ایسنا نوشت:

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد همه آن را قبول می‌کنیم و به آن تمکین خواهیم کرد.

محمدرضا نعمت‌زاده اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و مشاهداتی که داریم مشارکت خوب بوده و ما امیدواریم با تمدید وقت تا نزدیک به آخر شب همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند و رای دهند.

وی افزود: در مورد آرای آقای روحانی آنچه می‌شنویم به فضل الهی و حمایت مردم ایشان در کل کشور و تا سطوح روستاها برتر هستند.

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در عین حال خاطرنشان کرد:‌همه ما باید منتظر اعلام نتایج نهایی توسط شورای نگهبان باشیم و هر چه اعلام کردند آن را قبول می‌کنیم و به آن تمکین می‌کنیم.

نعمت‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات این دوره به خوبی و خوشی برگزار شود.

رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی  هم ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات هرچه باشد کاندیدا‌ها به قانون تمکین کنند.

شاهین محمدصادقی اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌ بودند و بر خلاف انتظار دشمنان نظام، مردم با حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان می‌دهد که پایه‌های جمهوری اسلامی در دل مردم محکم است و هیچ تهدیدی نمی‌تواند آن را به لرزه درآورد.

رییس ستاد انتخاباتی ولایتی ادامه داد: ان‌شاالله این نظام با رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه به راه خویش که راه امام(ره) و شهداست ادامه خواهد داد.

محمد صادقی در پایان اظهار کرد: ان‌شاالله همه به قانون تمکین می‌کنند و نتیجه انتخابات هرچه باشد برای همه کاندیدا‌ها و هوادارانشان قابل احترام خواهد بود.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    50 36
    هر كدام از شما بزرگواران پيروز شويد موجب خرسندي است