سایت الف نوشت:

پخش فیلم مستند دوم سعید جلیلی از سیمای جمهوری اسلامی ایران رویه خطرناک و احتمالاً ناآگانه تیم وی را به نمایش گذاشت.

در این مستند؛
۱- به کرات از جلیلی با عنوان نامزدی یاد شد که نزدیک ترین نامزد به مواضع رهبری است،
۲- به گفته افراد مصاحبه شونده در مستند، رهبری تنها مانده است و او یار رهبری است،
۳- از وی به عنوان فردی یاد شد که تجسم محتوای سایت رهبری است!
۴- شعارهایی مانند خامنه ای زنده باد، جلیلی پاینده باد و ... گزینش و پخش شد
۵- از قول مردم گفته شد که به این خاطر به وی رای می دهند که در خط ولایت است، پشتیبان ولایت باشد و ....

اشتباه استراتژیک جلیلی و تیمش در چسباندن تام و تمام موضوع هسته ای، شهدای هسته ای و ... و به رفراندوم گذاشتن این موضوع که با استقبال رسانه های بیگانه مواجه شده است، در مقایسه با اشتباه اخیر تیم وی فرعی محسوب می شود. در حالیکه رهبر انقلاب به کرات اشاره کرده اند که نظر خاصی به نامزد خاصی ندارند، اصرار جلیلی در چسباندن خود به رهبری نظام تعجب برانگیز است و در ادامه خط تبلیغی رسانه های بیگانه در نشان دادن وی به عنوان نامزد رهبری و نظام ارزیابی می شود.

تردیدی نیست که ستاد جلیلی به دنبال نشان دادن رابطه مستحکم جلیلی با رهبری بوده است. اعتقادی که ستاد تبلیغاتی همه نامزدها به دنبال بیان آن هستند. اما عواقب متفاوت نشان دادن نسبت جلیلی به رهبری نظام در حالیکه بقیه نامزدهای انتخابات اگر رابطه مستحکم تر و پرسابقه تری با رهبری نداشته باشند، کمتر نیز ندارند، نشان دهنده نوعی ساده نگری و کمک کردن به پروژه غربی هاست تا برای نظام هزینه درست کنند و هزینه برد و باخت جلیلی در انتخابات را به پای رهبری بنویسند.

