رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد که روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در کارش موفق خواهد بود.

«محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری کشورمان که در مسکو به سر می‌برد در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه راشا تودی گفت: روحانی رئیس جمهور منتخب مردم و مورد احترام همه است و در اداره امور موفق خواهد بود.

رئیس جمهور در درباره اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران تاکید کرد که شاخص‌های توسعه انسانی و اقتصادی در ایران در حال افزایش است.

وی افزود: علیرغم تحریم‌های اقتصادی و تجاری غرب علیه ملت ایران، ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

احمدی‌نژاد همچنین گفت: هیچ کس نمی‌تواند فرهنگ ایران باستان را که مبتنی بر صلح و دوستی است منزوی کند. ایران در بین ملت‌ها محبوب است و منزوی کردن چنین ملتی غیرممکن است.

احمدی نژاد تاکید کرد که ایران طرفدار گفت‌وگو است، اما گفت‌وگویی که در شرایط برابر و با احترام متقابل انجام شود.

وی درباره انقلاب‌های کشورهای عربی منطقه گفت: به نظر من انقلاب‌های کشورهای عربی مدیریت شده بودند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره اوضاع داخلی سوریه با اشاره به اینکه اسرائیل و سوریه دو موضوع به هم مرتبط هستند گفت: کشورهای غربی نمی‌خواهند بحران سوریه پایان یابد. به عقیده من ادامه بحران و جنگ داخلی در سوریه به نفع آنها و رژیم صهیونیستی است و هدف بعدی آنها کشاندن بحران به کشورهای همسایه سوریه از جمله عراق و لبنان و ساختن یک خاورمیانه جدید است.

رئیس جمهوری کشورمان درباره مساله سلاح‌های هسته‌ای به شبکه راشا تودی گفت: ما نیازی به بمب اتم و سلاح هسته‌ای نداریم. این رژیم‌های جعلی مانند اسرائیل هستند که نیاز به بمب اتم دارند، آنهایی که می‌ترسند.
/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 4
    يعني کسي که در کارش موفق نيست، منتخب مردم نبوده؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      3 2
      خودش خووب میدونه که نبوده
    • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      8 8
      حالا منظورت چیه؟ این بزرگواریه احمدی نژاده که در مورد کی که بیشترین انتقاد بهش داشته اینطوری حرف میزنه تا جامعه بین المللی تحت تاثیر وحدت مسئولین قرار بگیره و این بداخلاقی ها بود که دشمن به این کشور طمع کرد ولی متاسفانه عده ای دست بردار نیستند
    • ghaem A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      3 2
      سلام.دوست عزیز چه خوبه که انسان در همه امور انصاف رو رعایت کنه.انقدر با غرض و تعصب بیجا نظر نده.در کنار تمام کاستی ها آیا یک عمبکرد موفق نبود.استقلال علمی و رشد اون موفقیت نیست.ساخت صدو هشتاد تا سد از خاکی و بتونی و ... در هشتاد سال موفقیت نیست.ساخت بیش از دو میلیون انواع واحد های مسکونی و خانه دار کردن عده ی زیادی با تمام ضعف هایی که داشته موفقیت نیست.گرفتن پول ملت از جیب چارتا سرمایه دار و بر گردوندن اون به مردم موفقیت نیست.همون طرحی که بعد از اجرا همه گفتن مال دولت ما بود اما از ترس شکست یا هم کاسه بودن با سرمایه دارا اجرا نکردن.ساخت این همه زیر ساخت و راه و آب و برق و...موفقیت نیست.یعنی واقعا اینارو نمی بینی یا خودتو به ندیدن می زنی...
    • ghaem A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      16 2
      چه بخوای و چه نخوای رئیس جمهور ایران اسلامی و تمام مردم ایرانه با تمام خوبی ها و بدیهایی که داشته.کاستی ها و ضعف ها دلیل ندیدن موفقیت ها نیست.در ضمن اون هشت سال بود نه هشتاد اشتباه شد.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    23 16
    درود بر تو
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    6 1
    الهی شکر که قبول دارین منتخب مردمه!!!
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 9
    شما هم منتخب مردمي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!