فاصله این سکوها از هم حدود یک و نیم مایل است. و یک نوار تقریباً سراسری به دور جزیره بوجود آورده. ۶۰۰ موآی دیگرف که در مراحل مختلف تکامل هستند، در سرتاسر جزیره پراکنده‌اند این مجسمه ها در افق ژستی جذاب را برای عکاسان فراهم می آورند.

47301

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • درگز IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    9 0
    من که پولشوندارم برم.اگه داشته باشم میرم پارک سرکوچمون.