اقدام ستاد انتخابات در مجوز دادن به انتشار این فیلم نیز تعجب برانگیز می نماید.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    این نظر سایت الف است ، سایتی که حرف خود جلیلی را تحریف می کمد چه برسد به مستندش.
  • با نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    کاملا درست است. متاسفانه تصور می کنند که فقط خودشان دوستدار رهبر هستند
    • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
      5 9
      راست ميگه آقاي با نام هم دوستدار رهبر هستن
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    اقای جلیلی فکر میکند میتواند با چنین کار هایی رای مردم را بدست بیاود ولی نمیتواند .
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    11 11
    این یک بازی دو سر باخت برای جلیلی هست. بردش رو به حساب حمایت رهبر می زارن و باختش هم دستاویز دشمن برای بی علاقه نشان دادن مردم به رهبری می کنه. متاسفانه اقای حلیلی داره به سمتی میره که من حس می کنم رایم رو باید به کسی غیر از ایشون بدم. هر چه بیشتر پیش میره به اقای جلیلی بی علاقه تر می شم.
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    10 10
    جلیلی از مکرر نام بردن مقام معظم رهبری میخواد رای جمع کنه انگار بقیه ولایی نیستن فقط اون هست!همه کسانی که از ابتدای انقلاب کنار امام خمینی و رهبر بودن میگه دروغ گوان فقط خودش راست میگه و با این ریا میخواد رای جمع کنه اگه رهبر خیلی دوست داره نیاز نداره انقدر بگه یکی مثل دکتر روحانی از ابتدا تا الان نماینده رهبره و بیشتر از همه ولاییه ولی ریا نمیکنه و از نام ایشون سواستفاده نمیکنه...
  • باسط A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    6 7
    متاسفانه شما خبر كامل نگذاشتين!
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    11 8
    برای اینکه از رای آوردن نامید شده است.
  • بی نام EU ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    10 31
    هر کی با آقا باشه بهش رای میدیم مخصوصا اگه جلیلی باشه
  • محمد A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    8 19
    چه نگاه تنگی - ایشون نگفته من کاندید رهبری هستم .... میگویند من برای یاری انقلاب و رهبری آمده ام. این چه اشکالی داره؟؟؟!!! حتی اینکه این را شعار هم بکنه خیلی خوبه!! حتما شعارهای کذایی باید باشه؟ مطابق نظر آقایان. ما این نظرات را برای پر کردن بانک سایت شما نمی گذاریم.... احیانا از هر 3 تا یکی را منتشر کنید،خمس و زکات بهش تعلق نگیره!!!!
  • یاسر IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    آقای جلیلی با کدوم سابقه اجرایی می خواهد رئیس جمهور شود؟ این فیلمها و عبارات فقط باعث میشه رای این آقا پایین بیاد
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    16 93
    نه اینکه سوابق برادران اصلاحات درخشان است ، وزیران دولت اصلاحات کجا هستند(مهاجرانی .....) در نظام ولایی همه باید شعارشان این باشد.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    23 44
    مگه روحانی کم از اسم این و اون استفاده کرده! صد رحمت به جلیلی که فقط از یک نفر اسم میبره روحانی که کلا از رهبر و رئیس مجمع تشخیص گرفته تا امیر ستاری و... استفاده می کنه
  • یه ایرانی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    7 30
    چرا همش جنگ وجدل میکنید بیاید اصلحتر و باسابقه ی اجرای بهتر کسی که دارای مدیریت بهتره رو انتخاب کنیم خاتمی(ئزارت خارجه ی قوی) اصلاح طلب بوده احمدی نژاد (مدیریت اجایی خوب)هم اصولگرا چرانباید طوی یه دولت برای ایران کارکنن دوستان کسی روانتخاب کنید که اگه نتونست ازدوطیف استفاده کنه حداقل باعث نزانشه کسی که معماری اقتصاد ایرانبزرگ دوباره بناکنه (ای هزار به قربان چشم دوراندیش)
  • حمید. IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    0 5
    رهبری بارها وحتی پای صندوق رای تاکید کردند من به هیچ یک از نامزدها نظری ندارم.این کار حامیان اقای جلیلی اصلا خوب نبود.الان که نتیجه انتخابات مشخص شد دشمنان روی این قضیه مانور میدن. کارشون به مثابه دوستی خاله خرسه بود.دشمن دانا که غم جان بود بهترازان دوست که نادان بود..
  • .... A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    6 2
    لطفاً نظرتون رو راجع به اولین مستند انتخاباتی آقای روحانی نیز بگید.. بیاید مستند آقای روحانی و آقای جلیلی را به چند نفر بی طرف نشون بدید بعد ازشون بخواید کی داره رهبری رو خرج می کنه درست شبی که مستند آقای روحانی پخش شده صبح همان روز آقای خامنه ای در سالروز درگذشت امام بار دیگر بر تءکید کردند که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند به نظرم مؤلف و سردبیر این سایت باید بر پایه عدالت تحلیل کنند..
  • رضا سواری IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    2 0
    الان همه چی تمام شده و باید به رییس جمهور کمک کنیم و به اهداف خود و پیشرفت کشور برسیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم
  • هم وطن A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    3 0
    واقعا جا ی تاسف است .زدن این حرفهای بی ربط و نسبت دادن چنین رفتار ناشایستی به آقای جلیلی فقط از انسانهای کوته فکر بر می آید که چون هیچ ایراد دیگه ای به آقای جلیلی نتوانسته اند بگیرند چنین حرفهایی زده میشود.نمیدانم فردای قیامت جواب خدا را چگونه میتوانید بدهید. از خدا شرم کنید
  • هم وطن A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    3 0
    انتصاب آقای جلیلی از طرف رهبری به عنوان یکی از اعضای مصلحت نظام نشان داد که مورد تایید رهبری است و کل مطلبی که در این صفحه راجع به آقای جلیلی نوشته شده است را باطل میکند.هر چند دیگر کار از کار گذشته اما امیدوارم درس عبرتی برای همگان باشد که بدون تفکر و تحقیق حرفی نزنند که در پیشگاه خداوند جوابگو باشند.
  • فرشته A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    1 0
    اقا از هیچ کس پشتیبانی نمیکنه همه براش مهترم هستند .چشم فدای رهبری .حاضرم جونمو بدم
    • یک هم میهن IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
      0 0
      ایشون راست میگن رهبر فقط مال من و تو نیست که رهبر همه ی جامعه ی اسلامی است . خب دیگه هم انتخابات تموم شده بچسبید به آینده ی کشور و کار هایی که آقای روحانی میخواهند انجام دهند.