تسنیم نوشت:

توزیع سبد کالایی کارمندان دولت و فرهنگیان در برخی از ادارات از دو روز گذشته و در برخی دیگر از امروز آغاز و قیمت سبد کالای کارمندان دولت ۹۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

طی روزهای اخیر حسن رادمرد معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت از توزیع کالاهای اساسی در یک سبد بین اتحادیه‌های مختلف از جمله فرهنگیان، کارمندان دولت بر اساس وجوه واریزی خبر داد و اعلام کرد که این کالا‌ها بر اساس قیمت مصوب تنظیم بازار بین کارمندان و فرهنگیان توزیع خواهد شد.

همچنین اعلام شد که برای تأمین این سبد‌ها 20 هزار تن برنج، 10 هزار تن شکر، 9 هزار تن روغن و 10 هزار تن گوشت مرغ در نظر گرفته شده است که در هر سبد 10 کیلو برنج، 5 کیلو شکر، 5 بطری 900 گرمی روغن و 5 کیلو گوشت منجمد داخلی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، طبق مصوبه هیات وزیران هر کارمند برای دریافت سبد کالا باید 83 هزار و 350 تومان پرداخت کند اما پیگیری‌های خبرنگار ما از جلیلیان رئیس اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان بیانگر حکایت دیگری از رقم پرداختی کارمندان دولت در ازای سبد کالایی مذکور است.

این مقام مسئول گفت که از روزهای قبل توزیع سبد فرهنگیان شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

علاوه بر سبد فرهنگیان با خبر شدیم که توزیع سبد کارمندان دولت نیز که توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصوف کارمندان دولت انجام می شود از 2 روز گذشته آغاز شده است؛ بهمن عبدالهی رئیس اتحادیه مذکور به خبرنگار ما گفت: توزیع این سبد‌ها از یکشنبه هقته جاری 9 تیر ماه شروع شده و قیمت هر سبد نیز مجموعا 91 هزار و 250 تومان است.

وی این سبد را شامل 10 کیلو برنج، 5 کیلوگرم شکر، 5 بطری 900 گرمی روغن و 5 کیلوگرم گوشت منجمد داخلی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، از آنجایی که زمان توزیع سبد کالایی کارمندان به عهده اتحادیه‌ها و سازمان های مورد نظر است شاید توزیع سبد در برخی ادارات آغاز نشده باشد و در روزهای آتی کلید بخورد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    19 4
    یک سبد پلاستیکی هم دارد!
  • غمخوار IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 10
    پس بقیه چی
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    13 5
    چرا به بازنشستگان مثل کارمندان سبد نمی دهند مگر قدرت خرید بازنشسته بیشتر از کارمند است
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    11 4
    ما كه كارمند يخش خصوصي هستيم ولي سه برابر كارمنداي دولت داريم كار مي كنيم چه كنيم؟ چرا هيچ وقت به ما چيزي نميرسه؟ طرف حساب ما دولته ولي دولت حتي مبالغ كاركرد و صورت وضعيتهاي تاييد شده ما رو هم بيش از يك ساله نداده!!! حقوق مون هم هميشه چند ماه در ميون و علي الحساب پرداخت ميشه. من خودم الان ده ماه حقوق طلبكارم!!!
  • یه معلم IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    17 1
    زیاد دلتون خوش نباشه. سبد امسال برای ساله دیگه ست. معمولا چون کار زمانبری هستش این همه توزیع !!! معمولا زمان مدارس برای ماه رمضان سال 93 داده خواهد شد. البته ... الانم که اگه کلیده گم نشه . یا سفرهای خارجی تموم بشه . شاید در آخر به فکر ما هم باشند.
  • بی نام EU ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    16 5
    به کارگران بدبختی که با حداقل حقوق در حال کار هستند چرا چیزی نمیدهند؟
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    6 1
    "بر اساس این گزارش، طبق مصوبه هیات وزیران هر کارمند برای دریافت سبد کالا باید 83 هزار و 350 تومان پرداخت کند "!!! خوب از بيرون تهيه كنند هم همينقدر ميشه . مگه نه ؟
  • دبیر ریاضی A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 0
    اگر مجانی هم بدهند نمی ارزد! دلیل: سبد پارسال راکه ماه رمضان اعلام کرده بودند در اسفند ماه تحویل دادند برنج های کهنه ای که حشره داشتند و برنج های کیلویی 5 هزار تومان خودمان را هم خراب کردند! ملاحظه میکنید که ضرب المثل -مفت نمی ارزد-بطور کامل مصداق پیدا میکند.اگر جز این بود میگفتم آوپ از طرف من وکالت دارد بدهد به برادران کارگر عزیز یا کارمندان محترم دیگر .........
  • فرح A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    8 0
    91 هزار تومن میگیرتد کالا میدهند خوب بی منت خودمون از رفاه با همین قیمت میخریم
  • پرويز ملكي A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 0
    هيجكدام از فرهنگيان اين سبد را نمي گيرند چون با همان پولي كه بابت اين سبد مي گيرند مي توانند از بازار همين مواد را بگيرند و تازه حق انتخاب هم دارند.
  • الی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 1
    ما که کارمند بخش خصوصی هستیم ولی به سازمانهای دولتی سرویس میدیم و تازه جیب تامین اجتماعی رو هم پر می کنیم نباید مشمول باشیم؟
  • معلم A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    2 0
    هنوز سبد کالای پارسال را نصفش رو نگرفتیم. نمی دونم این بار کی دریافت میکنیم. کاش سبد کالای ادارات دیگر ک شامل چای , پنیر گردو شکر برنج روغن مایع و روغن زیتون و زیتون خرما و ... بود رو هم میدیدین و مال ما رو اگه بگیریم باید بریزیم تو گونی ببریم خونه.
  • خاشی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    1 0
    شما که توانایی توزیع درست سبد کالا رو ندارید لطفا حرفشو نزنید. ما مجبوریم ماه رمضان تمام اجناسو با چند درصد افزایش قیمت خریداری کنیم. چون دولت ما توانایی مدیریت بازارو نداره و فقط بلدن حرف بزنن.
  • رسول A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    2 0
    چرا از معلمین 90000تومان می گیرند ولی بقیه ادارات مجانیه؟!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    جرا این سبد کالا در بقیه ادارات مجانیه