دکتر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به مناسبت اعیاد شعبانیه، پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح یر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، متدین و بزرگوار ایران اسلامی، حلول ماه مبارک شعبان، ماه عرفان و حماسه را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء و شما مردم عزیز و تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان صمیمانه تبریک می گویم.

ابتدای این ماه در مدرسه سرخ شهادت، در کلاس انسان ساز سالار شهیدان درس هیهات منا الذله را می آموزیم و در محضر علمدار کربلا، رشادت و وفاداری به ولایت را، و آنگاه بر خوان گسترده سید الساجدین، زین العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می چشیم. در میان این ماه گرانقدر، به حساس ترین نقطه تاریخ یعنی ولادت یگانه منجی همه انسانها حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء می رسیم و ندای انتظار را سر می دهیم. ندایی که مظلومان و رنج کشیدگان تاریخ را مرهم زخمها بوده و شیعه را زبانزد همه عالم نموده است. بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت، بال پرواز ما در آسمان انسانیت و فطرت است. اگر نبود تدبیر امامان بر حق شیعه در فراز و فرودهای تاریخی حکومتهای جور، امروز اسمی از شیعه و حتی اسلام در تارک زمانه دیده نمی شد. تدبیری که روزی با «صلح حسنی» روزی با «شهادت حسینی»، روزی با «نیایشسجادی» و روزی با «علم و فقاهت جعفری» نمود پیدا کرده است.

امام عارفان و مقتدای مجاهدان علی (ع) می فرماید: اَلیَمینُ و الیَسَارُ مَضِلَّه، وَ طَریقُ الوُسطَی هِیَ الجَادَّه

چپ  وراست گمراهی است ومسیردرست هم آن راه وسط است.

باید گفت که شیعه همیشه در تاریخ از برداشتهایی مبتنی بر افراط و تفریط رنج فراوانی برده است. آنهایی که گفتند امام تنها کسی است که همیشه شمشیر به دست دارد و قائم بالسیف است، دل صادقین (ع) را خون کردند و موجب تاخیر در رشد و بالندگی شیعه علوی گردیدند.

در صلوات شعبانیه در وصف ائمه هدی(ع) می خوانیم: الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ،وَالْمُتَاَخِّرُعَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ ‏‏لاحِقٌ،

هرکه برای شان تقدم جویدازدین بیرون رفته وکسى که ازایشان عقب ماندبه نابودى گراید، ولى مل ازمایشان حق خواهد رسید.

ملت شریف ایران!

دولت متمم، مصمم است با اتکال به خداوند متعال و استمداد از روح بلند پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) زمینه تشکیل دولت هدایت را با رویکرد فرهنگی و محوریت اخلاق و عقلانیت و اعتدال در جامعه فراهم آورد و با رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و برقراری تعامل اثربخش و مدبرانه با جهان، زندگی مادی و معنوی مناسب را برای آحاد ملت به ارمغان آورد.

دکتر علی اکبر ولایتی

22/3/92

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    10 0
    درود خدا بر دکتر ولایتی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    24 7
    صدای ورود مردی مطمئن می آید .