نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به اندازه کافی از دولتمردان حرف شنیده‌اند و حرف زدن دیگر بس است و امروز باید در حوزه عمل وارد کار شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر تبلیغاتی خود به استان خراسان جنوبی در مصلی بیرجند و در میان جمع کثیری از هواداران خود سخنرانی کرد.

ولایتی تصریح کرد: مردم مسلمان، متعهد، غیور و شرافت‌مند خراسان جنوبی همواره در دفاع از انقلاب پیشتاز و در دفاع مقدس نیز افتخار آفرین بوده‌اند.

وی ادامه داد: ما از طریق متخصصان و اطلاعات گوناگونی که با شرکت در جلسات هیات دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام به دست آوردم با مشکلات این استان آشنایی دارم.

وی ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های بالای این استان مشکلات جاری مرتفع شود.

نامزد یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر مورد تایید شما قرار بگیرم دولتی را تشکیل خواهم داد که در آن از افراد متدین باتجربه، متخصص، معتدل و متعهد استفاده شود.

وی تصریح کرد: مردم به اندازه کافی از دولتمردان حرف شنیده‌اند و حرف زدن دیگر بس است باید عمل کنیم.

ولایتی ادامه داد: مسکن مهر نواقصی دارد که باید مرتفع شود از جمله این نواقص استیجاری بودن مالکیت این مسکن است که با هماهنگی مجلس، این خانه‌ها را به مردم واگذار خواهیم کرد، ضمن این که تلاش خواهیم کرد مدیریت شهری را وارد کنیم تا موازی کاری در این زمینه از بین برود.

وی اظهار داشت: در رابطه با امور مربوط به هر منطقه از جمله خراسان جنوبی با مردم آن منطقه مشورت خواهیم کرد.

وزیر اسبق امورخارجه کشورمان در ادامه تصریح کرد: یکی از فرصت‌هایی که از تصدی پست وزارت امورخارجه برای من به جا مانده دوستی با دیپلمات‌های جهان است و رابطه با کشورها مستلزم رابطه با افراد است بنابراین ازاین ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

وی ارتباطات و آب را دو مشکل اصلی استان خراسان جنوبی دانست و گفت: این دو مشکل را حل خواهیم کرد.

مشاورعالی مقام معظم رهبری وحدت شیعه و سنی را در استان خراسان جنوبی از جمله الگوهای بسیار خوب در این زمینه دانست و گفت: با مقامات مختلفی از جمله خالد مشعل، راشد القنوشی، ابراهیم جعفری، سیدحسن نصرالله رابطه داشته‌ام و به عبارتی با بزرگان جهان رابطه خوب و دوستانه دارم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد ما تولید محور و تولید ما مردم محور خواهد بود.

گفتنی است؛ علی اکبر ولایتی در ادامه این سفر با علی رضایی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش رضایی تصریح کرد: خدارا شاکریم که جامعه مدرسین شما را به عنوان نامزد انتخابات معرفی کرد.

امام جمعه بیرجند که در حضور ائمه جماعات و علمای اهل تسنن صحبت می‌کرد گفت: جامعه روحانیت استان نیز پس از بحث و بررسی و با فکر و اطلاعاتی که داشتیم شما را به عنوان نامزد جامعه روحانیت در استان معرفی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای عملی کردن اندیشه ناب امام گام برداشته و موفق باشیم.


ولایتی تصریح کرد: وحدت خراسان جنوبی نشان می‌دهد وقتی مقام معظم رهبری از وحدت اسلامی صحبت می‌کنند کشور تحت امر ایشان این موضوع را عملی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این استان با وجود همین ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

ولایتی در پاسخ به پرسش یکی از ائمه جماعات در خصوص فرآیند ائتلاف سه گانه گفت: در آخرین نشستی که در محضر آیت‌الله مهدوی‌کنی بودیم مقرر شد هر سه نفر تا پای صندوق‌های رای ادامه دهیم
/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    22 2
    واقعا تو رو خدا عمل كنيد
  • آرش A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    11 2
    به امید عملی شده تمامی حرفها . درود بر ولایتی