مهر نوشت:

دکتر دامپزشک که نوزاد دو ماهه اش را با سیانور به قتل رسانده بود، صبح امروز در دادگاه کیفری به تشریح ماجرا پرداخت.
20 بهمن ماه سال 89 مرگ مشکوک نوزاد دو ماهه ای در یکی از بیمارستانهای غرب تهران به کلانتری 119 مهرآباد اطلاع داده شد.
ماموران پس از حضور در بیمارستان دریافتند نوزاد دو ماهه به نام رؤیا در حالیکه آثار کودک آزاری بر روی بدنش مشاهده می شد به بیمارستان منتقل و تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشده بود.
با اطلاع موضوع به قاضی شهریاری بازپرس جنایی تهران او دستور بازداشت پدر و مادر رؤیا را صادر کرد.
پدر رؤیا در تحقیقات گفت زمان حادثه من در خانه نبودم و همسرم با رؤیا در خانه بودند.
مرد جوان به نام سعید که دکتر دامپزشک است گفت: یک هفته قبل رؤیا بی تابی می کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست داده و ضربه ای به صورت او زدم که آثار کبودی مربوط به این موضوع است. امروز ناگهان حال رؤیا بد شد که او را سریع به بیمارستان رساندم. از سوی دیگر پزشکی قانونی پس از آزمایشات سم شناسی اعلام کرد نوزاد دو ماهه بر اثر مسمومیت با سم سیانور کشته شده است.
با اعلام این گزارش مرد جوان دوباره تحت بازجویی قرار گرفت که این بار لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه یک عدد قرص ترامادول به رؤیا دادم تا آرام شود، اما باعث مرگش شد با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و همزمان مادر رؤیا با مراجعه به دادگاه به عنوان اولیای دم رضایت خود را اعلام کرد.
صبح امروز جلسه محاکمه مرد فرزند کش در شعبه 74 و به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده سعید متهم به مباشرت در قتل، کودک آزاری و تمرد در برابر ماموران است که با توجه به رضایت اولیای دم درخواست مجازات او از جنبه عمومی جرم را دارم.
سپس سعید در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهاماتش گفت: زمان حادثه من به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشتم و پس از مصرف مواد حالت طبیعی نداشتم روز حادثه رؤیا بی تابی می کرد که برای آرام کردن او یک قرصت ترامادول را در آب حل کرده و به او خوراندم. من علاوه بر رؤیا یک دختر بزرگتر نیز دارم و به همسر و فرزندانم علاقه داشتم الان سه سال است که دیگر مواد مخدر مصرف نمی کنم و با اینکه دارای مدرک دکترای دامپزشکی نیز هستم بخاطر این جنایت مجبورم در یک فروشگاه به عنوان یک فروشنده کار کنم از قضات دادگاه می‌خواهم مرا مانند همسرم ببخشند تا بتوانم گذشته ام را جبران کنم.
پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا طبیجی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    141 4
    با سلام. کاملا مشخص است که همسر این مرد از روی ترس مجبور به بخشش شده است. کسی که مواد مخدر مصرف می کند و این کار وحشیانه را می کند مطمئن باشید باز هم از این کارها انجام می دهد و جان یک نوزاد دیگر را هم می گیرد. از قضات محترم میخواهم که به شدت با این فرد برخورد کنند.
  • ابراهیمی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    37 10
    من خودم مدتها کارحقوقی کرده ام اما در هیچ دوره ای جرائم در تهران و مخصوصا حومه های ان چنین وضعیتی نداشته است متاسفانه بافت ناهمگون جمعیت و مهاجرپذیر بودن منطقه به این جرایم دامن میزند و در محیطهایی که دارای بافت بومی و اصیل باشد کمتر از این نوع جنایات رخ میدهد و جا دارد که مسئولین بادید جدیدی به مسائل کیفری تهران و حومه نگاه کنند و در صدد کم کردن حجم مهاجرت باشند چراکه محیط بومی نقش زیادی در مهار خشونت های اجتماعی ایفا میکند
  • هدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    42 3
    مرد فرزند کش دیگه چه ترکیبیه ؟!!
    • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      33 1
      تركيبي از بدبختي و جنون آني و مرگ اخلاق در جامعه ايراني،همه اعصابا خرابه،...سر هيچي دعوامون ميشه.....فقر،بيكاري،آلودگي صوتي،پارازيت....همه اينا آستانه تحمل مون رو پايين آورده.
  • جلیل IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    33 11
    سلام من از خوانندگان خبرآنلاین هستم که تا کنون آنرا در مسائل خبری اجتماعی حرفه ای دیده بودم، اما با تیتری که برای این خبر زده شده است، تا حدودی به خودم و اعتمادم شک نمودم. پدر دامپزشک قاتل، واقعا آیا نویسنده از خود پرسیده که دامپزشکی چه ربطی به قتل داشته است. امیدوارم با دقت بهتری تیتر خبر انتخاب شود. ممنون
    • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      31 1
      ربط مسئله این است که نشان داده شده پدر یک فرد تحصیل کردی در حد دکتری بوده نه یک بیسواد .....
  • مسعود A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    29 1
    این آقا کاملا معلومه صلاحیت پدربودن و خانواده داشتن و نداره! تا خبر جنایت بعدیش نیومده بفرستیدش زندان ..
  • امیر IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    29 1
    آدمهایی رو میشناسم که برای داشتن فرزند دارن خودشون رو به آّب و آتش میزنن، گرانترین درمانها را انجام دادن و برای یک لحظه در آغوش کشیدن فرزندشان بی تاب هستند. و در مقابل آدمهای سنگدلی که قدر این نعمت بزرگ خدادادی رو نمیدونن و برای آسایش لحظه ای خودشون به کودک معصوم سیانور میخورونن...
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    9 1
    زندگی رویا، رویا ماند
  • بی نام A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    9 1
    خیلی تاسف اوره زندگی یک انسان ازش گرفته شده بهتره این مسائل ریشه یابی بشه
  • ناشناس IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    13 2
    قاتل کثیف تو برای اون بچه ات هم پدر نخواهی بود .اعدام .
  • مهندس A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    15 0
    کسی که معتاد بشه، حالا میخواد تحصلیکرده باشه! یا بیسواد! فرقی نمیکنه. عقل و شعور آدمی رو از بین میبره. این هم میشه آخر و عاقبتشون
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    3 0
    این خبرا ما را داغون کرده یعنی مسلمونیم ؟