ایسنا نوشت:

جمعی از خانواده شهدا، جامعه پزشکان و اقشار مختلف مردم با حضور در دفتر محمدرضا عارف خواستار ایجاد تشکل فراگیر با محوریت وی شدند.

محمدرضا عارف در این دیدار با بیان این‌که جریان‌های سیاسی باید عافیت طلبی و راحت طلبی را کنار بگذارند تاکید کرد: فضای غالب بر کشور فضای اصلاح طلبی است چه رقیب ما بخواهد قبول کند چه نخواهد.

وی با بیان این‌که مردم علی‌رغم تمامی مشکلات در صحنه حضور دارند، اظهار داشت: مردم نشان داده‌اند که به نظام علاقه‌مند هستند و تسویه حساب‌های شخصی را به حساب نظام نمی گذارند.

عارف با یادآوری نقش مردم در 8 سال دفاع مقدس گفت: مردم در دوران‌های مختلف بعد از انقلاب کمبودها را تحمل کردند و خودشان کشور را اداره کردند.اگر به مردم احترام گذاشته شود، به صحنه می‌آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این‌که قانون اسای ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: باید به دولت جدید کمک کرد و مسئولان نیز انتظارات مردم را درک کنند. در دیدار نمایندگان جامعه پزشکی ایران چهره‌هایی همچون علی شکوری‌راد ضمن ارائه تحلیلی از فضای سیاسی کشور از اقدام اخیر عارف که از آن بعنوان نماد اخلاق یاد شد قدردانی کردند.

29219

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    40 5
    خيلي دوست دارم كه آقاي عارف يك حزب تشكيل دهند.
  • كارمند شركت پتروشيمي در عسلويه IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    36 2
    در 8 سال گذشته هيچ پروژه اي شروع نشده و خاتمه نيافته است. تمامي كاركنان شركت نفت و گاز و پتروشيمي در عسلويه مي دانند كه عسلويه در اين 8 سال به ركود و رخوت كشيده شد و بسياري از كاركنان پيمانكاريها بيكار شدند. هر چه مجتمع گاز و پتروشيمي در حال بهره برداري و توليد است از دولت خاتمي به ارث مانده است. با كمال تاسف صدا و سيما برخي وقتها به استناد مصاحبه با مديران ارشدي كه منصوب دولت احمدي نژاد بودند و واقعيتها را منعكس نمي كردند مي گفتند كه عسلويه رونق دارد و طرحها و پروژه ها خوب پيش مي رود و ... . اما الان سوال مهم اين است به عنوان مثال همان طرحهاي فازهاي گازي پارس جنوبي كه گفتند 35 ماهه تمام مي شود همگي تاخير دارند و چندان جلو نرفته اند به جز زيرسازي و لايه كوبي و شمع كوبي و چند تا سوله.! در 8 س
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    34 2
    دکتر عزیز! اونها همیشه معتقد بودند که ما نیست و نابود شده ایم. ما مثل اونها نیستیم و به حقوق آنها به عنوان شهروند احترام می گذاریم گرچه به عملکردشان معترضیم و انها را ناتوان از اداره کشور بزرگی مثل ایران می دانیم.
  • صدف IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    40 3
    زنده باد عارف اسطوره ی اخلاق,مردانگی,فداکاری,شرافت,عقل و تدبیرو.........
    • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      4 5
      من طرفدار ایشون هستم ولی اسطوره؟ ایشون فرد با اخلاق، با تدبیر و مردم گرایی هستند ولی از ایشون نباید بت بسازیم.
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    6 0
    آقای عارف عزیز تسویه حسابهای شخصی را به حساب نظام نگذاشتیم اما اگر عادلانه قضاوت شود هزینه آنرا مردم به بدترین شکلی پرداخت کرده و میکنند!این 4 سال اخیر هم که دیگر شورش را درآوردند و اصلا یادشان رفت برای چی به صحنه آمده بودند!
  • نفس A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    اقای عارف استاد دانشگاه اند ولی واقعا اقای روحانی بهترند