۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
آنونس «احضار روح» را اینجا ببینید

فیلم ترسناک «احضار روح» 19 ژوئیه (28 تیر) روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «احضار روح» (The Conjuring) ساخته جیمز وان است که با ساختن قسمت اول مجموعه فیلم‌های «اره» و فیلم ترسناک «حیله‌گر» (Insidious) شهرت دارد.

فیلم داستان خانواده‌ای است که به تازگی به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. آن‌ها در آنجا متوجه حضور نیرویی سیاه و شر می‌شوند و برای همین اد و لارین وارن را که مخصوص ردیابی موجودات ماوراطبیعی هستند به خدمت می‌گیرند. اد و لارین خیلی سریع متوجه می‌شوند درگیر خوفناک‌ترین پرونده زندگی‌اشان شده‌اند.

ایده اولیه «احضار روح» بسیار شبیه ایده «حیله‌گر» است که به زودی قسمت دوم آن روی پرده می‌رود. وان که علاقه‌ای به ساختن دنباله برای فیلم‌های خودش ندارد به جای ساختن «حیله‌گر 2» ترجیح داده «احضار روح» را بسازد که در مسیر «حیله‌گر» است؛ فیلمی که با اتکا به صدا و استفاده از تاریکی ایجاد ترس و وحشت می‌کند و البته با بودجه محدودی ساخته شده است.

«احضار روح» برخلاف «حیله‌گر» بیشتر رویکردی تاریخی دارد و سعی می‌کند دلیل حضور موجود شر را بررسی کند نه مثل «حیله‌گر» تنها ایجاد ترس کند.

ورا فارمیگا، لیلی تیلور، پاتریک ویلسن و ران لیوینگستن بازیگران این فیلم هستند که با بودجه 13 میلیون دلاری ساخته شده است.

«احضار روح» براساس واقعیت و پرونده‌های اد و لارین وارن ساخته شده است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =