فارس نوشت:

بزرگ‌ترین همایش تبلیغاتی سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر  چهارشنبه همزمان با روز آخر تبلیغات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه حیدرنیای تهران برگزار شد.

*در این همایش که با حضور گسترده حامیان جلیلی از ساعت 17:30 دقیقه آغاز شده بود،‌ برخی افراد جبهه فرهنگی انقلاب از جمله یوسفعلی میرشکاک،‌ حجت‌الاسلام آقاتهرانی،‌رجبی‌دوانی تحلیل‌گر تاریخ اسلام، علی احمدی و اسکندری از وزرای سابق دولت،‌ محمد علی مودب،‌علیرضا قزوه،‌ حامد زمانی، و برخی نمایندگان مجلس حضور داشتند.

*پناهیان به عنوان اولین سخنران این مراسم درباره جلیلی گفت«‌برخی از سیاست‌مداران به غرب چراغ سبز نشان می‌دادند و اگر این چراغ سبز‌ها را در انتخابات خاموش کنیم دشمن ذلیل می‌شود؛ سعید جلیلی آمده تا این چراغ سبز‌ها را خاموش کند. جلیلی هیچ‌گاه در مقابل استکبار و آمریکا کوتاه نمی‌‌آید.»

* آقاتهرانی به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این همایش درباره شرایط امروز گفت: «ما الان تا سراپرده معاویه پیش‌ آمده‌ایم و نباید به مالک اشتر گفت برگرد؛ امروز ‌تخریب جلیلی از سوی رسانه‌های دشمن نشانه قوت و حُسن اوست.»

* پیش از ورود جلیلی به ورزشگاه حیدرنیا،‌ میرشکاک با حضور در جایگاه شعری را در رابطه با مقاومت و انقلاب اسلامی قرائت کرد.

* حضور پدر و مادر شهید احمدی‌روشن در این مراسم از نکات جالب همایش بود و سعید جلیلی پدر مصطفی شهید را در آغوش گرفت؛ مادر احمدی ‌روشن نیز گفت که ما تا روز گذشته ساکت بودیم اما برخی سواستفاده کردند؛ ما راهی را ادامه می‌دهیم که مصطفی می‌خواست و اگر او هم بود همین راه را می‌رفت. کسانی که در دوران خود سازش و تعلیق هسته‌ای را پذیرفتند به چه حقی در فیلم‌شان از عکس مصطفی استفاده می‌کنند؛ ما امروز به پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و اگر بازگردیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم. در این لحظه حامیان جلیلی با شعار «مصطفی مصطفی راهت ادامه دارد» علاقه خود را به مصطفی شهید ابراز کردند.

* حضور سعیدجلیلی در جایگاه با ابراز احساسات جوانان و حامیان وی همراه بود و آنها شعار «نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم» را سر دادند،‌که جلیلی گفت درست این شعار «نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم» است.

* جلیلی در سخنرانی خود گفت «رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند که عرصه بین‌الملل جای تعارف و رودربایستی نیست و از این رو ما هرچه عقب‌نشینی کنیم دشمن جلوتر خواهد آمد.»

* در پایان این مراسم حامد زمانی خواننده جوان کشورمان با حضور در ورزشگاه حیدرنیا به اجرای ترانه مقاومت پرداخت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    ورزشگه حیدرنیا کجا... ورزشگاه شیرودی کجا....؟؟؟ به ظرفیت هم باشه ظرفیت شیرودی بیشتره بابا...
  • مهران IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    انشاالله پیروز این رقابت دکتر جلیلی خواهند بود.
  • بی نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    ما متظاهر نمیخواهیم دوباره یعنی چی با توسل به اسم مقام معظم رهبری رای جمع میکنه!یه جوری میگه انگار بقیه وزرای امریکایین اومدن اینجا کاندید ریاست جمهوری شدن!!!
  • بی نام A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    این حامد زمانی هم که واسه همه کاندیداها کنسرت می زاره. نمی‌خواد هیچ کی رو از دست بده.
    • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      88 5
      برای همه رفته اهنگ خونده. معلومه چشمم به کجاست!!!
  • ایرانی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    * آقاتهرانی به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این همایش درباره شرایط امروز گفت: «ما الان تا سراپرده معاویه پیش‌ آمده‌ایم و نباید به مالک اشتر گفت برگرد؛ امروز ‌تخریب جلیلی از سوی رسانه‌های دشمن نشانه قوت و حُسن اوست.».... یا علی.. یعنی اقای جلیلی مالک اشتره و ما اشعث و خوارج.. امام زمان خودت زودتر بیا وگرنه اینجا یکی رو جایگزینت میکنن. خبر عزیز تورو ابالفضل اگه بیطرفی چاپش کن.
    • بی نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      2 7
      چناب ایرانی اگر ابراز یک چنین سخنانی موجب اشفتگی شما و همفکرانتان میشود و انرا به خود میگیرید بایستی یک نگاهی به اعمال و رفتارتان بندازید .
  • بی نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    رای ما یک کلام ولایتی والسلام فقط ولایتی از پس این جماعت بر می اد
  • ناشناس A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    ﺟﻨﺎب دﮐﺘﺮ ﺟﻠﯿﻠﯽ : ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﯾﺪ وﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺧﻮد ﺷﻤﺎ ) در ﻓﯿﻠﻢ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺗﻮن (، ﺟﻠﺴﻪ 1 5 رو ﺗﺮک ﮐﺮدﯾﺪ ﺟﻬﺖ اﻧﺠﺎم ﻓﺮﯾﻀﻪ ﻧﻤﺎز اول وﻗﺖ ، ﭼﺮا ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎرو در ﻣﻨﺎﻇﺮه ﺟﻤﻌﻪ ﻧﮑﺮدﯾﺪ ﮐﻪ اون ﻫﻢ ﺑﺮﺧﻮرد داﺷﺖ ﺑﺎ زﻣﺎن ﻧﻤﺎز ؟!!!! ﺑﺎﻻﺧﺮ ه اﺟﻼس 1 5 ﭘﺎی ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﺮدم در ﻣﯿﻮن ﺑﻮد وﻟﯽ ﻣﻨﺎﻇﺮه دﯾﺮوز ﻓﻘﻂ ﭘﺎی ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺷﻤﺎ ... ﺑﻪ ﻗﻮل ﻣﻌﺮوف" : ﻗﺴﻢ ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺎس ُ ﺑﺎور ﮐﻨﯿﻢ ﯾﺎ دُم ﺧﺮوس ُ آﻗﺎی دﮐﺘﺮ ؟!"
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      سلام. دوست عزيز، مناظره قبل از نماز تمام شد و آقايان حداد و جليلي نماز خوانندند. عكسهايش در سايتها نشان داده شده.
    • رسول IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      128 8
      منظور مناظره اول بود قشنگ
    • مجتبي A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
      8 13
      شما كه نديدي به مجرد اذان و اتمام مناظره در همان مكان نمازشو به امامت حداد عادل خونده شما يه چي شنيدي بدون تحقيق حرف ميزني