روحانی گفت: کابینه دولت آینده فراجناحی با تکیه بر شایسته سالاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس چمهور منتخب صبح امروز در همایش افق رسانه ملی گفت: تعامل و گفت و گو با دیگران در جایگاه برابر است و با توجه به احترام و تعامل متقابل است. تعامل برای ایجاد اعتماد با توجه به همه حقوق ملت ایران و همه خواست ملی و با توجه به عزت ملی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره انتقال که تا زمان 12 مرداد و تحلیف و معرفی وزرا باقی مانده است، تلاش این است که به بهترین شکل این دوره سپری شود. با رئیس جمهور محترم صحبت هایی داشته ایم و نمایندگانی از دو طرف تعیین شده اند و از وزارتخانه​های مختلف گزار​ هایی را مستقیما دریافت می​کنم و برخی از موارد هنوز نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

روحانی تاکید کرد: لازم می دانم به مردم عزیز ایران بگویم که دولت آینده به وعده​هایی که داده است وفادار خواهد ماند. قدم به قدم با کمک مردم و با لطف پروردگار مشکلات را با هم پشت سر خواهیم گذاشت. البته مشکل انباشته نیاز به زمان لازم برای عبور دارد و مردم ما به خوبی آگاه هستند و توقعات مردم در چارچوب امکانات دولت خواهد بود.

وی تصریح کرد: کابینه آینده فراجناحی با تکیه بر شایسته سالاری است و با توجه به این که این دولت هیچ تعهدی به هیچ حزب و جناحی ندارد، شایسته ترین افراد از هر طرف و جناحی باشند البته به شرط اعتدال و میانه روی برمی​گزیند. از همه کارشناسان و مدیران و کارکنان تقاضا می​کنم خود را برای خدمت در دولت آینده آماده کنند.

رئیس جمهور منتخب افزود: با توجه به تمام مشکلاتی که تا حد زیادی از آن مطلع هستم و بعضی از آنها را در دوران تبلیغات گفتم، من کاملا به آینده امیدوارم و مطمئن هستم به خواست خدا ما خواهیم توانست از مشکلات عبور کنیم و آینده بهتری را برای مردم ایجاد کنیم.

روحانی با بیان این که از صدا و سیما که در غیبت احزاب قدرتمند و فعال ناچار است یک تنه بار انتقال مطالبات دو طرفه را بر دوش بگیرد، گفت: می خواهم که تمام تلاش ها برای دولت آینده و برای مردم با توجه به حفظ استقلال رسانه ملی و افزایش اعتبار و اثر بخشی صدا و سیما، کمک برای پیش برد برنامه های دولت در راستای بهبود زندگی مردم و تحقق مطالبات به حق مردم صدا و سیما انجام وظیفه کند.

وی افزود: می خواهم صدا و سیما گفتمان اعتدال را در ابعاد مختلف که مورد رای مردم بوده و البته دولت هم خود را متعهد به آن می داند برای مردم با حضور صاحب نظران بیشتر تبیین کند.

رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: گمانه زنی هایی در برخی رسانه ها درباره کابینه مطرح می شود. به صراحت می گویم که این ها صرفا گمانه زنی است و تا کنون تصمیم گیری صورت نگرفته و در حال مشورت هستم.

ادامه دارد....

/29295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 82
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lpsk IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    قابل توجه دوستان اصلاح طلب که روحانی رو به نام خودشون سند زدن!!!!!! امیدوارم عاقبت کار با روحانی آن نکنند که با هاشمی کردند در مجلس ششم.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      یعنی قرار نیست از رو برین؟؟؟؟
    • مهدی A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      شما دوستان اصولگرا هم مطمئن باشید دوره فعلی گذشته و رئیس جمهور منتخب در مسیری که شباهت بیشتری به مسیر هاشمی و خاتمی دارد حرکت خواهد کرد. و مسیر هشت سال اخیر جایگاهی در دولت نخواهد داشت. بهترین راه برای پیروزی ، قبول شکست و اشتباه است. اصولگرایان محترمی که می خواهند خودشان را گول بزنند و بگویند رای به روحانی رای به اصولگرایی و دوری از اصلاح طلبی بوده خودشان را برای شکستی بزرگتر آماده می کنند. پس تا جایی که می توانید در این فکر و تخیل بمانید
    • محمد A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      من فكر كنم منظور روحاني از اون گمانه زني ها اصول گراهايي هستن كه قصد دارن با مصادره كردن روحاني به نفع خودشون تو كابينه جا باز كنن، خوشبختانه با وجودي كه اصلاحاتيا قبله انتخابات روحاني رو كانديد خودشون اعلام كردن همچين رفتارايي نكردن كه اين حرفه روحاني بخاد متوجه اونا باشه
    • فرهاد IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      دقیقا منظور روحانی گروه گروه اصول گرایان فرصت طلب بود که در پی مصادره ی روحانی هستند. وگرنه اصلاح طلبان بارها اعلام کردند از روحانی سهم خواهی نمی کنند و خواستار مشی اعتدالند. ارجاعتون می دم به صحبت های عارف و سید محمد خاتمی.
    • حمیدرضا IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      کسی که خودش رو به خواب زده هیچوقت نمیشه بیدار کرد. بخواب رفیق و از خواب خوشت لذت ببر. ما میدونیم به کی رای دادیم و چرا رای دادیم. ضمنا شما خیلی نگران آقای هاشمی و روحانی نباش نگران وعده های دروغی باش که توی 8 سال به مردم داده شد و نتیجه اش جز افزایش فقر و نابرابری نبود.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      114 3
      (شایسته ترین افراد از هر طرف و جناحی باشند البته به شرط اعتدال و میانه روی برمی​گزیند. ) دقت کنید گفتند شرط اعتدال که توی افکار شما و دوستانتون نیست.
    • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      1 2
      جناب مهدی هر وقت لودر گذاشتند تمام مسکن های مهر را از زمین صاف کردن من باورم میشه که این دولت مسیر هشت سال گذشته را نخواهد رفت
    • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      14 0
      وقتی روحانی تو اولین پیامش از هاشمی و خاتمی تشکرمیکنه یعنی میدونه با حمایت کیا رئیس جمهور شده و اینکه با وجود مجلس اصولگرا و... خب این کاملا مشخصه که روحانی نمیاد بگه حامیان اصلی من اصلاح طبها بودند، یعنی فهم این نکته اینقدرسخته که متوجه نمیشید. در ضمن ما اصلاح طلب ها دنبال عزت کشور، اصلاح چیزهایی که تو این 8 سال خراب شد، پیشرفت درزمینه های اقتصادی، فرهنگی و...ورسوندن ایران به جایگاه واقعیش هستیم، نه دنبال قدرت. اگه تو کابینه جدید اصالح طلبها نباشند وافرادباسوادوکاربلد باشند ما استقبال میکنیم ولی متاسفانه پیداکردن افرادبااین شرایط درجناح اصولگرا بسیارسخته.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      2 1
      منظور روحانی شما دوستان اصولگرا بودید که تو بوق کرنا کردید روحانی اصولگراست و اصلاح طلبان رای نداشتند حتی گفتند هاشمی هم رای نداشته. برادر چشم و گوشاتونو باز کنید دوزه این کارها گذشته زنده باد اصلاحات. تا چند روز دیگه که عارف شد معاون اول و 90 درصد کابینه اصلاح طلبها و بقیه اصولگراهای اصلاح طلب مثل ولایتی بودند برات روشن میشه
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      11 0
      خدایا شکرت که دشمنان دموکراسی یه مشت متوهم بیش نیستند.....
    • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      1 1
      از همین منفی ومثبتهایی که به کامنت شما و کامنتهای دیگران شده متوجه خیلی چیزها باید بشی...البته اگه بشی
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      3 3
      من نه اصولگرام نه اصلاح طلب. ولی یادم نرفته حرف هایی که اواخر دوره آقای خاتمی درباره آقای هاشمی زده شده. یادم نرفته اسم که همین مردم روی آقای خاتمی چه اسمی گذاشته بودن. مردم همونن. دوست عزیز حق با شماست
    • ابراهیم A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      8 1
      شما مشکلت اینه که هنوز اصلاح طلبی رو درک نکردی. مردم اصلاح طلب براشون اندیشه شخص مهمه و آقای روحانی حرف هایی میزد که مورد پسند مردم اصلاح طلب بود.بخاطر همین شعارشون ائتلاف عارف و روحانی بود. چون هردو رو فرد رو خواهان اصلاحات میدونستند. پس با اینکه عضویتی در هیچ گروه اصلاحاتی نداره، اما از دید ما یه اصلاحاتی واقعی است و ما تو این دوره همچین مردی رو میخواستیم
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    قابل توجه مردمی که فکر کردن با اومدن این آقا صاف رفتن به دوران خاتمی . بازم رو دست خوردید
    • امین A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      این حرف ها فقط برای جلب نظر مجلس و تحریک نکردن اصولگراهاست.حالا وقتی کابینه معرفی شد مبیبنید که اکثر پست های مهم برای اصلاح طلب هاست و دست اصولگراها خالی میمونه.این سیایته نه با هیجان و سر و صدا کار کردن.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      اگه عراف معاون اول بشه؛ باز هم این حرف ها رو می زنین؟
    • محمد A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      68 6
      مگه چي شده؟
    • مهدیار A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      124 3
      قابل توجه آنهایی که فکر می کنن بعد از8 سال هنوز می توانند یکه تازی کنن!!!!!! رای به روحانی رای به اعتدال بود ، معتدل اصولگرا یا اصلاح طلب . رای به روحانی بیزاری از تندروی و بی منطقی بود ؛ تندروی اصولگرا یا اصلاح طلب .
    • حمید US ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      124 6
      این هشدار به شما بود که دائم تو بوق و کرنا نکنید روحانی اصول گراست ، وگرنه اصلاح طلبان که اعلام کردند پیرو مشی اعتدالند و از آن استقبال میکنند.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      5 4
      با اومدن روحانی وضع بهتر از دوران خاتمی میشه صبر کن با یه تیتر نظرت عوض نشه . 12 مرداد معلوم میشه زنده باد اصلاحات
    • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      2 0
      آقاي مخالف خاتمي مطمئن هستم اصلاح طلب نيستي اصلاح طلبي يعني خاتمي خاتمي يعني اصلاح طلبي
  • مهدی A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    215 8
    ضمن تبریک به دولت امید و اعتدال دکتر روحانی . برای دولت جدبد ارزوی موفقیت و پیرزوی می کنم . امیدوارم با توکل به خدا و حمایت بزرگان اصلاحات خاتمی و رفسنجانی و حمایت قاطع و میلیونی مردم ، کشور در مسیر رشد توسعه و تعالی قرار بگیرد . دیگر مردم تحمل شرایط بحرانی و نکبت باری که اصول گرایان برای مردم در طول این 8 سال به ارمغان اوردند را ندارند.
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      جناب مهدی تو خودت به زور یک نفری اونوقت چطور از طرف مردم نظر میدی . ضمنا 0.7 درصد (معادل 340 هزار رای ) پیروزی قاطعی نیست که اینقدر بخواهید تو بوق کنید و از اون با مزه تر اینه که امثال شما با چسبیدن به روحانی پز پیروزی میدهید.
    • حمید A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      0 0
      جناب بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:33:50: ما هر چه قدر باشیم خیلی بیشتر از شما افراطی ها هستیم... در ضمن روحانی سه برابر نفر دوم رای آورد که فکر میکنم قاطعانه باشه!
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    87 4
    ما از پیروزی ایشون بسیار خوشحالیم,ولی اینطور که پیداست و از روزنامه ها,سایتها,و صحبتهای برادران اصواگرا مشخصه,این ,اصولگراها هستند که مدام میخوان وانمود کنن که روحانی از اونهاست!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    76 7
    این همه خودتونو به این درواون در نزنین خود روحانی میدونه که راییش بخاطر اصلاح طلبان است پس بهشون پشت نمیکنه
  • مهدی A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    50 5
    هیچ چیز بهتر از اعتدال نیست. واقعاً رفتارهای افراطی در دوران احمدی نژاد و خاتمی از سوی هر دو جناح کم نبوده اند و تنها مردم اند که از این بازی ها زجر می کشند. حرفهای تند و متعصبانه زدن از سوی هر دو جناح فقط موجب ناراحتی است. مثلاً اخیراً آقایان هی تأکید می کنند که انتخابات 92 تو دهنی به کسانی بود که اعتقاد به تقلب در انتخابات 88 داشتند. اولاً کمی مؤدب تر حرف زدن به جایی بر نمی خورد ثانیاً همان مردمی که انتخابات سال 88 را رد کردند همان مردم انتخابات سال 92 را تأیید کردند. ببنید مشکل از کجا بوده که انتخابات سال 88 با آن همه چالش مواجه شد. در سال 88 غیر از مردم هر سه کاندیدای شکست خورده به نتایج معترض بودند که در انتخابات اخیر اتفاقاً یکی از آنها مجدداً شکست خورد و بجای اعتراض از مردم تشکر کرد.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    باز هم هر چی خاتمی بگه ! حمایت کنه حمایت می کنیم
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      34 82
      تقلید کورکورانه ممنوع!!!
    • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      0 6
      خاتمی دیگه محبوبیت قبل رو نداره ، اونم بخاطر مواضعش بعد از انتخاباته . مردم به تغییر رای دادند ولی خاتمی میاد میگه مردم انتظاری نداشته باشید بذارید دولت کارش رو بکنه . من از این به بعد میرم پشت کسی که پیگیر مطالباتم باشه
  • بی نام US ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    تحویل بگیرین شماهایی که توهم زده بودین که خبراییه
    • ویانا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      83 3
      شما چی میگید این وسط!!!! ما حامی وپشتیبان رئیس جمهور منتخبمان هستیم .. شما هم فقط حرص بخور مطمئن باش این زنجیر دیگر گسستنی نیست .. ما تابع رئیس جمهورمان هستیم وبهش ایمان داریم و بهش اعتماد داریم %%%%%%%%%%%%
  • مهدی مولا A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    اقای روحانی با کمال احترامی که برای شما قائلم من فقط و فقط به خاطر فرمایش اقای هاشمی رفسنجانی و خاتمی به شما رای دادم و امیدوارم ار رهنمود های این دو عزیز استفاده کنید
    • مرتضی A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      29 57
      این چه مدل استدلال کردن است؟! مگر رییس جمهور گروگان است که چنین کند و چنان نکند بنده هم به دکتر روحانی رای دادم ولی نه با استدلال شما بلکه به گفتمان فراجناحی و اعتدالی ایشان رای دادم نه به خاطر اشخاص.
  • مهدی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    126 8
    جناب آقای دکتر روحانی سلام، این ملت و جوانان آن با امید فراوان به شما رای داده اند چون میدانند و تصور می‌کنند بزرگانی چون آقایان هاشمی، خاتمی و ناطق نوری پشت شما ایستادند امیدواریم از کمک‌های ایشان فاصله نگیرید و آبادانی این ملک را دوباره شاهد باشیم نکند که دشمنان شما این فاصله را زیاد کنند. به امید روزهای بهتر
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    74 1
    هیچ تعهدی به هیچ حزب وجناحی ندارم...رای همه محترم است اما دولت بر اساس رای اکثریت قدم بر میدارد.
  • حسن A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    39 19
    باید قبل از انتخابات این رو می گفتی تا جناحا ازت حمایت نکنن حالا که ..... از اب گذشته می گی!!!!!!!!!!!!!! واقعا متاسفم.
  • ویانا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    37 6
    الحق شیخ دیپلمات برازنده وجود پر صداقت و معتدلت هستش
  • محمد A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    27 2
    اصلاح طلب يا اصولگرا بودن كابينه به اسامي وزراي آن نيست بلكه به روشها و مشي كشور داري آن است. با اسامي نميشود به دوراني برگشت و اصلان نبايد برگشت بلكه بايد الگو گرفت تا از نقاط مثبت استفاده و از نقاط منفي اجتناب كرد. آقاي روحاني هم بايد مشي اصلاح طلبي و اعتدال رو با پايبندي اصول اسلامي دنبال كنند، حالا هركسي توي كابينه بود يا نبود خيلي مهم نيست. البته جناب دكتر عارف جايگاه خاصي دارند در اين مورد.
  • حامد A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    28 14
    دو پهلو حرف زدن شاخصه بارز ناتوانی افراد در جمهوری اسلامی. آقای روحانی لطفن موضع تون رو درست در قبال مسایل اجتماعی اعلام کنید
    • بی نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      4 0
      موضعش اعتداله عزیز! نمی دونی بدون!دکتر اهل تدبیره!خیرالأموراوسطها.تمام.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    25 14
    تجربه احمدی نژا د به ما آموخته که این جمله روحانی که تعهدی به حزب و جناحی ندارم خیلی خطرناکه...ای کاش تعهد می داشت تا دو سال دیگه بتونیم از کسی بازخواست کنیم یا نقد کنیم یا کاراشون قابل پیش بینی باشه...احمدی نژاد هم از همون اول گفت من تعهدی به هیچ حزبی ندارم...من اصولگرا هستم ولی ای کاش روحانی خودش را حزبی هرچند اصلاح طلب می دونست
  • مصطفی دانشجوی حقوق IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    15 12
    آقایان اصلاح طلب اصولگرا بس کنید دیگه طرف خودش میگه اهمیتی به این موضوعا نمیدم مردم دارن گلو جر میدن تا کی اینجوری فکر میکنید آخه ؟دو تا کامنت اول رو خوندم واقعا تاسف خوردم بس کنید و به هم کمک کنید! بخدا ما هم میتونیم نقش داشته باشم تو درست شدن اوضاع خواهش میکنم واسه چهار سال مثل رئیس جمهور منتخب و عزیزمون بحث های جناهی رو بزراین کنا من اونچه که میدونم آقای روحانی یک اصلاح طلب اصولگرا و اصولگرای اصلاح طلبه بدبختاته بعضی از دوستان فکر میکنن اصلاح طلب یعنی مخالف نظام ولی مخالف نظام اسمش معانده نه اصلاح طلب خواهش میکنم بس کنید این بحث های الی حزبی رو ...
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    71 17
    آقای روحانی، توهین نباشد ولی من که اصلا شما را نمیشناختم. آقای خاتمی را میشناختم و آقای هاشمی را. این دو گفتند شما. ما هم گفتیم شما. پس نفرمایید وامدار هیچ گروهی یا شخصی نیستید. شما که به خاطر شناخت مردم از خود شما رای نیاوردید. شما به خاطر حمایت آن دو عزیز رای آوردید و انشاءالله که قدرشناس خواهید بود.
  • میشا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    84 10
    تعلق به هیچ جناحی ندارد بلکه تنها متعلق به اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی است :))))
  • ولی سیاستمدار کوچک EU ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    34 1
    درود برشما جناب بروحانی . اعتدال زمینه کاری شماست ...
  • شهروز IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    100 8
    خوب اونایی کهبه هوای سید محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی به دکتر روحانی رای دادن لایکا بالا لطفا تعداد مشخص شه !؟
  • میترا IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    43 7
    همیشه پای یک حاج اکبر در میان است ! مگه نه دکتر روحانی ؟؟؟ :((
  • خاتمی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    46 8
    وآخ آخ آخ امان از این سیاآست ها و مشورت های آقای رفسنجانی !!!!!
  • مینو IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    63 4
    بعضی از مردم انگار خوابن ؟؟؟ دکتر همون موقع قبل انتخاباتم گف که کابینش فراجناحی و بر اساس شایسته سالاری خواهد بود این که چیز جدیدی نیست !! ولی نکتش اینجاست که اصولا تنها بین اصلاحیون افراد شایسته پیدا میشه اصولگراها حسابشونو با این وضع مملکت تو این 8 سال پس دادن ! والسلام !
  • ali A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 28
    وزير پيشنهادي نيرو دکتر روحاني رسول صديقي بنابي 4 دوره نماينده مجلس ريس کمسيون نيرو در مجلس 2 دوره عضو قرارگاه خاتم النبيا استاددانشگاه صنعتي شريف و................
  • دانیال IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    20 88
    به به بازم سید محمد خاتمیو دور زدن !
    • جمشید IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      105 4
      کل اصول گرا ها جمع بشن نمیتونن سید ممد خاتمی رو دور بزنن ، خاتمی همیشه 4 سال از شماها جلوتر حرکت میکنه.
    • دانیال IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      5 12
      فعلا که خاتمی 8 سال عقب افتاده دوست گرام من
    • میترا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      3 1
      مادر نزاییده کسیو که بتونه سید محمد خاتمیو دور بزنه !
  • ارشيا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    13 86
    "وی تصریح کرد: کابینه آینده فراجناحی با تکیه بر شایسته سالاری است و با توجه به این که این دولت هیچ تعهدی به هیچ حزب و جناحی ندارد." قابل توجه اصلاح طلبان تندرو! خخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    97 92
    بازم اصلاح طلبا سوختن؟ آخه . روحاني نميخواد سانديس بشه
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      7 30
      خخخخ اتفاقا بازم اصولگراها سوختن دقیقا منظورش شماها بود که قبل از ریاست جمهوریش مدام تخریبش میکردین و تهمت میزدین و از نزدیکان فتنه خطابش میکردین بعد از پیروزیش چسبیدن بهش و یادتون افتاد عضو روحانیون مبارز و اصولگراست...اگه برنامه رو دیدین اولش گفت اومدم به افراطی گری و خودسری پایان دهم
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    ميبينم كه اصلاح طلبان ضايع شدند.
    • نیاز IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      9 15
      راسشو بگو از چند تا مرورگر استفاده کردی تعداد مثبتات زیاد شه خخخخخخخ ! زنده باد اصلاحات !
  • آرمان IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    12 53
    واقعا علت اين كه آقاي روحاني راي بالا آورد به خاطر اعتدال گرايي ايشون بود و از قبل هم اعلام نكرده بود كه جزو اصلاح طلبان و يا اصولگرايان است هر چند كه خيلي از اصلاح طلبان خودشونو به اون ميچسبونن.
    • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      1 0
      والا مشاهدات تا الان میگه اصول گرا ها خوشون را داند به زور می چسبونند تا 23 خرداد روحانی رقیب اصول گراها بود شریعتمداری حتی م یگفت اصلاح طلب ها حالا شده اصول گرا دو آتیشه !!!
  • منتقد A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    65 20
    دوستاني كه معتقدند مخاطب صحبتهاي آقاي روحاني اصولگرايان هستند يكبار ديگه بيانات ايشون رو مطالعه كنند! ايشون از واژه وامداري استفاده كردند و گفتند دولت من وامدار هيچ حزب و جناحي نيست... اين تعبير جايي به كار ميره كه گروهي در جريان انتخابات از كسي حمايت كرده باشند حالا فرد منتخب ميگه از همه اونهايي كه از من حمايت كردند تشكر ميكنم اما من وامدار كسي نيستم... امروز ميشه بلند فرياد زد روحاني همانطور كه تو مصاحبه اول خرداد 92 گفته يك اصلاح طلب نيست البته قطعا يك اصولگرا هم نيست... پس هر دو طرف واقعيت رو قبول كنند... روحاني يك شخصيت محترم است كه ضمن اعتقاد و التزام به اصول و سياستهاي كلي نظام - به خلاف خيلي از اصلاح طلبها - به دنبال اصلاح رويكردها و روشهاست - به خلاف اصولگراهاي تندرو-
    • فرهاد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      8 1
      صحبت های خاتمی قبل از انتخابات و زمان کنارگیری عارفهم دقیقا همین بود ، ایشون گفت که روحانی اصلاح طلب نیست اما نماینده اصلاحات خواهد بود
    • 10-10-3 IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      3 0
      دمت گرم عالی نوشتی
  • محمد EU ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    0 1
    دیدید که حزب وفاق درست گفتند؟؟؟؟؟
  • منتقد A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 0
    دوستاني كه معتقدند مخاطب صحبتهاي آقاي روحاني اصولگرايان هستند يكبار ديگه بيانات ايشون رو مطالعه كنند! ايشون از واژه وامداري استفاده كردند و گفتند دولت من وامدار هيچ حزب و جناحي نيست... اين تعبير جايي به كار ميره كه گروهي در جريان انتخابات از كسي حمايت كرده باشند حالا فرد منتخب ميگه از همه اونهايي كه از من حمايت كردند تشكر ميكنم اما من وامدار كسي نيستم... امروز ميشه بلند فرياد زد روحاني همانطور كه تو مصاحبه اول خرداد 92 گفته بود يك اصلاح طلب نيست البته قطعا يك اصولگرا هم نيست... پس هر دو طرف واقعيت رو قبول كنند... روحاني يك شخصيت محترم است كه ضمن اعتقاد و التزام به اصول و سياستهاي كلي نظام - به خلاف خيلي از اصلاح طلبها - به دنبال اصلاح رويكردها و روشهاست - به خلاف اصولگراهاي تندرو-
  • الی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    2 0
    دست بردارید از این احزاب. خوبه خوده آقای روحانی گفتن دولتشون وابسته به هیچ حزبی نخواهد بود!!! امیدوارم که وعده ی شایسته سالاری رو به عمل برسونن.
  • احسان ص A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی خوب که اینطوری حرف زد.معلوم که از جناح خاصی نیست.باید شایسته ها بیان سر کار.حالا چه راست چه چپ.الزاما همه ادمهای چپ خوب نیستن
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    4 0
    آقا بيخيال بشيد به هركي ميخواد وابسته باشه يا نباشه بذاريد كار كنه اگه خوب كار كنه كافيه، بخدا فرق نداره بگه طرفدار كسي هستم يا نه، فقط و فقط بهبود وضع مملكت مهمه، چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه ميانه رو
  • سید علی حسینی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    5 0
    نظرتون چیه رنگ قرمز باشه برای اصول گرایان عزیز چون همش نمره منفی دارن ....
    • بی نام A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      1 0
      عالیه سید جان . ما هم سبز رو انتخاب کردیم.
  • منتظر IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    3 4
    اصلح طلبان اگه رای داشتند که عارف رو کنار نمی زدند. اونا مدیون روحانی هستند اما روحانی وامدار آنها نیست. راستی شما تحمل شکست ندارید و همه دیدند که سال ۸۸ به دلیل شکست چه افتضاحی به بار آوردید. الان هم پیروز نیستید و خودتان کمتر از یکسال بعد به این واقعیت اعتراف می کنید چون روحانی فردی معتقد است.
  • محمد از كرمان IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    11 4
    جالبه بعضي از اصول گراها اومدن از حرفهاي روحاني به نفع خودشون استفاده كردند!!!!!! به نظر شما اصول گراها ؛ روحاني به چه دليل اين حرفو زده...؟خب معلومه ديگه اين اصول گراها بودن كه تو اين 2 هفته كشتن خودشون رو از روحاني اصول گراي با سابقه ساختن!!!!!!حالا روحاني هم جوابشون رو داد...مي خواين رو حاني رو بشناسيد ببينيد با كي ميشينه و با ميشه...به همين راحتي....با هاشمي ..خاتمي و خميني...مثل روزبرام روشنه كه چي به چيه.....خاهشا تاييد چون فعلا نت در دسترسم نيست
  • سالی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 0
    آآقا نزنید تو نظرات تو سر و کله هم نزنید نه فایده واسه اصلاح طلبا داره نه اصول گراها به فکر نون باشین که خربزه آبه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    2 0
    اقای روحانی نباید حمایت رهبران اصلاح طلب و به طبع ان توده مردم اصلاح طلب را فراموش کند
  • مهدی A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 0
    خب مسلما یه رییس جمهور اگر هم از طرف حزب خاصی به قدرت برسه باید خرد جمعی رو مد نظر قرار بده و هیچوقت خودش رو منتسب به حزب خاصی نکنه.
  • عمو A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    1 1
    سلام بر رییس جمهور محترم ومنتخب ملت . بیایید همه باهم فارغ از همه دعواهای سیاسی واختلافات جناحی به ایشان کمک کنیم وبا احترام به نظرات یکدیگر وایجاد فضای آرامش سعی کنیم خطاهای گذشته تکرار نشود آرزوی همه ما سربلندی کشور عزیزمان وداشتن جامعه ای سالم آباد وآزاد است.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    5 0
    مردم با هر نیتی به روحانی رای دادند ( اصلاح طلبی یا....) روحانی رای های آنها را اینگونه تقسیر کرد: رای مردم به اعتدال بود....پس دیگه تمام کنید شما اصلاح طلبهایی که به روحانی رای دادید از امروز اعتدال گرا هستید.
  • بی نام IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    4 1
    خیلی سیاستمداره این حرفهاش همه از روی سیاستشه وگرنه تاحالا دوتا ملاقات تو منزلشون با آقای خاتمی و سید حسن داشتن و یه دیدو بازدیدم که با آیت اله رفسنجانی!
  • مسیح الله پایکاری IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 1
    طرح ژئوپلوتیک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تقدیم به آقای حسن روحانی رئیس جمهور محبوب و بزرگ ایران 1-جذب 60 میلیون توریست 2-انتقال پایتخت به 23 دلیل آکادمی 3-داشتن 2 پایتخت تجاری و اداری به 23 دلیل علمی 4-جذب 50 درصد نیروی انسانی در بخش کشاورزی 5-95 درصد صادرات محصولات کشاورزی و تولیدات داخلی 6-انتقال آب دریای خزر به کرج 7-انتقال آب خلیج فارس به کویر سیستان و بلوچستان 8-تغییر قانون کار 9-تغییر نظام بیمه ی ایران 10-تغییر نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی 11-واگذاری 10 هکتار زمین یا جنگل به هر جوان بیکار 12-پزشک رایگان ، درمان رایگان و داروی رایگان برای هر ایرانی مانند کشور آذربایجان و اروپا 13-تشکیل سندیکاهای کشاورزی برای صادرات محصولات برنج ، پسته و زعفران و قطع دست دلالان 14-دادن سهام اوراق بها