عضو کمیسیون برنامه و بودجه معتقد است روحانی باید در دولت یازدهم از اعتدال گرایان اصولگرا و اصلاح طلب استفاده کنند.

موسی​الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خواست و نظر مردم، اعتدال در جامعه بود که با انتخاب آقای روحانی این موضوع محقق شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اولویت های دولت یازدهم گفت: آقای روحانی فرد با تجربه ای است و مشکلات مردم را می داند. بر همین اساس باید مشکلات معیشتی مردم برطرف شد.

وی تاکید کرد: توجه به فضای کسب و کار، حل مشکل بیکاری و تورم، مقابله با بی قانونی های مکرر و لزوم احترام به قانون و بازیابی حیثیت رعایت مسائل قانونی باید از مهم ترین اولویت های دولت یازدهم باشد. دولت یازدم باید توجه ویژه ای به حل مشکلات تحری و ارتباط و تعامل سازنده با جهان و برقراری دیپلماسی سازنده داشته باشد.

وی با بیان این که یکی از اولویت های دولت آینده باید استفاده از نیروهای متخصص و  کارآمد باشد، گفت: انتظار ما از سایر نامزدهای ریاست جمهوری این است که با دولت یازدهم همکاری کنند و در کنار یکدیگر مشکلات را برطرف کنند.

نماینده مردم بجنورد افزود: روحانی نباید اشتباه 4 دولت گذشته را تکرار کند و در دولت یازدهم باید از اعتدال گرایان اصولگرا و اصلاح طلب استفاده کنند. سایر نامزدهای ریاست جمهوری نیز پتانسیل حضور در کابینه دولت یازهم را دارند.

/29295

 

کد خبر 299088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    0 0
    حالا که آقای روحانی انتخاب ش دنبال جای جدید در کابینه می گردند؟ اگر یکی از اصول گراها رای می آورد باز هم از اصلاح طلبها و میانه روها در کابینه وارد می کرد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!