تسنیم نوشت:

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز ( شنبه ) در مراسم روز ملی اصناف با تبریک اعیاد ماه شعبان، از تلاش‌ها و همراهی اصناف و بازاریان در همراهی با برنامه‌های دولت تقدیر و تشکر کرد و گفت: جامعه اصناف در تمام مقاطع نقش موثر و ممتازی در کشور داشته است و در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها نقش پر اهمیتی از خود بر جای گذاشته است.
وی در ادامه با اشاره به لایحه اصناف که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی است، از رییس شورای اصناف خواست با تبیین اهمیت این لایحه برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت سرعت بخشیدن به تصویب آن بکوشد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به رابطه نزدیک دولت و جامعه اصناف افزود:‌ در دولت‌های گذشته آنطور که باید به اصناف توجه نمی‌شد اما احمدی‌نژاد درهای بسته را باز کرد و رابطه‌ای تمام عیار میان دولت و جامعه اصناف شکل گرفت که زمینه‌ای برای انجام کارهای بزرگ همچون اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها شد.
رحیمی همچنین از دستور کتبی احمدی‌نژاد برای تخصیص و ابلاغ سهمیه حج اصناف و بازاریان خبر داد و گفت: این موضوع هم اکنون در دست پیگیری است و امیدواریم که زودتر به نتیجه برسد.
وی با اشاره به برخی اهداف دولت از پرداخت یارانه نقدی، خاطرنشان کرد: یکی از این اهداف جبران افزایش قیمت‌ها بخصوص برای طبقه ضعیف جامعه بود که متاسفانه دولت موفق به اجرای مرحله دوم این قانون نشد و در یکی از حساس‌ترین مقاطع ناچار به متوقف کردن ادامه اجرای این قانون شد.
معاون اول رییس‌جمهور افزود: امروز تورم در کشور حدود 30.5 درصد است که با توجه به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها و اعمال تحریم‌های متعدد از سوی دشمنان، هنوز این رقم جای خرسندی دارد چرا که در سابقه این کشور و در گذشته شاهد تورم بیش از 40 درصد، در شرایطی که تحریمی در کار نبوده، بوده‌ایم.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به ملت ایران برای ایجاد حماسه سیاسی و پیروزی روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: در تمامی انتخابات‌های پس از انقلاب، شور و عظمت ملت ایران همواره به نمایش گذاشته شده است و همه این حضورها شیرین و حماسی بوده است اما متاسفانه در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دهم به دلیل طراحی دشمنان و برخی توطئه‌ها این شیرینی به کام ملت ایران تلخ شد.
گفتنی است در این مراسم حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی ضمن ستودن شهامت و شجاعت احمدی‌نژاد در اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها، از ایجاد فرصت‌های شغلی توسط دولت نهم و دهم برای مددجویان اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    15 4
    ماشاء الله به فراست و دوراندیشی جناب رئیس جمهور . چرا سهمیه برای فقرا و بیچاره هایی که آرزوی مکه را فقط در گور میبرند قرار نمی دهند آخه بازاری احتیاجی از نظر مالی دارد که تسهیلاتی هم برایشان قائل میشود؟
    • سید IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      0 4
      وقتی هم برای نوزاد و فرزند جدید جایزه تعیین کردند شما که خوبه تزرگان مجلس و نمایندگانتون هم همین ادبیات و سخنان بکار گرفتند !افسوس که باید سالها بگذرد تا درک شود که چه مردی از میانمان و ریاست جمهوری به کنار رفت
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    19 0
    آقای احمدی نژاد و یا هرکسی که در این زمینه مسئولیتی دارید بخاطر خدا این سهمیه ها رو کم کنید مثه سهمیه دانش آموزی یا دانشجویی و غیره. افرادی هستن با سن بالا که حسرت رفتن به حج رو دارن ولی بخاطر اولویت بندی باید چند سال منتظر بمونن و معلوم نیس بعد چند سال وضعیتشون چگونه س!!
    • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      9 0
      کاملا موافقم...آخه یه ذره فکر اگه بشه باید بفهمن اونایی که سن و سالشون بالاست واجب تره حج برن خداروخوش نمیاد اینجوری تصمیم میگیرن که دانشجوی 20 ساله راحت تر از یه فرد 60 ساله میتونه خانه خدا بره...یا همین سهمیه به بازاری ها اگه اولویت بخوان درنظر بگیرن باید بازنشسته های حقوق بگیر سهمیه بدن که با حقوق 10 سالشون هیچی هم نخورن سختشونه برن
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    16 4
    این دم آخری هم هی داره بریز بپاش میکنه ها!!!هیچکی هم حواسش بهش نیست همه توجهشون به آقای روحانی جلب شده از این آقا غافل شدن!!!از بازاری بدبختتر هم هست کمک حج بشه بهش....
  • بی نام GB ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    26 2
    خیلی حرکت زیبایی بود!!!چون یک عده آدم پولدار که هر لحظه اراده کنند میتونن حج آزاد بخرن و برن واقعا نیازمند سهمیه ای اینچنینی بودند!!!احمدی نژاد این روزها اصلا حالش خوب نیست....
  • محمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    9 1
    خرج كه از كيسه مهمان بود حاتم تايي شدن آسان بود انگار ديگر هيچ پلي براي خودش جز بازار را نمي خواهد
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    6 0
    کلا دم رفتنی به کسی نه نمیگن آقای احمدی نژاد
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    5 0
    چرا جا خورده اید ! از این دستورها و دست نویسها و فرمانها زیاد بوده اون موقع که در اوج قدرت بودند این دستورها فقط در حد شعار بود الان که دیگه قدرتی نیست !!!!!! این دستورها برای اینه که فکر کنیم کاری داره انجام میشه . میگن راننده کامیونی هر وقت از مسافرت بر میگشت در کوچه زنش را دنبال میکرد و اونو میزد بزرگان محل جمع شدند و از راننده پرسیدند زنت بد دهنه ، گفت نه پرسیدند غذا درست نمیکنه ، گفت نه پرسیدند بچه ها را بد تربیت کرده ، گفت نه پرسیدند خوب پس چه مشکلی داره که اونو میزنی ، گفت هیچ مشکلی نداره ولی مردم باید بدانند که من شوهرش هستم یا نه
    • سید IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      0 6
      اگه دستوراتش در حد ساخت و پاخت و ضد تشنج بود شما الان اینجوری نمی نوشتین و او هم ایتالیا گرد بود و محلهای درآمدساز خود را در کشورهای دیگه داشت . شاید یک جو انصاف در وجودتان باشد و آنچه را چشم برآن بسته اید ببینید