بازار کساد خودروهای فرانسوی/پژو از رنو سبقت گرفت

ثبت فروش اتومبیل های نو در فرانسه روند رو به کاهش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند، طبق گزارش منتشر شده از سوی کمیتۀ سازندگان اتومبیل‌های فرانسوی، ثبت ماشین‌های نو در فرانسه در ماه ژوئن 9% و در 6 ماه اول سال 2013 نزدیک به 11.3% کاهش یافته است، با این حال بازار نشانه‌های از ثابت بودن از خود نشان می‌دهد. در ماه گذشته ثبت و شماره گذاری اتومبیل‌های نو در فرانسه از 190 به 199 واحد افزایش یافته است که این پائین ترین میزان از سال 1997 است. کاهشی که با در نظر گرفتن روزهای کاری 4.4% در ماه ژوئن و 9.9% در 6 ماه اول را نشان می‌دهد.
در همین حال کاهش ثبت اتومبیل‌های پژو سیتروئن رقم 9.5% در ماه گذشته و رنو نیز 3.6% را نشان می‌دهد.
گفتنی است در 6 ماه اول سال جاری، ثبت و شماره گذاری اتومبیل‌های نو در فرانسه با 930320 عدد شاهد کاهش 11.6 درصدی(بر پایۀ اطلاعات خام) و کاهش 9.9% با احتساب روزهای کاری در مقایسه با همین زمان درسال 2012 بوده است. با این احتساب پژو شاهد کاهش 14.3 درصدی و رنو 8.1 درصدی بوده است.
3152

کد خبر 301464

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایراندوست IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    3 102
    من فکر می کنم تا زمانیکه ما بر اصول انقلاب بمانیم بهانه های انها تمام نمیشود نمی دانم چقدر ممکن است اما پیشنهاد می دهم صنایع خودروسازی خود را از وابسته بودن به اروپا اگر چههزینه ی انزیاد هم باشد برهانیم بجای ان از چین وبرزیل همکاری کنیم
    • نیما IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
      65 3
      سوریه و روسیه رو یادت رفت بگی !! سعی کن این فرهنگ دشمن تراشی رو بزاری کنار دوست عزیز این همه چین آشغال میفروشه بهمون کمه؟؟؟
  • احمد A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    21 0
    ايراندوست عزيز ! مثلا منظورت اينه كه كاميون هوو ( آدمكش هوو) از چين عزيز وارد كنيم ؟ البته براي كاهش جمعيت خوبه !
  • مهدی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 0
    بهتر است فکری اساسی برای صنعت خودروساری کشور خودمان داشته باشیم تا بخواهیم در مورد دیگر کشور ها اظهار نظر کنیم . از زمان افزایش بی سایقه قیمت خودرو هنوز مشکلات این صنعت نه تنها کاهش نداشته بلکه در حال افزایش پیدا کردن هست . از نظراقایون پراید که به نظر بنده ، هیچ امکانانی نداره و شاید بتونیم ضریب امینی صفر رو بهش بدیم و از نظر قیمتی بیشتر از 2-3 ملیون نمی ارزه چرا باید به مرز 20 ملیون کیلو !!!!! نه ببخشید 20 ملیون تومان برسه ؟ واقعا کسی هست که به من بتونه پاسخ منطقی و قابل قبولی بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 0
    چین کشوریه که همه کشورها بخاطر شرایط خوب و امنیت بالای اقتصادی توش سرمایه گذاری می کنن. علت بی کیفیتی کالاهای چینی رو در کشور ما باید از اون از خدا بی خبرهایی پرسید که میرن جنسهای بنجول و کم کیفیتش بخاطر سود بالا وارد می کنن.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین