قلم‌سیاه شایعه هرگونه اختلاف با رییس فدراسیون جهانی قایقرانی را تکذیب می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی قلم‌سیاه دبیرکل کنفدارسیون قایقرانی آسیا بعداز ادعایش برای تحمیلی بودن تعلیق،حالا از رفع آن می گوید.او می گوید:« خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی در نامه ای نوشته به خاطر تایید اساسنامه فدراسیون قایقرانی ایران درifc و ioc و تاکید فدراسیون جدید برای برگزاری انتخابات در شهریورماه ،تعلیق فدراسیون قایقرانی ایران رفع شده است.»
دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آسیا درباره ادعایش برای رفع تعلیق به خاطر اصلاح اساسنامه فدراسیون می گوید:«من نمی توانم برای شما درباره این قضیه توضیح دهم. چرا که شان بعضی ها و نوع نامه هایی که به فدراسیون جهانی دادند را پایین می آورد.»او برای اثبات ادعایش معتقد است نامه را به خبرگزاری خاصی می دهد که قبلا نامه هایی را منتشر کرده:«احتمالا نامه پرورنا را به خبرگزاری که قبلا نامه هایی را درباره تعلیق منتشر کرده، می دهم. اگر لازم باشد این کار را انجام خواهم داد.»
قلم‌سیاه در حالی مدعی است که این نامه از فدراسیون جهانی به دستش رسیده که شائبه ای وجود دارد که خوزه پرورنا از او دل خوشی ندارد و حتی به ناریتا رئیس کنفدراسیون آسیا گفته بود او را برکنار کند.اما او می گوید:«من تکذیب می کنم. اصلا پرورنا این حرف را نزده. درخواست داخلی بوده است.برای من هم خوشامد یا نیامد پرورنا مهم نیست. من در مسیر مقررات حرکت می کنم . وقتی من نائیب رئیس فدراسیون جهانی بودم.پرورنا سمتش پایین تر از من بود.»


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =