فارس نوشت:

وزیر آموزش و پرورش از اجرای نظام رتبه بندی معلمان و اعطای رتبه‌های استادی، دانشیاری، استادیاری و مربیگری به معلمان خبر داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در چهلمین گردهمایی مشترک مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه و چهارمین نشست این گروه در سال 92 که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به چاپ کتابچه‌ای تحت عنوان «نظام رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان و جذب و تأمین منابع انسانی» در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: پیشنهاد نظام رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان و جذب و تأمین منابع انسانی آموزش و پرورش در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش از سوی مقام معظم رهبری و راهبردهای نقشه جامع علمی کشور به‌ویژه راهبرد ملی 4 از راهبرد کلان 2 مبنی بر ارتقای منزلت و صلاحیت حرفه‌ای و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد که با تأیید رئیس‌جمهور در قالب لایحه به عنوان مهم‌ترین سند اعتلای منزلت اجتماعی معلمان مشتمل بر مقدمه، ماده واحده و 2 تبصره با قید یک فوریت به مجلس ارائه شد.

وی افزود: این لایحه ضمن تأکید بر مستثنی نمودن معلمان از قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن از سوی دولت اجرایی خواهد شد.

گفتنی است برای عملیاتی شدن نظام رتبه بندی لازم است مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب لایحه پیشنهادی دولت اقدام کند و از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز این نظام تأیید شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 65
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    55 45
    شما اگر رتبه بندی می کنید، چرا برای خودتان واژه نمی سازید، و جایگاه دانشگاه و رتبه هایش را در سطح مدرسه تنزل می دهید...چرا کسی این طرحها را کارشناسی نمی کند... همین اختلاط واژه ها میان مدرسه و دانشگاه، جایگاه علمی این دو حوزه را دچار مشکل در ارزشگذاری می کند، مثلا تصور کنید یک معلم مدرسه با مدرک فوق لیسانس، دانشیار باشد!!! آن هم در حالی که یک عضو هیئت علمی دانشگاه، با مدرک دکتری یا پست دکتری هم دانشیار باشد!!! واقعا آیا این دوستان به نتایج صحبتهاو طرحهای خود فکر می کنند؟
    • معلم IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      30 16
      ... و جایگاه دانشگاه و رتبه هایش را در سطح مدرسه تنزل می دهید... فکر نمی کنم جایگاه مدرسه پایین تر از دانشگاه باشه جناب بی نام، در واقع این مدرسه است که بنیان و اساس دانشگاهه و جایگاه بالاتری داره، بهتره تفکر جهان سومی خودتون رو اصلاح کنید دوست عزیز.
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      28 9
      برو بینیم بابا .ما معلما داریم از گشنگی میمیریم شما تو فکر ارزشگذاری جایگاه علمی هستی. جایگاه علمی استاد دانشگاه به کار پژوهشی هست که انجام میده نه به اسمی که با هزار تا امتیاز بیخود که ربطی هم به پژوهش داره بهش میدن. چرا فکر میکنی جایگاه معلم کمتر از استاد دانشگاه هست؟ من خودم در هر دو مقطع کار کردم سختی کار معلمی خیلی بیشتر از استادی هست و اگر چشمات را باز کنی جایگاه مهم تری هم دارد ولی حیف که ما نمیفهمیم!
    • معلم IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      37 6
      یعنی شما نتیجه میگیرید که ارزش مدرسه به اندازه ی دانشگاه نیست و معلمانی که خیلیاشون مدرک فوق لیسانس و دکترا دارن ارزششون از مدرسهای دانشگاه کمتره. هزار منفی بر فکر شما و امثال شما
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      25 5
      من در یکی از دانشگاه های خوب درس خوندم ولی اگه معلمان دوره دبیرستانم خوب نبود الان موفق نبودم . چرا ناراحت میشید !!!!!!!
    • یک معلم IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      22 2
      سلام دوست عزیز اگه من معلم ابتدایی نبودم تو الان الفبای فارسی را هم بلد نبودی !!! استاد و دکتر و دانشمند و غیره ای هم وجود نداشت . حرفت رو مزه مزه کن و قبل از اینکه بر زبان بیاری خوب بجو !!!
    • بی نام EU ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      5 23
      از این صحبتها و اعراضها برمیاد که معلمان مدارس ما واقعا دچار کمبودهای مالی هستند که به چنین اعتراضات و صحبتهابب متمایل می شوند،مطمئنا اساتید دانشگاه اجازه استفاده از درجات و ارزشگذاری های آنها را به معلمان مدارس نمی دهند! شا ها هم بهتر است حررفهایتان را مزه مزه کنید! وای به حال جامعهای که چنین معلمان عصبی و پرادعایی یافته که به جای گرفتن حق خودشان، به حقوق دیگران تجاوز می کنند تا آرام بگیرند
    • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      10 0
      بهترین سنین تربیت وپروزش دروان کودکی هست اکثرا کشورها مدرسین مقطع ابتدایی دکترهستند ای کاش اهمیت این موضوع درک می شدواولیا اهمیت این دوره راتوجه می کردند
  • معلم A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    50 4
    خدا آخر و عاقبت ما معلما رو به خیر کنه
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    38 68
    با این کارا ارزش رتبه های دانشگاهی را پایین می آورید. استاد فقط برای اساتید دانشگاه باید به کار رود نه معلمان!!
    • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      14 4
      اتفاقا استاد باید به اول ابتدایی درس بگه
    • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      3 0
      آقای بی نام در اصل استاد همان استاد دانشگاه معلم هستش اگه معلم بهش الفبا یاد نمی داد الانه اون استادتون هم جایگاهی نداشت
  • هموطن IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 30
    خدا کنه عملیاتی بشه ، حالا میشه به نظام آموزش وپرورش امیدوار بود .
  • مهربان توسی A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    41 66
    من معلم از این کار دولت و وزیر محترم سپاسگزارم
    • یک همکار IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      6 1
      سپاس گزاری رو بزار بعد از این که این طرح هم مثل خیلی طرح های دیگه اجرا شد ....
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    37 12
    ای ول. حتماً خدمتگزاران مدارس که دیپلم داشتند و تازه ازشان خواسته شده در دوره دبستان تدریس کنند رتبه استاد تمامی می گیرند. مشکلات آموزش و پرورش هم که دیگر تمام می شود
    • آموزگار A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      4 0
      شرط استاد تمامی : 1معلم باید مدرک دکتری با 20 سال سابقه و ارشد 24 سال سابقه داشته باشه 2-دوتا مقاله علمی داشته باشه 3-یک مقاله پژوهشی در رابطه با آموزش وپرورش داشته باشه 4- حداقل 3جلد کتاب به چاپ رسانده باشد 5- باید در آزمون صلاحیت مرتبه استادی قبول بشود بعد منتظر نظر هیئت ممیزه وزارت باشد تا نتیجه را اعلام کنند که معلم مورد نظر صلاحیت ورود به مرتبه استادی را دارد یا نه .
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    49 17
    مضحکه، آخه کسی نیست بگه آقای وزیر در تاریکی خونه داری زیر چراغ برق کوچه دنبال گمشده میگردی. در کجای دنیا این پست ها برای مدرسان آموزش عمومی در نظر گرفته میشود. آقای وزیر اصلاً میدونند که این سه رتبه، عملاً رتبه های پژوهشی هستند که با استناد به سوابق پژوهشی هیئت علمی به آنها اختصاص داده میشود نه با قربون صدقه رفتن دانش آموزان یا سنوات تدریس. به جای این کارهای خنده دار که با ان دیگه ارزشی هم برای رتبه های پژوهشی دانشگاه باقی نخواهد ماند بفکر افزایش حقوق این بندگان خدا باشید. اگر چه خدا را شکر در کمتر از 40 روز دیگه باید بساطتون را جمع کنید و برگردید همدان اونجا برا خودتان پروفسور بازی در بیارید.
    • معلم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      0 0
      این رتبه های علمی که اساتید با پژوهش دانشجو ها به دست میارن و کلی هم پول بابت کار پژوهشی میگیرن تو اموزش و پرورش هم شدنیه و باید هم باشه(برای ارتقاء آموزش) نه اینکه معلم بعد ساعت آموزشی به خاطر پول بره بنگاه املاک باز کنه.تااااااااااااااااااااازه برا کار پژوهشی تو آموزش پرورش ارزن هم به معلم نمیدن!
  • همسر يك معلم IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    25 39
    اميدوارم چنين امري تحقق يابد تا ديگر شاهد فيش حقوق 400هزارتوماني همسرم كه با 18 سال سابقه كار مدير دبيرستان نيز مي‌باشند نباشم و كمي از كاستي‌هاي زندگي 15 ساله‌ام جبران شود
    • معاون دبیرستان شهر خورموج.بوشهر A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      33 2
      زیادی اغراق کردی حقوق400تومانی در اموزش پرورش وجود ندارد.حق مدیریت وی حاقل 200هزار میباشد
    • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      12 0
      سلام حقوق 400 هزارتومانی واقعیت ندارد. بنده که هنوز دانشجو-معلم هستم و تدریس هم نمی کنم و فقط دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم ماهانه 380 هزار تومان حقوق دریافت می کنم ، چطور همسر شما با 18 سال سابقه مدیریت دبیرستان 400 هزار تومان حقوق می گیـرد ؟ دروغ هم حدی دارد !!!!
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      19 3
      بنده خودم معلم هستم و با این سابقه و حق مدیریت، حکم همسر شما حداقل یک میلیون و پانصد می باشد، مگر اینکه مدرکشان سیکل باشد!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    37 7
    این رتبه بندی همچون رتبه بندی اعضا هیئت دانشگاههاست که در این مورد بهتر این بود از رتبه بندی جدیدی استفاده میشد تا هم جایگاهها حفظ شود و هم تداخلی پیش نیاید.
  • پارسا IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    17 4
    اینطور که پیش می رود همه می خواهند از قانون خدمات کشور مستثنی شوند.
  • محمد A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 8
    آقا این رتبه بندی ها چه معنی میدهد؟ قبلا هم به صورت مقدماتی پایه ارشد خبره بود حالا فقط اسمش عوض شده . وقتی یه رتبه جدید میگیری حقوقت فقط 50 تا 100 هزار اضافه میشه چه معنی میده؟ وقتی شاگرد من با یه مدرک مهندسی از دانشگاه آزاد دار قوز آباد دو برابر من حقوق میگیره واسه من چه فرقی میکنه که اسم رتبه ام چی باشه. اگر اسمش را با اسامی وزارت علوم یکی کردید حقوقش را هم به آنها نزدیک کنید.
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    36 8
    خیلی مسخرس، خوب حقوق معلم ها رو افزایش بدن ولی رتبه های علمی دانشگاهی را بازیچه نکنن
  • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    14 0
    در آخر دوره طبق معمول یک کپی برداری غیر اصولی و غیر کارشناسی عجولانه انجام شده این رتبه بندی مربوط به دانشگاه ها است. بهتر بود ابتکار به خرج می دادید و رتبه بندی جداگانه ای برای اینکار انتخاب می شد. در سیستم دانشگاهی مربی که پایین ترین رتبه رو داره دارای مدرک فوق لیسانس است. در حالی که در آموزش و پرورش این مدرک جز بالاترین مدارک محسوب میشه
    • اکبری IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
      35 5
      دوستای دانشگاهی بهشون بر نخوره !!!! اولاً تدریس در مدارس به مرتب سخت تر از دانشگاه است یک استاد اول ترم جزوه ی سی چهل ،صفحه ای را معرفی می کند و بیشتر وقت کلاس صرف مباحث سیاسی و روز جامعه می شه و... . دوماً یک معلم ( راهنمایی ) متوسط هفته ای 24 ساعت تدریس می کند ولی موظفی یک استاد، اگر 10 ساعت در هفته باشد! سوماً در بعضی از کشورها حقوق معلمان خصوصاً ابتدایی به مراتب بیشتر از استاد دانشگاه است. در باب سخت بودن شغل معلمی همین بس که در مدرسه ما یک روحانی بعد از یک ساعت حضور در کلاس دیگر آنطرف ها پیدایش نشد!!
    • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      2 10
      خطاب به جناب اکبری: میشه جایی که مدرک گرفتید و اینجوری بهتون درس دادن را ذکر کنید؟ استاد دانشگاه برای یک ساعت تدریس باید چندین ساعت و از روی چندین منابع به روز مطالعه کند که احتمالا در جایی که شما مدرک گرفته اید اینطور نبوده!
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    18 2
    آخه آقای وزیر همه اجناس تو بازار طی چند ماه اخیر سه برابرشده ولی حقوق معلمها ثابت ماند ه چه کنیم که خرجمون بادخلمون باهم نمی خونه
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    18 1
    من واقعا درک نمیکنم قرار چی بشه ولی اگر قراره حقوق برمبنای این نام گذاری باشه وای به حالا ما ! چون به احتمال زیاد بازم مبنای تشخیص معیارهای خواهد بود که فقط شامل بعضی ها خواهد شد ..
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    13 11
    اگر این رتبه بندی بر اساس کار پژوهشی معلمان و افزایش حقوق آنها در حد اساتید دانشگاه باشد. به نظرم خوب است.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    13 4
    دانشگاه فرهنگیان وضعیتش چطور شد ؟ نابرابری ها رو کم کنید این داستانا چیه ؟ آخر دولت یه کار مفید بکن آقای وزیر !! واقعا که فقط ...
    • علی A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      5 0
      کارپژوهشی؟؟؟ تنها چیزی که توجه نمیشه همینه ... اولا این رتبه بندی ها ملاکش به تشخیص یک کارمند جز در اداره به معلم تعلق میگیره .. به اقوام و آشنایانش اولویت میده ... بعدهم اینکه ملاکشون فقط نظرسنجی از مدیر مدرسه و سابقه هست .. درصورتی که ممکنه یک نفر چندین مقاله علمی یا مدرک دانشگاهی معتبر داشته باشه اما چون چند سال سابقه را نداره بهش تعلق نگیره .. این رتبه بندی خبره عالی و ارشد هم تاثیر چندانی نداشت و فقط برای معلمانی 25 سال سابقه اعمال میشد ... با کلمات بازی می کنند
  • معلم گشتی A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    19 0
    بخدا از حرفهای گلمبه وسلبه خسته شدیم با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمی شه آقا یه فکری به حال کیفیت آموزش مدارس بکنید حالا ما استاد هم بشیم چه تاثیری در درس نخوندن بچه ها داره
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    22 1
    حقوق ها که تغییری نمیکنه! جالب میشه به یک معلم رتبه استادی بدن با حقوق 700 هزار تومن!
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    15 2
    فقط بازی با اسامیست !!!!!!!!!!!
  • ریبوار IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    5 1
    باسلام. جناب وزیر!ما سیزده نفر فرزندان شهید بازنشسته ی استان کردستان به علت بدهی اداره کل این استان به سازمان بازنشستگی ،پنج ماه تمام است حقوق نگرفته ایم.چه پاسخی برای این ظلم بزرگ داریدو... .
  • دبیر و فوق لیسانس(خواهشا پخش کنید) IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 1
    این بازی ها را می توان به دو صورت تعبیر کرد.1) اگر حقوق معلمان افزایش یابد، هدفش آوردن فشار سنگین مالی به دولت آینده است، یعنی می خواهند بگویند ما حقوق شما را افزایش دادیم ولی دولت جدید پرداخت نکرد...2) اما اگر حقوق ها را افزایش ندهند و لایحه مربوط به قبل از پیروزی روحانی باشد، هدف آن عمدتا امنیتی است.بدین معنا که می خواند بین بزرگترین صنف جامعه که در صورت اتحاد می توانند مشکل آفرین باشند، اختلاف بیاندازند و در بخش مالی می خواهند فقط حقوق عده ای را افزایش دهند و به بقیه بگویند تقصیر خودتان است که پژوهش نمی کند و حقوقتان بالا نمی رود. تقصیر ما نیست!! در این صورت عملا مجموع پرداختی آموزش و پرورش کم می شود. حالا باید دید لایحه در چه زمانی تنظیم شده تا بتوان گفت هدف آن چیست
  • مهربان توسی A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    8 0
    یعنی فقط فوتبایستا و ورزشکارا باید حقوق ... داشته باشند وکارمندا وکارگرا بخصوص فرهنگیان حقشون نیست حقوق کافی داشته باشند
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    5 0
    عزیزم این جوری نگو که به فوتبالیستها بر میخوره تو کشور ما یه بودجه جدا برای فوتبال دارن نمیدونستی مگه الان هم بعد از قرنی گل کاشتند نمیشه به اونا حرفی زد دیگه بقیه مردم که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    4 2
    این صحبتها را کنار بگذارید خبری از آزمون استخدامی نشده انتخابات تموم شده نکنه یادتون بره
  • آموزگار IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 2
    ملاک ارزیابی در نوشته هاست نه در عمل ! سیستم گزارشات کذب! سیستم تظاهر به کار! تجربه و عمل مهم است . التجربه فوق العلم البته مدرک هم اهمیت دارد نه مدارکی که بعضی با رابطه گرفته اند...
  • آموزگار IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    7 1
    پژوهش ها باید بر اساس واقعیت ها و کاربردی باشد نه تئوریک محض یا سرقت شده از سایت ها
  • آموزگار دبیرستان و دست بوس همکاران زحمت کش IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    9 0
    روزی آموزش و پرورش اصلاح می شود که : - شایسته سالاری بر اساس ضوابط باشد نه بایسته سالاری بر اساس روابط - ارزشیابی معلمان بر اساس کار باشد نه گزارش - ارزشیابی دانش آموزان ارزش داشته باشد نه در دست مدیرانی که به فکر بالا بردن ارقام هستند - دانش آموز بداند که برای چه می خواند (انگیزه ) - معلم در عمل تکریم شود نه در کاغذ - کارکنان ادارات آموزش و پرورش در هر سطحی خود را خادم معلمان بدانند نه ارباب - فرزند مسئولین هم درکنار سایر دانش آموزان در مدارس عمومی باشند - سیستم گزارشات دروغ از بین برود - با برداشتن اصل تظاهر و نظارت صحیح و عاری از رابطه ، هر کسی به خود اجازه ندهد در سمت مهم قرار گیرد
  • مژی A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    4 0
    اینا همش بازی با کلمات است و بس حقوق و البته مزایای نداشته معلمارو زیاد کنید
  • بی نام IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    3 1
    این بازی ها را می توان به دو صورت تعبیر کرد.1) اگر حقوق معلمان افزایش یابد، هدفش آوردن فشار سنگین مالی به دولت آینده است، یعنی می خواهند بگویند ما حقوق شما را افزایش دادیم ولی دولت جدید پرداخت نکرد...2) اما اگر حقوق ها را افزایش ندهند و لایحه مربوط به قبل از پیروزی روحانی باشد، هدف آن عمدتا امنیتی است.بدین معنا که می خواند بین بزرگترین صنف جامعه که در صورت اتحاد می توانند مشکل آفرین باشند، اختلاف بیاندازند و در بخش مالی می خواهند فقط حقوق عده ای را افزایش دهند و به بقیه بگویند تقصیر خودتان است که پژوهش نمی کند و حقوقتان بالا نمی رود. تقصیر ما نیست!! در این صورت عملا مجموع پرداختی آموزش و پرورش کم می شود. حالا باید دید لایحه در چه زمانی تنظیم شده تا بتوان گفت هدف آن چیست
  • فریبرز A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    11 1
    پس رتبه بندی قبلی خبره ، عالی چه بود ؟ من فکر می کنم یک سطل شیره بیارید و به سر همه ی معلم ها بمالید شاید بهتر باشد !!!!!
  • احمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    14 1
    هر کشوری که بخواهد پیشرفت کند اول اول باید آموزش و پرورش خود را سر و سامان اساسی بدهد به نظرم نباید بین معلم و استاد و عضو هیئت علمی فرق زیادی گذاشته شود.
  • معلم پیمانی IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    22 0
    ای با با حالا دیگه همه کارهای آموزش وپرورش درست شده مونده رتبه بندی. برای ما پیمانی ها هنوز حکم نزدند تازه هنوز عیدی هم به ما نداند !!
  • حمید (معلم) A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    11 0
    اگر میخواهید آینده خودتان را ببینید الان احوال آموزش و پرورش را بگیرید .بروید آمار انقلابیون دوران محمد رضا شاه و آمار داوطلبان 8سال دفاع مقدس را بگیرید .به نظر من آموزش و پرورش آینده کشور را رقم میزند اگر معلم در آسایش باشند و راحتر به امر مقدس تدریس بپردازند آینده ای روشنتر داریم.این مطلب را استادان دانشگاه هم اقرار میکنند.معلم به لقب خیلی اهمیت نمیدهد فقط دغدغه مالی نداشته باشد به کار خودش به نحو احسن ادامه میدهد(مثال من خودم شهریور پارسال یخچالم سوخته هنوز بعد از 10ماه نتوانستم یخچال بخرم چطور توقع دارید خوب به وظیفه ام عمل کنم )بخدا ما هم انسانیم و احساس داریم نه رباط که هر کاری به عهده ما بگذارند به خوبی انجام دهیم ممنون
  • حسنقلي IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    12 0
    بيست ساله با فقر و فلاكت زندگي مي كنم با مدرك ليسانس كدام ارزش اجتماعي يا منزلت به كسي كه پول داره ارزش مي دهند حتي در صف نانوايي خدا كنه اين طرح شما طوري باشه كه لااقل مشكلات ما را بعد از بيست سال حل كنه
  • ااا IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    6 0
    نظام رتبه بندی هم مانند مدیر و معاون شدن در مدارس بر اساس پارتی بازی و روابط خویشاوندی و...... خواهد بود اگر راست می گویید حقوق معلم و معاون و مدیر را یکسان کنید معلم ابتدایی روزی 5 ساعت سر کلاس می رود و لی جناب مدیر در طول روز از صندلی خود بلند نمی شوند یا جناب معاون شاید یک زنگ تفریح از حیاط مدرسه سری بزنند بقیه زنگ تفریح ها هم که نیروهای خدماتی در حیاط هستند تا کی این ظلم و بی عدالتی ادامه خواهد داشت
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    2 0
    در جواب صحبت شما که می فرمایید مدیراز صندلی خود بلند نمی شود اگر شما توانستید یک روز مدرسه را بدون داشتن هیچ سرانه ای وتوقع اولیا واز همه بدتر اداره مربوطه که بودن و نبودنش فرقی به حال مدارس ندارداداره کنید اون موقع باید ادعا کرد که میتوانید به عنوان مدیر یک مدرسه انتخاب شوید کدام نیروی خدماتی که خود را همه کاره مدرسه میدانند در حیاط مدرسه به مدیر و معاون کمک میکنند تمام بار فشار کاری . مالی . جواب دادن اولیا . دانش آموز همه بر سر مدیر مدرسه است این بی عدالتی نیست جناب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    7 1
    اساتيدمحترم دانشگاه كيستند؟آيا آنان محصول آموزش وپرورش نيستند؟پس به جاي غرض ورزي و حسادت بهتر نيست كه خود آنان نيز خواستارافزايش حقو ق ومزاياي اين قشر زحمتكش باشند؟حالا به هر اسم وعنواني .دركجاي دنياقشر معلم كه زير بناي تحول درجامعه هست درحاشيه ودرمشقت است؟چشمها رابايد شست.
  • عی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    2 0
    شک نکنید که دانش آموزان تنبل و درس نخوان هم در این نظرسنجی از حق بالایی برخوردارند و اگر معلمی بخواد سخت گیری کنه و خوب هم درس بده دانش آموزی که توی کلاس فقط حضور فیزیکی داره بهش رای منفی میده و باید در پایین ترین جایگاه علمی قرار بگیره. بخدا در این زمینه دچار بی عدالتی میشید. از خدا بترسید و حق و حقوق ما را بیشتر از این پایمال نکنید.
  • م IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 0
    عنکبوتی جهاندیده فرزندان رانصیحت همی گفت:جانان من * تار در جیب معلمان تنید* چرا که هرگز دستی در آن فرو نایدوآشیان سالها بپاید. پس نگران نباشید هیچ کس ازما انتظاری ندارد وما در قیامت نیز با نشان دادن فیش حقوقی بهشتی می شویم واما سخن آخر:تا زمانی که ما صنف (آن هم به صورت انتخابات) نداشته باشیم همه حرف و حدیث ها بی فایده است .
  • معلم A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    1 1
    وای به حال مملکتی که فرهنگیان و اساتید دانشگاه که تقریبا از یک جنسند اینگونه همدیگر را نقد کنند عزیزان مطالب شما را دیگران هم مطالعه می کنند .کمی ...
  • فرهاد عباسی A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    باسلام تمامی کارکنان آموزش و پرورش جزء نیروهای مخلص و زحمت کش نظام میباشند پس بهتراست از تاکید روی گروه خاصی بپرهیزیم و از خداوند بخواهیم به مسئولین ما کمک کنند تا آنچه که در شان و منزلت معلمین میباشد را احیا ء نمایند موفق و منصور باشید
  • معلم ابتدایی A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    0 0
    با سلام به تمامی معلمان وزحمتکشان نوگلان ایران ، هدف مان بالا بردن تقوا وانسانیت وعلم است با توجه به نظر گروهی قلیل ،همه می دانند که مهم ترین وبهترین زمان ساختن شخصیت کودکان در مقطع ابتدایی است و بها دادن به معلمین ابتدایی در واقع ساختن پایه واساس نظام آموزشی است . در بیشتر کشورهای مترقی جهان ارزش ومنزلتی خاص برای معلمین ابتدایی قائلند .و بیشترین حقوق را در این مقطع به معلمین اختصاص می دهند زیرا می دانند که برای بهبود جامعه با ید زیر بنای آن را محکم ساخت تابتوانند بهترین برداشت را داشته باشند . به امید توفیقات روز افزون نظام آموزشی و اصلاح قوانین موجود.
  • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    چند ساله كه با اين نظام به اصطلاح هماهنگ حقوق حق ما دبيران كارشناسي ارشد رو خوردين و يه آبم بالاش. بعد از قطع هيئت علمي از حقوق حالا دوباره به فكر اين موضوع افتادين. شما نتونستيد راهي براي تامين افزايش 100 هزار توماني حقوق بكنين بعد با چه رويي قول اين موضوع را ميديد.
  • حسین معاون هنرستان IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    1 0
    نیازی به اینهمه عناوین نیست مثل بقیه کارمندان حق مسکن ایاب وذهاب وسختی کار بدهید مشکل تاحدزیادی حل میشه
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    1 0
    00000000000000000000000000000 برای وزیر اموزش وپرور
  • محمد حسین رنجبر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    1 0
    به نظر من حق همه معلما هستش که مانند خیلی از قشرهای جامعه در معیشت باشند. کی میگه شان معلما رو پایین میاره به نظر من حقوق خوب یک قشر اتفاقا شان رو میبره تا فضا. تو رو خدا حقوقا رو افزایش بدین. این قشر محترم و فرهنگی جامعه چه چیزی از استادای دانشگا کم دارن. چیزی که زیاده تو آموزش وپرورشه دکتر و ارشده. حقوق که توپ بشه پژوهش هم میکنیم اونم از نوع به درد بخورش.