شمارش یک میلیون و ۷۰۰ هزار رأی/ هنوز هیچ اسمی اعلام نشده است

از دیروز که شمارش آرای ریاست جمهوری به پایان رسید، شمارش آرای شورای شهر هم شروع شد.

ابتدا اعلام شد که سه شنبه و چهارشنبه این آرا مشخص می شود اما بعدا اعلام شد که غروب امروز نتایج اعلام می شود،هرچند که برخی سایتها گمانه زنیها را در مورد برخی اسامی آغاز کرده اند.
اما علی‌اکبر پوراحمدنژاد دبیر اجرایی ستاد انتخابات استان تهران گفت: شمارش آرا در اکثر شهرستان‌ها و روستاهای استان تهران به اتمام رسیده است و بعد از ثبت در سامانه و تأیید نظارت‌ها اعلام رسمی می‌شود.
وی در گفت وگو با فارس درباره اعلام نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شمارش آرا در اکثر شهرستان‌ها و روستاهای استان تهران به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر اطلاعات نامزدها به سامانه وارد می‌شود و تا تأیید نظارت بر انتخابات شوراها و اتمام شمارش آرا نتایج آن اعلام نمی‌شود.
همچنین ایمان قربانی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار رأی ریخته‌شده به صندوق‌های شورای شهر تهران شمارش شده است.
وی در گفت وگو با تسنیم گفت: در شهرستان تهران برای اخذ رأی شهروندان 3739 صندوق اخذ رأی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده بود که تا شامگاه دیروز آرای 2477 صندوق استخراج و شمارش شده است.
قربانی،‌ آرای مأخوذه از 2477 صندوق را 1 میلیون و 701هزار و 906 رأی اعلام کرد وافزود: از این تعداد آرای استخراج شده،1 میلیون و 351 هزار و 409 رأی صحیح بوده است.
گفت: اسامی منتخبین تا بعدازظهر امروز از سوی ستاد انتخابات اعلام خواهد شد ولی می‌توانم بگویم که ترکیب منتخبین از همه لیست‌های مطرح‌شده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =