درحالی که دو ماه قبل خبر رفع توقیف «به رنگ ارغوان» منتشر شد، دو روزنامه وطن امروز و جوان با پرونده‌سازی در مورد این فیلم، آن را همچنان توقیفی اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه وطن امروز خبری را منتشر کرده که در آن همچنان «به رنگ ارغوان» را فیلمی توقیفی اعلام می‌کند و بدون استناد به منبعی مشخص اعلام می‌کند وزارت اطلاعات همچنان با اکران عمومی این فیلم مشکل دارد و همین مساله مانع از اکران عمومی آن خواهد شد.

روزنامه جوان هم هفته گذشته در اقدامی مشابه، خبری همانند آنچه که وطن امروز منتشر کرده، «به رنگ ارغوان» را فیلمی توقیفی اعلام کرد که علیرضا سجادپور، رئیس اداره کل نظارت و ارزشیابی این خبر را کاملاً تکذیب کرد.

سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده «به رنگ ارغوان» در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در مورد خبرسازی‌هایی که در مورد «به رنگ ارغوان» صورت گرفته، اظهار داشت: «منبع قابل استناد ما در مورد قابل اکران بودن و نبودن یک فیلم سینمایی معاونت امور سینمایی است. به مدت چهار سال با وجود صدور پروانه نمایش فیلم، از ما خواسته شد فیلم را نمایش ندهیم و ما هم تبعیت کردیم.»

او ادامه داد: «در حال حاضر هم معاونت امور سینمایی مجوز نمایش فیلم را صادر کرده و مشکلی با اکران ندارد و از آن جا که تنها منبع قابل استناد ما وزارت ارشاد است به اخبار حاشیه‌ای که در مورد فیلم مطرح می‌شود، کاری نداریم.»

ساداتیان همچنین به مشخص نبودن منبع خبری رسانه‌هایی که در مورد «به رنگ ارغوان» خبرسازی می‌کنند، اظهار داشت: «رسانه هایی که در مورد فیلم خبرسازی می‌کنند حتی به منبع مشخصی هم اشاره نمی‌کنند که روشن شود بر چه اساسی مدعی هستند فیلم اجازه نمایش ندارد. این‌ها همه جوسازی‌های غیر قابل استناد است و یک مورد آن هم از سوی رئیس اداره کل نظارت و ارزشیابی تکذیب شده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 29938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
    0 0
    به نظر بنده دلیلی وجود نداشت که این همه توقیف باشد.فیلم انچنانی نبود که این همه سر و صدا کرد .