مهدی تاج می گوید این فصل لیگ روندی منظم و یکنواخت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی تاج می گوید برنامه های لیگ امسال طوری پیش می رود که نه باشگاه ها ضرر کنند و نه تیم ملی . برنامه ای یکنواخت که همه تیم ها بتوانند از آن استفاده کنند.
او درباره تعویق 10 روزه بازی های لیگ می گوید:« برنامه اولیه اعلامی ما بر این اساس بود که فکر می کردیم به احتمال زیاد تیم ملی به بازی های پلی آف می رود. اگر این اتفاق می افتاد ، کادرفنی تیم ملی هم پذیرفته بود که چاره ای نداریم و باید همین برنامه را برای بازی های لیگ داشته باشیم. البته آقای کروش از قبل بازی ها نکته ای را می گفتند که عین واقعیت بود. او اشاره داشت ملی پوشان از 27 اسفندماه گذشته مدام در اردوی تیم ملی و بازی های لیگ بودند و این فشار بازی ها آنها را در آستانه مصدومیت قرار داده و باید چند هفته ای استراحت کنند. خدا را شکر با صعود مستقیم تیم ملی با 16 تیمی شدن لیگ این مجال ایجاد شد تا بتوانیم لیگ را چند روزی دیرتر شروع کنیم. »
او همچنین درباره اینکه کروش اعتقاد دارد لیگ امسال باید طوری برگزار شود که به تیم ها مثل فصل قبل فشار وارد نشود و تیم ملی هم بتواند اردوهایش را منظم برگزار کند ، گفت:« ما طوری برنامه ریزی کردیم که اتفاقات فصل نیفتد. 16 تیمی شدن لیگ کمک بزرگی برای برنامه ریزی و بالا بردن کیفیت لیگ بود که اجرا شد. امسال ما می توانیم فینال جام حذفی را تا قبل از پایان سال برگزار کنیم. یعنی قبل از اینکه تیم ها درگیر بازی های آسیایی شان بشوند. بر اساس قوانین فیفا هم همه تیم ها باید لیگ های شان را تا قبل از آغاز ماه مارس یعنی دهه اول اردیبهشت ماه به پایان برسانند. بر همین اساس ما هم می توانیم در آن بازه زمانی لیگ مان را تمام کنیم. این طور برنامه ریزی کردیم که لیگ و جام حذفی به طور متناوب پیش بروند . تیم ها دیگر آن فشار سخت را تحمل نمی کنند و همه چیز روی برنامه پیش می رود. این خواست مشترک ما ، باشگاه ها و کادرفنی تیم ملی است. تعامل میان ما می تواند روزهای خوش فوتبال مان را بیش از قبل کند. باید همه طوری برنامه ریزی کنیم که فوتبال مان بیشترین استفاده را داشته باشد.»
او همچنین درباره کارلوس کروش گفت:« خوشبختانه تعامل خوبی میان سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی وجود دارد. یکی از مسائلی که در فصل قبل وجود داشت ، هجمه ای بود که علیه کادرفنی ایجاد شد و همه این فشار را به مربی تیم ملی وارد کردند اما از زمانی که ما آمدیم ، سعی کردیم این فشار کم شود. خود من دیدید که پای تقویم لیگ ایستادم و همه مشکلاتی که بود لیگ را سر فرصتش تمام کردم. حتی یک ورزشگاه هرچه خواستند به من گفتند اما نگذاشتیم این فشار به تیم ملی وارد شود چون این باور خودمان هم بود که لیگ باید در بازه زمانی مشخصی تمام شود. امسال اما سعی می کنیم برنامه را طوری پیش ببریم که فشردگی بازی ها مثل سال قبل این قدر در هفته های پایانی زیاد نباشد. مثلا یکی از نکات مهم 16 تیمی شدن لیگ بود که تصمیمش را خود فدراسیون گرفت اما به اشتباه این بار را گردن کادرفنی انداختند ولی ما سعی کردیم این را روشن کنیم که سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون به دلایل ارتقای کمی و کیفی بازی ها چنین تصمیمی را گرفتند. ما سعی داریم به تیم ملی مان کمک کنیم چون موفقیت فوتبال موفقیت همه فوتبال ایران است و فکر می کنم شخص آقای کروش هم این تلاش های سازمان لیگ را دیده اند. برنامه مان این است بعد از اعلام تقویم بازی های تیم ملی و برنامه های مورد نظر آقای کروش ، بتوانیم بیشترین تعامل را با کمیته تیم های ملی داشته باشیم و خواسته های سرمربی تیم ملی را تا جایی که لیگ بر اساس برنامه هایش پیش برود ، به انجام برسانیم. این اتفاق اگر بیفتد ، می توانیم امید به موفقیت و نمایش های درخشان تری از تیم ملی مان داشته باشیم که خواسته همه مردم ایران است.»
رئیس سازمان لیگ درباره اختلاف با خداداد عزیزی هم می گوید:« این سوء تفاهمی بود که ایجاد کردند. اتفاقا در این باره با خداداد حرف زدیم و خودش هم متوجه شد حرف نادرستی را از قول من به او منعکس کردند. حالا می توانید در این باره از خداداد بپرسید.»
بعد از این تماس خبرنگار ما با خداداد تماس گرفت و او هم تاکید کرد بعد از صحبت با مهدی تاج به این نتیجه رسیده است اخبار اشتباهی در اختیارش گذاشته بودند و دیگر از مهدی تاج دلخور نیست.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =