مهر نوشت:

کاندیداهای لیست زنده باد بهار و حامیان احمدی نژاد و مشایی دیدگاههای خود را در مدیریت تهران اعلام کردند که یکی از این دیدگاهها تقویت موسیقی در پایتخت بود.
نشست خبری ستاد زنده باد بهار هر چند با اعلام رسمی اسامی 31 کاندیدا همراه بود ولی برنامه ها و دیدگاههای برخی از کاندیداهای این ستاد شنیدنی بود.
داوود نظام آبادی که به عنوان کارشناس حوزه مسکن و تعاون در لیست زنده باد بهار جای گرفته است در این نشست اعلام کرد: چقدر خوب است اگر برای ترویج فرهنگ غسل جمعه حمامهای آب گرم و حوله های یک بار مصرف برای شهروندان تهیه کنیم و قبل از ورود به نماز جمعه شهروندان غسل جمعه کنند!
محمد ابوالحسنی که خود را نماینده 130 اتحادیه تهران در لیست زنده باد بهار معرفی کرد گفت: من ساکن یاغچی آباد تهران است. اینکه می گویند جنوب و شمال تهران یکی است درست نیست. من بروکراسی را در شهرداری از بین می برم.
نماینده دیگر این لیست علی بهارمی کارشناس فرهنگی بود که گفت: موسیقی در تهران نیمه تعطیل شده و باید موسیقی را دوباره به فرهنگسراهای تهران باز گرداند. موسیقی اولویت کار شهرداری بهار باید باشد. در ضمن نیم درصد بودجه شهرداری هم باید به کتابخانه ها اختصاص یابد.
آتنا آل یاسین کارشناس اجتماعی هم مشارکت و تعامل پلیس و شهرداری تهران را رمز موفقیت دانست و گفت: نگارش تاریخ اجتماعی تهران، تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی و امنیت روانی از برنامه های این شورای بهاری است.
یکی دیگر از اعضای این ستاد با انتقاد از شهرداری تهران گفت: میانگین ساخت تونل در کشور کیلومتری 16 میلیارد تومان است ولی تونل توحید 2 کیلومتر آن 490 میلیارد تومان هزینه داشت. هزینه مدیریت تهران بسیار بالاست که باید کاهش یابد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام بهمن شریف زاده به عنوان رئیس ستاد زنده باد بهار گفت: ستاد زنده باد بهار با ستاد در امتداد مهر ائتلاف کرده و لیست 31 کاندیدا را معرفی کردند.
وی در مورد خلق حماسه سیاسی در سال 92 گفت: به گفته رهبری و توصیه ایشان قرار بود تمام سلیقه ها در انتخابات باشند ولی سلیقه بهار غایب شد.
مشایی در مورد رد صلاحیتش نامه‌ای به رهبری نوشت/ جلیلی نماینده دولت نیست

همچنین رئیس ستاد زنده باد بهار گفت: با توجه به اینکه هیچکدام از 8 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفتمانی نزدیک به گفتمان بهار ندارند ما از کسی حمایت نمی‌کنیم.
حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده در نشست خبری ستاد زنده باد بهار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سعید جلیلی کاندیدای دولت است و آخر و عاقبت خبر خوش دولت در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری چه شد گفت: این خبر از سوی رئیس‌جمهور اعلام شد که باید امیدوار و صبور باشیم و آقای مشایی هم گفتند منتظر خبرهای خوش هستیم. ما هم بر اساس صحبتهای دکتر احمدی نژاد حوصله کرده و امیدواریم و فعالیت خاصی هم انجام نشده است. آقای مشایی در مورد رد صلاحیتش نامه ای به رهبری نوشتند تا رسیدگی شود.

رئیس ستاد زنده باد بهار گفت: هیچکدام از 8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفتمانی نزدیک به گفتمان بهار ندارد و ما از کسی حمایت نمی کنیم ولی قطعا حضور در انتخابات برای همه الزامی است و ما هم بر اساس سلیقه رای می دهیم البته رای ما به کسی است که تفکراتش به ما نزدیکتر باشد.
وی گفت: اینکه سوال می کنید سعید جلیلی نماینده دولت است باید بگویم صحیح نیست زیرا ستاد ایشان گفتمان بهار را انحرافی می‌داند.
شریف‌زاده در پاسخ به این پرسش که گفته شده است پوسترهای ستاد زنده باد بهار از سطح شهر جمع شده گفت: پوستر ها تازه امروز چاپ شده است و اسامی 31 کاندیدا دو شب پیش قطعی شد و این گونه اخبار را تکذیب می‌کنیم.
23445

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    بار اول گفتی باور کردم تکرار کردی شک کردم قسم خوردی فهمیدم که .......
    • حقیقت گو IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
      47 1
      فهمیدم که الکی میگی، الکی میگی
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    60 3
    همين ديگه، ذهنشون فقط به اينجور طرحا ميرسه!
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    85 5
    با این حرف ها مطمئن شدم که جناب آقای جلیلی کاندیدای مورد حمایت دولت است
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    68 29
    شایسته است آقای قالیباف به ائتلاف احترام بگذارد و به نفع دکتر ولایتی کنار برود.