براساس اطلاعیه شماره 28 ستاد انتخابات کشور، همزمان با پایان یافتن مهلت قانونی برای اخذ رای از مردم، شمارش آرا در شهرها، روستاها و مراکز استان‌ها آغاز شده است.

متن کامل اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به شرح زیر می‌باشد:


با سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و بصیر ایران اسلامی را به ما اعطا فرمود و تشکر از ملت همیشه در صحنه که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجسم حماسه سیاسی را در ایام مزین به اعیاد مبارک شعبانیه در پای صندوق‌های اخذ رای در برابر دیدگان جهانی به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌های انقلاب اسلامی افزودند، پایان رای‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را در سراسر کشور به جز شهر تهران اعلام می‌نماید.
رای‌گیری در کلیه شعب شهر تهران تا یک ساعت دیگر یعنی ساعت 23 تمدید می‌گردد.
اعضای محترم شعب ثبت‌نام و اخذ رای باید تمامی مراجعه‌کنندگان عزیز را که در صف رای دادن حضور دارند به داخل شعبه هدایت نموده و سپس درب شعبه را بسته و از حاضرین رای‌گیری به عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رای دادن در داخل شعبه حضور ندارد درب‌های خروجی شعبه را بسته، مرحله شمارش آراء را با اولویت شمارش آرای ریاست‌جمهوری طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین‌نامه‌های اجرایی آنها آغاز نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل‌هایی مملو از ایمان و عشق به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافته‌اند تقدیر و تشکر می‌نماییم.
در استان تهران به علت ازدحام مردم، استانداری تهران مهلت اخذ رای را تا ساعت 23 تمدید و اعلام کرده است که این مهلت به هبچ وجه تمدید نخواهد شد.
در اطلاعیه شماره 9 استانداری تهران آمده: زمان اخذ رای در تمام شعب استان تهران که پیش از این تا ساعت 23 تمدید شده بود، دیگر تمدید نخواهد شد. براساس این اطلاعیه مسئولان شعب اخذ رای موظف هستند از ساعت 23 در شعب را ببندند اما تا آخرین نفر داخل شعب اخذ رای خواهد شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روحانی A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
    روحانی اوله
    • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
      می بینیم
    • a IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
      5 3
      روحانی بدون شک برترین و بهترین رئیس جمهوری خواهد بود که تا حالا دیدیم ایشالله رئیس جمهور میشه .