۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۸

ایرنا نوشت:

صندوق های سرمایه گذاری برای نخستین بار درسه هفته گذشته احتمال بالا رفتن قیمت طلا را کاهش دادند با این پیش بینی که بانک های مرکزی آمریکا از شدت محرک های اقتصادی رکوردوار این کشور خواهد کاست.
به گزارش بلومبرگ، آمار کمیسیون خرید و فروش سلف کالای آمریکا نشان داد، صندوق های سرمایه گذاری و دیگر سفته بازان بزرگ در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) خالص معاملات خرید به امید افزایش قیمت در آینده را1.4 درصد کاهش دادند و آن را به ۵۴ هزار و ۷۷۹ قرارداد سلف و آپشن (قرارداد سلفی که تاریخ تحویل آن را خریدار انتخاب و تعیین می کند) رساندند. 
خوشبینی به افزایش قیمت ۱۸ قلم کالا که در بازار نیویورک خرید و فروش می شود، یک دهم درصد افزایش یافت. 
این در حالی بود که مس طولانی ترین دوره کاهش قیمت خود از ماه نوامبر (آبان ۹۱) را تجربه کرد و بدبینی به افزایش قیمت مس به بیش از دو برابر رسید. 
کاکائو هفته گذشته بیشترین کاهش هفتگی خود از ماه ژانویه (بهمن ۹۱) تا کنون را تجربه کرد. 
تد هارپر مدیرصندوق سرمایه گراری فروست اینوستمنت ادوایسرس در شهر هوستون آمریکا که به اداره بیش از ۹ میلیارد دلار دارایی کمک می کند ، گفت: به طور حتم این نگرانی وجود دارد که بانک مرکزی شروع به کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه بکند که این یقینا نشان دهنده طولانی تر شدن وضعیت، افزایش تقاضا برای دلار و به طور حتم کاهش حاشیه سود طلا است. 
همچنین به گزارش ایرنا از رویترز، قیمت تحویل فوری طلا در ساعت ۰۳:۱۹ امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با دو صدم درصد افزایش یک هزار و ۳۹۰ دلار و ۴۱ سنت در هر اونس بود. 
قیمت تحویل فوری نقره با ۲۷ صدم درصد کاهش ۲۱ دلار و ۹۸ سنت، پلاتین با پنج صدم درصد کاهش یک هزار و ۴۴۴ دلار و ۲۴ سنت و قیمت پالادیوم با یک دهم درصد کاهش ۷۲۸ دلار و ۷۵ سنت در هر اونس بود. 
در بازار کامکس نیویورک نیز قیمت طلا برای تحویل در ماه اوت (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) با ۱۷ صدم درصد افزایش یک هزار و ۳۹۰ دلار در هر اونس بود. 
3131

کد خبر 299020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =