کاربران خبرآنلاین همچنان معتقدند که دولت روحانی ترکیبی از دو دولت سازندگی و اصلاحات خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، در فاصله یک ماه مانده تا پایان دولت دهم و روی کار آمدن دولت یازدهم، گمانه زنی ها درخصوص نحوه چینش کابینه حسن روحانی، رییس جمهور منتخبی که با شعار اعتدال گرایی بر سر کار آمد بالا گرفته است.

در این میان گرچه روحانی در اولین سخنرانی رسمی خود هرگونه اخبار منتشر شده درباره اعضای کابینه را رد کرد و عنوان کرد هنوز در مرحله مشورت گرفتن است اما بازار گمانه زنی همچنان داغ است.

خبرگزاری خبرآنلاین نیز در قالب یک نظرسنجی از کاربران خود پرسیده است«پیش بینی می کنید ترکیب کابینه روحانی به کدام گزینه زیر نزدیک تر باشد؟» 

تا ساعت 21 شب گذشته کاربران خبرآنلاین پیش بینی کرده بودند که کابینه دولت آینده ترکیبی از دولت سازندگی و اصلاحات باشد(اینجا) 

نتایج نظرسنجی تا ساعت 10 صبح امروز و با شرکت 15هزار و 676 نفر از کاربران هم حکایت از آن دارد که بیش از 66 درصد کابران خبرآنلاین معتقدند که کابینه روحانی تلفیقی از اعضای دولت سازندگی و اصلاحات خواهد بود. 

13.5 درصد کاربران نیز کابینه دولت یازدهم را نزدیک به اعضای دولت اصلاحات دانسته اند و 9.9 درصد نیز پیش بینی کرده اند اعضای دولت سازندگی در دولت جدید حضور داشته باشند.
در این میان 10.1 درصد نیز معتقد هستند از چهره های جدید در ترکیب کابینه استفاده خواهد شد.

نظر

/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    3 0
    هر چی جستجو کردم محلی پیدا کنم اینکه شما را راهنمایی کنم که چرا در نظرسنجیهایتان گزینه هیچ کدام و همه و بد و بدتر و بدترین چرا وجود ندارد و فقط بهتر و بهترین و تعدادی موارد که مورد تائید خودتان است را ذکر میکنید نیافتم و اینجا مطرح مینمایم. مثلا : عملکرد شهردار تهران چگونه است: خوب-خیلی خوب-عالی حال اگر فردی بخواهد بدترین و افتضاح را تائید کند امکان ندارد.