قرارداد شجاع خلیل زاده با سپاهان ثبت شد تا این مدافع ملی پوش به جای پرسپولیس و تهران سر از اصفهان در بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حالا خلیل زاده بازیکن سپاهان است و زوج هادی عقیلی در خط دفاعی این تیم. شجاع بعد از امضای قرارداد با سپاهان هنوز درگیر برخی مسائل است و باشگاه مس معتقد است که او قرارداد دارد و حضورش در سپاهان قانونی نیست.خلیل زاده در این خصوص می گوید:« قراردادم ثبت شده و مشکلی از بابت حضور در سپاهان ندارم.من قراردادم را با سپاهان در هیات فوتبال اصفهان و سازمان لیگ ثبت کرده‌ام و اگر رضایتنامه‌ام قانونی نبود، قراردادم ثبت نمی‌شد.من رضایتنامه‌ام را پارسال و پس از توافق با مسوولان وقت مس گرفتم.نگران نیستم و رضایتنامه‌ام قانونی است و هیچ مشکلی برای حضور در سپاهان ندارم.»
او در پاسخ به این سوال که چطور شد بعد از توافق با پرسپولیس، سپاهان را انتخاب کردی می گوید:« من با پرسپولیسی‌ها صحبت کردم اما پرسپولیس همه مدافعانش را نگه داشت و در این شرایط به نفعم نبود به این تیم بروم. برای دایی و مسوولان این تیم احترام زیادی قایلم و به همین دلیل دیگر درباره پرسپولیس حرفی نمی‌زنم.»
او در مورد حضور در سپاهان می گوید:«سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. امکانات این باشگاه در کنار کادرفنی و مدیری مثل رحیمی باعث شد تا چشم بسته این باشگاه را انتخاب کنم و با آنها قرارداد ببندم. از اینکه به سپاهان آمدم خوشحالم و به نظر خودم بهترین انتخاب را انجام دادم.برای قهرمانی به سپاهان آمدم و امیدوارم به هدفم برسم.»
او در مورد کار کردن با کرانچار هم این جملات را به زبان می آورد:«کرانچار مربی خیلی خوبی است و یکی از بهترین خارجی‌هایی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده. برای من افتخار بزرگی است که با کرانچار کار کنم و امیدوارم که کنار هم یک فصل موفق را پشت سر بگذاریم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =