کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در پیام هایی جداگانه انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است:
بار دیگر مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی و جامعه ورزش کشور با حضور در پای صندوق‌های رای نشان دادند در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تحت فرامین مقام معظم رهبری و بر اساس احساس دین به کشور و شهدای عزیز با حضور در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر بر ولایت مداری خود صحه گذاشته و نشان دادند در برابر فشارهای زندگی و تبلیغات دشمنان خارجی سر فرود نیاورده و برای دفاع از صیانت انقلاب اسلامی در هر شرایطی آماده اند و از آرمانهای خود دست بر نخواهند داشت.

لذا ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات و تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، جمهوری اسلامی ایران که فرصتی است نیک برای خدمت گزاری به مردم، امید است از این مسئولیت عظیم برای خدمتگزاری به مردم نهایت بهره برداری را برده و از همه مردم عزیز و فرهیخته بخصوص جامعه ورزش کشورانتظار می رود در همه حال حامی دولت محترم بوده و برای ساختن ایرانی آباد همیشه پشتیبان مسئولان نظام باشند.

کمیته ملی المپیک کشورمان نیز بر خود وظیفه می داند همچون ادوار گذشته ضمن تلاش برای به اهتزاز در آورن پرچم مقدس کشورمان در عرصه بین المللی در همه حال حامی و خدمتگزار مردم و دولت محترم در عرصه سازندگی کشور باشد و از هیچ کوششی در همراهی با دولت در عرصه سازندگی و بالندگی نظام مقدس اسلامی دریغ نورزد.

این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال هم در پیامی دیگر آورده اند:

بدون شک، حضور حماسی و پرشور مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خلق این حماسه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مایه مباهات است و رای اعتماد مردم شریف ایران به عنوان منتخب ملت و در جایگاه رییس‌جمهوری ایران اسلامی، یک امانت الهی محسوب می شود. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب به ایشان و ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند سلامتی و موفقیت رئیس جمهوری را در راه پیشبرد امورات کشور آرزومند است.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 1
    واه . والا همه موفقیت ورزشی اکثرا در دولت احمدی نژاد بوجود اومد. ایشان یه پدیده بودن . در همه زمینه ها. در شهر سازی - دولت الکترونیکی - مسکن مهر - المپیک - یارانه - تورم - بنزین و ادامه راه با آقای روحانی که ایشالا موفق باشن. یا حق