فاطمه رهبر: ولایتی اکثر شاخص​های مدنظر رهبری  را دارد، با برنامه و با تجربه هم هست

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس​جمهور آتی باید با تدبیر مشکلات جهانی و بین المللی ایران را حل کند و کشور را از تهدیدهای بیشتر برهاند.

فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، با بیان اینکه شاخص​های رئیس جمهور را در کلام مقام معظم رهبری باید جستجو کرد، ادامه داد: ایشان در تمامی انتخابات​ها شاخص هایی را اعلام کرده​اند که باید فصل الخطاب باشد.

وی شایستگی، وارستگی، مومن، انقلابی و اهل استقامت و عزم و ایستادگی داشتن را از شاخص​های رئیس جمهور آینده خواند و افزود: برای انتخاب بین نامزدهای موجود باید به این شاخص​ها توجه داشته باشیم. این ویژگی​ها ممکن است در خیلی از افراد باشد اما باید دقت نظر داشته باشیم که نامزدی را برگزینیم که در عرصه جهانی شناخته شده باشد و در مقابله با استکبار نترس و شجاع باشد.

نماینده تهران که معتقد است رئیس جمهور آینده باید برای مقابله با تحریم ها و دسیسه های جهانی برنامه داشته و بتواند به بهبود وضعیت کشور در اوضاع منطقه و جهان اسلام بپردازد، ادامه داد: در شرایط خاصی قرار داریم و عبور از آن نیازمند تدبیر و درایت است. از این رو  رئیس​جمهور آتی باید تدابیر را به گونه ای بیاندیشد که ما را از تهدید های بیشتر برهاند.

به گفته فاطمه رهبر، فردی که مشکلات را بزرگ نمایی نکرده و در مناظره​ها بر آن دمیده است و یا در فیلم های تبلیغاتی خود بر یاس و ناامیدی تاکید کرده و فضای تاریکی را به نمایش گذاشته است تا خود را ناجی معرفی کند؛ شایستگی حضور در جایگاه ریاست جمهوری را ندارد.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: باید فردی با برنامه، حکیم و با تدبیر و اخلاق والا با سابقه اجرایی موفق در این جایگاه قرار گیرد نه اینکه سابقه مشخصی نداشته باشد یا حاشیه ای در پرونده اش باشد که مردم با اغماض به او بنگرد.

وی افزود: فردی که اکثریت شاخص​های مد نظر رهبری را دارد و با برنامه و با تجربه درخشان است؛ دکتر علی اکبر ولایتی است.

رهبر در پایان گفت: امیدوارم فارغ از اینکه کدام یک از نامزدها برنده می شوند، روز شنبه به خاطر حضور حداکثری مردم به هم تبریک بگوییم که رای بالایی به نظام داده شده است.

/2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    57 47
    ولابتی
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    44 49
    فقط دكتر ولايتي
  • بی نام A1 ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    18 22
    توصیه من به جوانان انقلابی این است که برای نیفتادن در دامان اسلام آمریکایی دل به مواضع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بسپارید و با این تشکل مذهبی و انقلابی همگام شوید. امام خمینی (ره) سند حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر ولایتی http://velayati.ir/
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    13 11
    بنا به خواست خاتمي عزيز همگان به روحاني راي مي دهيم زمان آشتي با دنيا فرا رسيده
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    1 2
    روحانی شاخص های من و خانواده ام رو دارن و رای ما ایشون هستن